اشتباهات رایج در فروشگاههای آنلاین

اشتباهات رایج در فروشگاههای آنلاین - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اشتباهات رایج در فروشگاههای آنلاین – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اگر چه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین نسبت به فروشگاه فیزیکی کار راحتی است اما بخودی خود فروش را تضمین نمی کند. شروع کار با فروشگاه آنلاین ممکن است شیرین باشد اما اشتباهات زیادی وجود دارد که ممکن است به فروشگاه آنلاین لطمه وارد نماید و خیلی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین از آن اطلاع ندارند.

لطفا ادامه مطلب را در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش مطالعه فرمایید.

فقدان خدمات به مشتری

فقدان خدمات به مشتری – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در فروشگاهها آنلاین هرچند خریداران به صورت آنلاین خرید می کنند و با نماینده فروش صحبت نمی کنند، اما خدمات مشتری هنوز مهم است. خریداران برای پاسخ به سوالات خود، نیاز به برقراری ارتباط با شما دارند تا در صورت وجود شکایت آن را به شما اعلام کنند. شما همچنین باید آمادگی برای عودت وجه خریداران در صورت لزوم به آنها  باشید.

تصاویر محصولات

تصاویر محصولات – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

تنها راه درک آنچه که خریداران در حال خرید آنلاین هستند، از طریق تصاویر محصول است. آنها نمیتوانند شیء را انتخاب کنند یا آن را آزمایش کنند، اما باید از تصاویری که انتخاب کرده اید، نتیجه بگیرند که آیا این همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند. سعی کنید بیش از یک عکس برای محصول ارائه کنید و ترجیحا از زوایای مختلف. اگر محصول در رنگ های مختلف باشد، حتما تصاویری از رنگهای مختلف برای آن قرار دهید.

توصیف نادرست از محصول

توصیف نادرست از محصولات – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

توصیف محصول به همان اندازه تصاویر محصول مهم هستند.توصیف محصول برای پوشش به تمام سوالات در مورد اینکه چگونه محصول ساخته شده است، چه کاری انجام می دهد و یا چگونه کار می کند می باشد. در توصیف یا توضیحات محصول نباید اغراغ شود چرا که خریداران احساس می کنند که قصد گمراه کردن آنها را دارید.

هدایت نادرست خریداران در سایت

هدایت نادرست خریداران در سایت – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند خریداران را از ادامه خرید منصرف نماید. راه های سخت برای پیدا کردن محصول مورد نظر، کمبود دکمه ها و انواع مختلف فونت ها و رنگ ها، منجر به ناامیدی مشتری و اغلب انصراف از خرید آنها می شود. خریداران باید به راحتی در سایت فروشگاهی شما حرکت کند.

عدم امکان جستجو و فیلتر کردن محصولات

عدم امکان جستجو و فیلتر کردن محصولات – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در صورتی که در فروشگاه امکان فیلتر کردن محصول و یا امکان جستجوی پیشرفته محصولات وجود نداشته باشد پیدا کردن محصول خاص را برای خریداران سخت خواهد کرد و ممکن است آنها را از ادامه خرید دلسرد نماید. به طور کلی باید امکان مرتب کردن محصولات بر اساس گزینه های ویژه، محبوب ترین، پرامتیاز ترین،قیمت ، تخفیف و همچنین سرعت در جستجوی یک محصول خاص وجود داشته باشد.

درگاه پرداخت نا معتبر

درگاه پرداخت نامعتبر – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

خریداران نسبت به اطلاعات حساب بانکی خود بسیار حساس و محتاط هستند و اگر شما در سایت خود از درگاه معتبر و امن استفاده نکرده باشید ممکن است آنها فرایند خرید را ناتمام بگذارند و از خرید خود منصرف شوند.

نداشتن استراتژی برای بهینه سازی موتورهای جستجو

نداشتن استراتژی برای بهینه سازی موتور های جستجو – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

خریداران چگونه می توانند شما را پیدا کنند؟ یکی از روشهایی که خریداران برای جستجو استفاده می کنند محصولات استفاده می کنند استفاده از موتورهای جستجو می باشد. اگر شما استراتژی خوبی برای بهینه سازی موتور های جستجو نداشته باشید مطمئن توسط خریداران دیده نخواهید شد. برای اینکه نام فروشگاه شما در چند صفحه اول نتایج جستجو ذکر شود، باید یک طرح جامع SEO برای سایت خود داشته باشید.

سرویس دهنده غیر قابل اعتماد

سرویس دهنده غیر قابل اعتماد – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در صورتی که سرویس دهنده شما سرعت پایین و یا قطعی های مکرر داشته باشد علاوه بر تاثیر منفی بر seo سایت موجب بی اعتمادی بازدیدکنندگان و خریداران سایت شما می شود. بروزخطا به خصوص در هنگام پرداخت می تواند کاربران را ناراحت کند. از سرویس دهنده های معتبر و با سرعت بالا و همچنین بدون محدودیت پهنای باند نظیر سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش استفاده نمایید.

ترجمه شده در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *