ارسال پوش نوتیفیکیشن با چشمک

ارسال پوش نوتیفیکیشن با چشمک - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ارسال پوش نوتیفیکیشن با چشمک – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

*** با توجه به غیرفعال شدن سایت چشمک این خدمات دیگراز سمت پذیرنده ارائه نمی شود.

در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش امکان افزودن افزونه چشمک برای استفاده در اپلیکیشن اندروید مدیران سایت ها فراهم گردیده است. چشمک قابلیت ارسال پوش نوتیفیکیشن و همچنین آنالتیکس اپلیکیشن های نصب شده را برای مدیران سایتها فراهم می کند.برای استفاده از قابلیتهای این افزونه ابتدا باید در این سایت ثبت نام نمایید.

جهت آشنایی و استفاده از این افزونه ادامه این مطلب را در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش مطالعه فرمایید.

ساخت برنامه جدید در چشمک

برای استفاده از امکانات چشمک در اپلیکیشن خود ابتدا باید برنامه جدید ایجاد نماید.برای ساخت برنامه جدید باید به بخش تنظیمات رفته و بر روی گزینه ایجاد برنامه جدید کلیک کنید.

ساخت اپلیکیشن جدید

در پنجره باز شده اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

ساخت برنامه جدید در چشمک گام اول

کاربران سایت ساز پوپش در بخش نام اپلیکیشن باید همان نامی را انتخاب کنند که در بخش تنظیمات ساخت اپلیکیشن در پنل مدیریت خود انتخاب کرده اند. همچنین پکیج نیم یا نام بسته نیز در همان بخش تنظیمات ساخت اپلیکیشن قابل مشاهده می باشد.

با کلیک بر روی دکمه ذخیره و رفتن به مرحله بعد، در صورتی که می‌خواهید از اکانت گوگل خود برای ارسال پوش استفاده کنید گزینه دوم را انتخاب کنید و در غیر اینصورت گزینه استفاده از شناسه چشمک را انتخاب و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید. در صفحه انتخاب پلتفرم، باید بر روی پلتفرمی که برنامه با آن ساخته شده کلیک نمایید تا در صفحه بعد مستندات قرار دادن چشمک در اپلیکیشن مربوط به همان پلتفرم را مشاهده نمایید. در صفحه بعد بر روی دکمه درآمد زایی کلیک و نهایتا بر روی دکمه تایید کلیک نمایید.

پس از ساخت، برنامه ای که ایجاد کرده اید در لیست نمایش داده می شود که با کلیک بر روی دکمه ” دریافت APP KEY ” پنجره ای باز می شود.

مشاهده APP KEY

در پنجره ای دریافت کد باید کد مشخص شده را کپی و در اپلیکیشن خود (طبق مستندات چشمک) استفاده نمایید.

دریافت کد

برای استفاده از این افزونه در اپلیکیشن فروشگاهی پوپش فقط کافیست کد را در قسمت مربوطه در بخش تنظیمات ساخت اپلیکیشن قرار دهید.

ارسال پوش نوتیفیکیشن

یکی از ابزارهایی که استفاده از آن کاربران را به استفاده از اپلیکیشن شما ترغیب می کند پوش نوتیفیکیشن است. پوش ها در واقع نوتیفیکیشن هایی هستند که، زمانی که کاربران درون اپلیکیشن شما مشغول فعالیت نباشند به صفحه اصلی گوشی آنها ارسال می شود و استفاده از اپلیکیشن را به آنها یادآوری می کند.همچنین می توانید اضافه شدن محصولات جدید، تخفیفات و خبرهای مربوط به فروشگاه خود را از این طریق به کاربران خود اطلاع رسانی نمایید.

برای ارسال پوش نوتیفیکیشن باید در لیست پنل کاربری بر روی ارسال پوش کلیک نمایید.

ارسال نوتیفیکیشن

شما می توانید پوش نوتیفیکیشن را به دو صورت ساده و پیشرفته ارسال نمایید. در پوش نوتیفیکیشن ساده امکان ارسال پوش بر اساس عنوان و متن وجود دارد. در پوش پیشرفته علاوه بر عنوان و متن امکان ارسال پوش بر اساس زمان بندی، فیلتر، نوع نمایش و تعیین ویبره نیز وجود دارد.

ارسال پوش ساده

توجه داشته باشید که ارسال بیش از حد نوتیفیکیشن، برای کاربران ناخوشایند است و باعث حذف اپ شما توسط کاربر خواهد شد.

دیگر مزایای استفاده از چشمک

از دیگر مزایا می توان به شناخت رفتار کاربران و میزان استفاده آنها از اپلیکیشن، موقعیت یابی کاربران، تعداد اپ های نصب شده و … اشاره کرد.

توجه داشته باشید که برخی از مارکتها اندرویدی به دسترسی های این افزونه مثل ( gps و ویبره )حساس می باشند و در صورت لزوم یا باید توجیهی برای استفاده از این دسترسی ها داشته باشید.

بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

One thought on “ارسال پوش نوتیفیکیشن با چشمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *