چگونه با استفاده از اینستاگرام ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنیم.

افزایش ترافیک با اینستاگرام

امروزه اینستاگرام نه تنها یک بستر محبوب برای سرگرمی برای افرادی از رده های سنی مختلف است، بلکه یک ابزار قدرتمند برای صاحبان کسب و کار ها برای ترویج محصولات و خدماتشان نیز محسوب میشود. این شبکه اجتماعی با داشتن بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در رده دوم بزرگترین رسانه اجتماعی و یک پله بالاتر از توتییر قرار دارد و این تعداد زیاد کاربر و همچنین چرخش  مردم به سمت توجه بیشتر به  عناصر تصویری(عکس و فیلم)، به صاحبان وبسایت ها این امکان را می دهد که با داشتن استراتژی درست و دانستن چند نکته مفید بتوانند حجم زیادی از ترافیک برای وبسایت خود ایجاد کنند یا برند و محصولات خود را ترویج کنند.

ما در این مقاله توضیح می دهیم که چطور می توانید از اینستاگرام برای بازاریابی محصولات، افزایش ترافیک وبسایت و ترویج برندتان استفاده کنید.

افزایش بازدید کننده

پس از آن که تصمیم گرفتید که کسب کار شما در محیط رسانه های  اجتماعی چطور باید به نظر برسد، ساخت هویتتان در اینستاگرام باید اولین قدم شما باشد.مشابه هر شبکه اجتماعی دیگری در اینستاگرام نیز شما قادر هستید یک صفحه بیوگرافی داشته باشید و یک نام کاربری، اما هویت برند شما از طریق کلماتی که در بیوگرافی خود قرار می دهید منتقل نخواهند شد، بلکه این کار از طریق تصاویری که آپلود می کنید انجام میشود. امیدوارم که تاحالا درباره تصویری که برند شما قرار است ارائه دهد و صدایی که از شما منعکس خواهد کرد تصمیم گرفته باشید.

در اینجا چند مثال از برند هایی بدون ارائه کالاهای قابل لمس داریم که موفق شده اند که هویتی قدرتمند از خود در بستر اینستاگرام ارائه دهند.

اینستاگرام ویزا

اینستاگرام گرین پیس

اینستاگرام ویزا

 همانطور که در لینک های بالا می بینید هر کسی می تواند در اینستاگرام بدرخشد، نیازی به محصول قابل لمس برای موفق بودن در این بستر نیست. اغلب موارد مسئله این است که به راههایی فکر کنیم که مردم را ترغیب کند تا محتوای شما را دوست داشته باشند، به اشتراک بگذارند و معرفی کنند.

نیازی به گفتن نیست که یک برند بدون هویت در این فضا، هر چقدر هم در دنیایی واقعی شناخته شده باشد، با مشکلات زیادی در هدایت ترافیک از اینستاگرام خواهد داشت. شما نیاز دارید تا مردم دوست داشته باشند و شما را دنبال (follow) کنند.

پس بعد از ساخت فروشگاه یا وبسایتتان، ساخت حساب کاربری در اینستاگرام می تواند یکی از مهم ترین گام ها باشد.

بیوگرافی شما در اینستاگرام

راحت ترین راه اینکه ترافیک را به سایت خود جلب کنید و در نتیجه مشتریان احتمالی بیشتری داشته باشید این است از یک لینک در صفحه بیوگرافی خود استفاده کنید. شما نمی توانید مستقیما لینک را به توضیحات عکس و ویدئوی خود اضافه کنید، اما این نباید مانع شما در نشان داده راه رسیدن به وبسایتتان شود.  تصاویر بالا از Greenpeace ، Visa و American Express باید این مطلب را به خوبی برای شما روشن کند.

تصاویر جذاب برای اینستاگرام

از تصاویر پیش پا افتاد استفاده نکنید. تنها دلیلی که مردم از اینستاگرام استفاده می کنند آپلود و دیدن عکس هاست. بازدید کنندگان کسانی را دنبال  (follow) می کنند که تصاویر جذابی داشته باشند، بنابراین از تصاویر کسل کننده و قدیمی که هر کس دیگری می تواند استفاده کند، استفاده نکنید.

در زیر چند مثال از کلوچه های Oreo و کفش های مخصوص دو Newton وجود دارد. همانطور که مشاهده می کنید تصاویر گیرا، زنده و با کیفیت بالا هستند.

پوپش اینستاگرام

تصاویر گیرا، زنده و با کیفیت

 

استفاده از ویدئو برای ایجاد محبوبیت

استفاده از ویدئو ها هم به اندازه استفاده از تصاویر مهم است. شما می توانید ویدئو های جذابی بسازید که ترافیک را به سایت شما جلب کنند، مثل ویدئو های تبلیغاتی، پشت صحنه تولید محصولات، مصاحبه با مشتریان و … که با مخاطب ارتباط مناسبی برقرار کرده و به آنها توصیه کند که برای یافتن اطلاعات بیشتر وبسایت شما را بازدید کنند.

استفاده از هش تگ

بدون شک هش تگ ها بهترین راه در معرض دید قرار دادن محتوای خود و ایجاد تعامل در اینستاگرام است. شما می توانید هش تگ های مرتبط با کسب و کار خود را با جستجوی کلمات کلیدی  مرتبط در کادر جستجوی اینستاگرام بیابید. مثال زیر نشان می دهد که چطور از تعداد از هش تگ ها استفاده کنید بدون اینکه زیاده روی کنید.

هش تگ برای ترافیک بیشتر

هش تگ ها نقش کلیدی در اینستاگرام بازی می کنند. آنها اجازه می دهند که کاربران تصاویر، ایده و یادداشت های مرتبط با موضوع را دنبال کنند. این کار نه تنها باعث جذب ترافیک به سایت شما از طریق دنبال کنندگان هش تگ ها می شود، بلکه برند شما در معرض نمایش بقیه قرار میدهد.

نکاتی که درباره هش تگ باید رعایت شوند:

  • بیشتر از ۵-۷ هش تگ برای یک پست استفاده نکنید.
  • از هش تگ های مرتبط با مطلب خود استفاده کنید.
  • به جای استفاده از چند هش تگ ساده برای ده ها بار، سعی کنید هش تگ های خلاقانه و جدیدی بیابید.

انگیزه بخش

اگر شما واقعا می خواهید که برند خود را رشد دهید و مخاطبین و طرافداران خود را زیاد کنید، اینستاگرام دقیقا جایی است که باید اینکار را انجام دهید. اما به همان نسبت شما باید در مقابل مشتریان خود باز، انگیزه بخش و فعال باشید. همچنین شما باید پست های افرادی که محتوای شما را به صورت پیوسته به اشتراک می گذارند را لایک کنید، به اشتراک بگذارید و یا با نظرات دلگرم کننده و مناسب تشویق کنید.

ترجمه شده توسط سایت ساز پوپش.

منبع:

http://www.commsaxis.com/use-instagram-drive-tons-traffic-website/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *