چگونه بک لینک باعث افزایش سئو می شود

چگونه بک لینک باعث افزایش سئو می شود - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

چگونه بک لینک باعث افزایش سئو می شود – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

صاحبان کسب و کار اغلب در زمان ساخت یک وب سایت تمرکز زیادی بر روی کلمات کلیدی و بهینه سازی موتور های جستجو  دارند و سئو سایت یکی از دغ دغه های بزرگ مدیران سایتها محسوب می گردد. به همین علت نمی توان از اهمیت بک لینک در صفحه چشم پوشی کرد.بک لینک یکی از مهمترین اجزاء سئو است و نقش مهمی را در بالا بردن رتبه سئو سایت ایفا می کند.

اگر می خواهید بطور جدی در زمینه بک لینک فعال باشید در ادامه مطلب در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش اصول اولیه برای شروع به کار در این زمینه را مطالعه نمایید.

2

بک لینک(لینک دهنده ) چیست؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در ساده ترین حالت بک لینک اتصال بین دو صفحه وب است. پیوندی که از سایتهای دیگر به سایت شما می باشد.زمانیکه سایت خود را به سایت دیگر پیوند می دهید سایت مقابل به شما بک لینک داده است. بنابراین با استفاده از بک لینک تعداد ورودی ها به سایت شما بیشتر شده و باعث افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو خواهد شد.

چگونه موتورهای جستجو بک لینکها را پیدا می کنند؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

چگونه موتورهای جستجو بک لینکها را پیدا می کنند؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

موتور های جستجو رباط هایی “خزنده وب” برای بازدید از سایتها ارسال می کنند. این رباط ها بسیار هوشمند و پیچیده هستند بطوری که حتی به آنها نام (Googlebot و Bingbot) داده شده است.بنابراین هنگامی که رباط ها لینک ورود به سایت شما را پیدا می کنند آن را به عنوان یک سایت مهم نشانه گذاری می کنند. رباط ها صفحات را می بینند و لینهای آن را دنبال می کنند دقیقا شبیه به یک کاربر واقعی که دارد از سایت شما بازدید میکند. آنها از لینکی به لینک دیگر می روند و اطللاعات آن صفحه را به سرور موتور های جستجو منتقل می کنند.

انکر تکست چیست؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

انکر تکست چیست؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

به متن که به دیگر صفحات سایت، داخلی یا خارجی از طریق لینک متصل می شوند انکرتکست می گویند. و طور کلی به متن قابل کلیک شدن نیز می گویند.مثل پوپش با استفاده از انکر تکست موتور های جستجو می توانند محتوای سایت لینک داده شده را متوجه شوند و در صورتی که ارتباطی بین این دو نباشد یا لینک اسپم باشد آن را جریمه خواهند کرد.

انکر تکست می تواند بصورت های زیر باشد:

نام برند مثل پوپش

عمومی مثل ایجا کلیک کنید

برند به همراه کلمات کلیدی مثل سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

تصاویر که البته بصورت مستقیم انکر تکست نیستند اما متنی که به عنوان alt تصویر انتخاب می شود انکر تکست محسوب می شود.

مطابقت دقیق که در آن از کلمات کلیدی کوتاه اما اصلی استفاده می کنیم مثلا اگر کلمه سایت ساز را برای پوپش در نظر بگیریم مستقیم و بدون پسوند و پیشوند این کلمه را به صفحه مورد نظر لینک می کنیم.

برای اینکه بتوانید خود را با سایر رقبا مقایسه کنید میتوانید از سایت majestic.com استفاده نمایید.

 

ارائه شده توسط بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

One thought on “چگونه بک لینک باعث افزایش سئو می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *