رویدادهای سال ۹۵ در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

رویدادهای سال 95 در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

رویدادهای سال ۹۵ در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش می کوشد تا نیاز مشتریان به ابزار ها و امکانات جدید و بروز و رفع اشکالات برنامه ، را در قالب بروز رسانی های جدید و رفع اشکالات منتشر نماید . به همین منظور مجموع بروزرسانی ها و رفع اشکالات انجام شده در سال ۱۳۹۵ به اختصار در ذیل ذکر گردیده است.

بروزرسانی ها


+ در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش بسته شماره ۴ با امکان ایجاد اپلیکیشن فروشگاهی با تمام امکانات موجود در فروشگاه ساز .

+ در سایت ساز و فروشگاه ساز  افزایش حجم بارگذاری فایل از ۳۰ به ۱۰۰ و افزایش حجم دیسک از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ مگابایت در بسته شماره ۴ راه اندازی شده است .

+ در فروشگاه ساز پوپش تمامی دارندگان بسته ۳  و ۴ از این پس می توانند در پنل مدیریت سایت ساز و فروشگاه ساز خود از انواع تخفیفات بر روی محصول و سبد خرید به طرق مختلف استفاده نمایند . با استفاده از این امکانات می توانید اکثر نیازهای خود، جهت مدیریت تخفیفات در فروشگاه را کنترل کنید .

+ در فروشگاه ساز پوپش تمامی کارابرن شما می توانند در فروشگاه شما ثبت نام کنند و  برای خرید های بعدی خود آسانتر مراحل ثبت سفارش را طی کرده و به آسانی به لیست تمام سفارشات پرداخت شده و پرداخت نشده خود دسترسی داشته باشند . همچنین مدیر سایت نیز می تواند با دسترسی سریع و آسان به بخش اعضاء فروشگاه لیست تمامی کاربران خود را مشاهده و به آسانی علاوه بر فعال و غیر فعال کردن اعضاء فروشگاه به اطلاعات ثبت شده توسط کاربر به همراه لیست تمام سفارشات کاربر مورد نظر نیز دسترسی داشته باشد .

+ در فروشگاه ساز پوپش امکان  ارسال محصولات فروشگاه شما به روش پست سفارشی نیز به تنظیمات فروشگاه ساز افزوده گردید . هزینه های کمتر نسب به پست پیشتاز از مزیتهای این نوع ارسال میباشد از این به بعد می توانید در تنظیمات فروشگاه ساز خود پست سفارشی را فعال کنید .هزینه های ارسال مرسولات براساس همان نوع پست محاسبه می گردد و در فاکتور مشتری لحاظ می گردد.

+ اعمال ضوابط اینماد در فاکتور. بنابر اعلام اینماد برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیک موارد جدید باید لحاظ شود که این موارد پیاده سازی شده و به شرح زیر اعلام می گردد.

– نمایش نوع ارسال مرسولات «پیشتاز» یا «سفارشی» و یا «پیک شهری» در انتهای فاکتور.

– افزودن هزینه بیمه و بسته بندی به هزینه ارسال

– در صورتیکه هزینه ارسال صفر باشد، از عبارت رایگان در فاکتور استفاده می شود.

+ امکان استفاده از درگاه واسط زرین پال در فروشگاه سایت ساز پوپش فراهم گردید. با توجه به عدم دسترسی به درگاه واسط پی لاین و نیاز اکثر فروشگاه ها به اینچنین درگاه های واسطی، از میان چندین درگاه های فعال، درگاه زرین پال انتخاب گردید و در بخش فروشگاه سایت ساز پوپش پیاده سازی گردید و اکنون در اختیار شما عزیزان می باشد.

+ امکان نمایش آیتم های لیست توسعه به مدیران سایت ها، امکان ثبت تقاضا برای هر توسعه و اطلاع رسانی بابت روند توسعه.

+ در زمان ثبت یک سفارش در فروشگاه، به طورهمزمان با پرداخت سفارش و اعلام این موضوع به مدیر سایت، در صورتیکه خریدار، آدرس پست الکترونیک خود را نیز وارد کرده باشد، ایمیلی از طرف فروشگاه، حاوی شماره پیگیری سفارش و لینکی برای مشاهده فاکتور، به وی ارسال می گردد.

+ امکان اختصاص عنوانی به فروشگاه میسر گردیده است که در بخش تنظیمات فروشگاه، این عنوان، قابل دسترس و ویرایش می باشد. از عنوان فروشگاه در فرم ها، صفحات مربوط به فروشگاه، نظیر: ثبت نام، ورود اعضاء، چاپ فاکتور فروش و همچنین و عنوان ایمیل های ارسالی از فروشگاه، استفاده می گردد.

+ در بخش گزارش کالا، ستونی که تعداد تخفیفات فعال کالاها را نمایش دهد، اضافه گردید. ضمن کلیک برروی آن قسمت، کلیه تخفیفات فعال آن کالا، نمایش داده می شود.

+ در بخش تنظیمات فروشگاه می توان وضعیت نمایش یا عدم نمایش برچسب های ویژه، تخفیف، ارسال رایگان بر روی محصولات و نیز برچسب هزینه ارسال رایگان است را در صفحه محصولات تنظیم نمود.

+ اعضاء فروشگاه نیز در بخش مخاطبین پنل پیامکی به نمایش در می آید. اما فقط امکان ویرایش بعضی از فیلدها به مدیرسایت داده می شود. فیلدهایی که خود عضو وارد می نماید قابل ویرایش نخواهد بود.

+ جابجایی چند تایی المان ها با استفاده از این قابلیت کاربران قادرند که با استفاده از دکمه ctrl چند المان را با هم در صفحه انتخاب نمایند و جابجا کنند، که این امر سهولت بیشتری در طراحی به کاربران می دهد.

+ نمایش آیدی ماژول با این قابلیت در پنجره لیست ماژول های صفحه در ویرایشگر قالب، آیدی هر ماژول نیز نمایش داده می شود که کاربران حرفه ای تر را قادر می سازد تا کدهای JS و CSS برای آن ماژول بنویسند.

رفع اشکالات


+ رفع حساس بودن به کوچک و بزرگی حروف، ضمن فراخوانی آدرس صفحات سایت که باعث کمتر شدن خطاهای مدیران سایت در لینک دادن و انتشار لینک سایتهایشان می شود.

+ در مواردی که کاربری از یکی از سایت های زیر مجموعه پوپش به صورت کارت به کارت خرید می کند، در صفحه نمایش سفارش، قبل از تایید پرداخت مبلغ از کاربر خواسته می شود تا قبل از فشردن دکمه تایید از واریز وجه به حساب خود مطمئن شود. دلیل این مسئله جلوگیری از بروز اشتباه احتمالی توسط مدیران سایت هاست.

+ زیاد شدن تعداد صفحات و محصولات یا ایمیل ها در صفحات “لیست محصولات”، “منو و صفحات” ، “ایمیل”، “بلاگ” در گذشته باعث کند شدن شدید سرعت لود این صفحات می شد و دیده شده که گاهی لود شدن صفحه “منو و صفحات سایت” برخی از کاربران بیش از ۵ دقیقه طول می کشیده است.حالا با ایجکس کردن این صفحات زمان به اندازه قابل توجهی کاهش یافته و راحتی بیشتری برای این کاربران بوجود آورده است.

+ در صورتی که سایتی به زبان انگلیسی داشته باشید، داشتن یک منو چپ به راست یکی از ضروریات سایت شما خواهد بود. با داشتن این امکان در ویرایشگر قالب، می توان جهت منو را چپ چین یا راست چین نمود.

+ برای سایت هایی که در صفحه مشتریان پوپش می باشد، لینکی ایجاد می شود که جزییات اعلام شده از طرف همان سایت شامل «عنوان سایت»، «دسته بندی سایت»، «توضیحات» و «کلمات کلیدی» نمایش داده می شود.

+ ضمن باز کردن یک تصویر صفحه گالری توسط بازدیدکننده سایت ، عنوانی که برای آن تصویر ثبت شده است، در پایین آن نمایش داده می شود.

+ در صدور فاکتور سفارش و چاپش و همچنین پیگیری سفارش ستونی برای نمایش تخفیف کالا، اضافه گردید.

+ کالاهایی که دارای تخفیف باشند، با خط خوردن قیمت اصلی و نمایش مبلغشان با تخفیف، در فاکتور نمایش داده می شوند.

+ کد سازننده فید بلاگ، برای تولید فقط محتوای متنی از پست های بلاگ، بازنویسی گردید.

+ در نقشه سایت، لینک های بخش بلاگ، فقط برای بسته های ۳ ، ساخته می شد.با اصلاح کدهای سازنده نقشه سایت مشکل ایجاد شده برای بسته های ۲ برطرف گردید.

+ در نمایش سایت، دکمه back مرورگر، جهت بازگشت به صفحه اول (خانه) به درستی عمل نمی کرد و در صفحه فعلی می ماند که مشکل برطرف گردید.

+ با ایجاد این امکان، در صفحه محصولات، ضمن مشاهده هر دسته اصلی، کلیه محصولات همان دسته به همراه کلیه محصولات زیردسته هایش به نمایش در می آید.

و بسیاری موارد دیگر که در خود سیستم مدیریت محتوا برای بهبود عملکرد و همچنین سرعت بارگذاری و امنیت سایتها اجرا گردیدند .

با تشکر – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *