چگونه فروش خود را با تخفیفات و مشوق ها به حداکثر برسانیم .

چگونه فروش خود را با تخفیفات و مشوق ها به حداکثر برسانیم - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

چگونه فروش خود را با تخفیفات و مشوق ها به حداکثر برسانیم – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

مشتری ها عاشق این هستند که حس کنند در حال انجام یک معامله پر منفعت در هر خریدشان هستند و به همین دلیل است که پیشنهادات ویژه و مشوق هایی از قبیل ارسال رایگان در تبدیل بازدیدکننده به مشتری بسیار موثر عمل می کنند، به ویژه زمانی که به تعطیلات نزدیک هم باشیم. اما توجه داشته باشید که پیشنهاددات ویژه و تخفیفات خود را فقط محدود به تعطیلات و مراسم خاص نکنید چرا که باعث محدود شدن جذب و حفظ مشتریان شما خواهد شد.

در ادامه به چگونه فروش خود را با تخفیفات و مشوق ها به حداکثر برسانیم در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش خواهیم پرداخت.

براساس تحقیقات دانشگاه شیکاگو ثابت شده است که تخفیفات و پیشنهادادت ویژه باعث افزایش ۲۴ درصدی عملکری فروشگاه ها می شود. خواه شما قصد داشته باشید که مشتریان جدیدی جلب کنید، از مشتریان جدید خود تقدیر کنید و یا بخواهید انبار خود را برای خرید محصولات جدیدتر خالی کنید، پاداش دادن به مشتریان با استفاده از پیشنهادات ویژه نتایج فوق العادی برای شما خواهد داشت. اگرچه باید به خاطر داشته باشید که این مشوق ها نباید ارزش واقعی محصولات شما را زیر سوال ببرند.

 

مشتریان جدید جلب کنید - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

مشتریان جدید جلب کنید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

جذب کردن مشتریان جدید و علاقه مند کردن آنها به محصولات شما از طریق پیشنهادات ویژه و مشوق ها خیلی راحت تر است و به همین منوال برانگیختن مشتری  به انجام خرید نیز آسان تر است. براساس تحقیقات Marketing Insights معادل ۷۱ درصد از مشتری ها تصمیم به خریدشان را صرفا براساس نتایج مشوق ها می گیرند و در عین حال تحقیقات دانشگاه رایس نشان می دهد که مشوق ها تاثیر به سزایی در جلب مشتریان جدید و تحریک مشتریان به خرید دارد.

مشتری ها به طور طبیعی به سمت خرید هایی که فکر می کنند عالی هستند جلب می شوند، به خصوص در شراط خاص اقتصادی امروز. هر کسی می خواهد که یک ریال بیشتر در معاملات خود سود ببرد، و این باعث می شود که مشتریان قدم به قدم به سمت شما نزدیک شوند. پیشنهاددات ویژه شما باعث می شود که مشتریان بیشتر احساس ارزش کنند و در انتخاب هایشان به محصولات شما بیشتر توجه نشان دهند. این امر در فروشگاه های آنلاین که جلب اعتماد مشتری به مراتب از حالت سنتی سخت تراست یک مزیت بزرگ به حساب می آید.

با این حال اگه یک یک فروشگاه آنلاین حرفه ای استفاده نمی کنید استفاده از تخفیفات پیشرفته برای جلب مشتری کار سختی خواهد بود. شما باید قادر باشید که انواع مختلف تخفیف ها روی محصولات، دسته بندی ها، سفارشات و حتی برای کابران مختلف داشته باشید. خوشبختانه سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش در جدیدترین آپدیت خود امکان ارائه تخفیفات مختلف پیشرفته و مشوق هایی مثل ارسال رایگان را در اختیار مدیران وبسیات های خود قرار داده است.

به عنوان مثال شما می توانید ۱۵ درصد تخفیف برای کاربرانی که در سایت شما عضو شده اند داشته باشید. در این حالت نه تنها مشتریان جدید جذب می کنید و آنها را به خرید ترغیب می کنید، بلکه با تشویق آنها به عضویت وفاداری مشتریان خود را نیز افزایش می دهید.

 

به مشتریان وفادار خود پاداش بدهید - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

به مشتریان وفادار خود پاداش بدهید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

زمانی که از مشوق ها برای جذب مشتریان جدید استفاده می کنید، نیاز دارید تا به این تلاش خود همچنان ادامه دهید تا مشتریان جدید را تبدیل به مشتریان تکراری و وفادار کنید. مشتریان نیاز دارند که احساس کنند که مهم هستند، در نتیجه تمایل بیشتری برای همکاری با فروشگاه هایی خواهند داشت که به آنها ارزش بیشتری بدهند. با استفاده از تخفیفات پیشرفته و هدفمند میتواند به مشتریان وفادار خود طوری پاداش بدهید که مشتری احساس رضایت بیشتری داشته باشد و تمایل بیشتری هم برای معرفی فروشگاه آنلاین یا کسب و کار شما به بقیه در او به وجود آید.

بهترین شیوه پاداش به مشتریان وفادار بر اساس تعداد خرید ها یا مقدار ریالی خریدهایی است که انجام می دهند. به عنوان مثال شما در قسمت تخفیفات ویژه فروشگاه ساز پوپش   میتواند تعیین کنید که درصورتی که مشتری تعداد خاصی از یک محصول را انتخاب کرد و یا مبلغ نهایی سبد خرید او از مبلغ خاصی بیشتر بود مشمول دریافت تخفیف ویژه ای شود و یا ارسال آن محصول برای او رایگان باشد. براساس گزارش  Starbucks صرف نظر از نوع تخفیف این شرکت توانسته  تا ۲۶ درصد افزایش در فروش را تجربه کند. که این به معنی آزادسازی واقعی قدرت پاداش به مشتری است.

 

انبار را خالی کنید - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

انبار را خالی کنید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

به جای اینکه روی هزینه نگه داری محصولاتی که در انبار شما هنوز به فروش نرفته اند مدام ضرر کنید، از آنها به عنوان فرصتی برای ارائه مشوق هایی برای مشتریان خود استفاده کنید. به صورت عادی هرکسی در نزدیکی های تعطیلات انتظار حراج های ویژه را می کشد، اما ارائه تخفیف روزهای عادی سال که با مناسبت خاصی همراه نیستند یک راه منحصر به فرد برای فروش است و به شما کمک می کند که جای خالی برای فروش محصولات جدید خود باز کنید. خرده فروشی ها بزرگی در سطح بین المللی مثل والمارت و اشلی از این سیاست برای پاکسازی انبارهای خود برای فصل جدید و ایجاد فضا برای محصولات جدید خود استفاده می کنند. با اینکار علاوه بر اینکه فوش خود را بیشتر می کنید خود را از شر محصولات اضافی که برای شما هزینه اضافی خواهند داشت رها می کنید.

نتیجه گیری

با استفاده از مشوق مکرر به مشتریان خود دلیلی برای بازگشت مجدد به فروشگاه خود می دهید که تاثیر قابل توجهی را در پیشی گرفتن شما از رقبایتان خواهد داشت. تخفیفات پیشرفته فروشگاه ساز پوپش با ساختار ساده اما قدرتمند خود با دادن امکان ایجاد پیشنهادات ویژه، تخفیف ها و مشوق ها به فروشگاه آنلاین شما یک قدرت رقابتی بسیار عالی در مقایسه با رقبایتان و حتی فروشگاه های سنتی خواهد داد.

 

نوشته شده توسط : بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *