بهترین زمان پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی

بهترین زمانِ پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بهترین زمانِ پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

یکی از روش هایی که می توان بوسیله آن ترافیک به سایت را افزایش داد استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. اما دانستن این موضوع که چه زمانی را برای قرار دادن پست و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مناسب است بخودی خود چالش بر انگیز است.زمان بندی در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است.مطمئنا پیامها در شبکه های اجتماعی زمانی باید فرستاده شود که بیشترین کاربر در آن شبکه اجتماعی وجود دارد که این باعث تقویت تعامل و کسب مشتریان بالقوه می شود.

ادامه مطلب را در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش مطالعه فرمایید.

این بستگی به مخاطبانی که میخواهید هدف قرار دهید (چه کسی هستند و در کجا قرار دارند)، شبکه هایی که استفاده میکنید، اهداف شما و نوع محتوایی که به اشتراک میگذارید،دارد. اما در حالی که زمان مناسب برای ارسال وجود ندارد، منابع وجود دارد که می تواند به شما در پیدا کردن زمان بهینه و مناسب کمک کند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در فیس بوک - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بهترین زمان برای پست گذاشتن در فیس بوک – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

با حدود ۱٫۱۸ میلیارد کاربر فعال در ماه، فیس بوک پادشاه رسانه های اجتماعی است. با این حال، الگوریتم فیس بوک همیشه در حال تغییر است، قرار دادن پست های خوب در دید همه بیننده ها کمی دشوار است.بهترین زمان برای ارسال پست در طول روز در فیس بوک ساعت ۱ الی ۴ بعد از ظهر می باشد.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در توئیتر - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بهترین زمان برای پست گذاشتن در توئیتر – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

توییتر هنوز یکی از سریعترین راههای کسب و کار با مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی است. بسیار مهم است که بهترین زمان ها را برای توئیت بشناسید تا بتوانید حداکثر توان بالقوه مخاطبین خود را هر روز بهینه سازی کنید. همانطور که ذکر شد، توییتر پیچیده است و در سرعت رعد و برق حرکت می کند. شما می خواهید در مورد برنامه ارسال خود هوشمند باشید، اما مهمتر از آن، دانستن این که چه چیزی را منتشر می کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست در طول روز در توئیتر ساعت ۹صبح الی ۳ بعد از ظهر و بهترین روز از شنبه تا چهارشنبه می باشد.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اینستاگرم برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. کاربران زیادی از این برنامه بطور روزانه استفاده می کنند، هرچند به نظر می رسد که تعداد زیادی از کاربران در این شبکه در طی ساعات غیرکاری بیشتر از ساعات کاری مشغول به کار هستند. بهترین زمان برای ارسال تصاویر و ویدئو ها هر روز از ساعت ۲ تا ۳ بعد از ظهر و ۸ تا ۹ شب می باشد.اما به طور کلی ساعات آخر شب و روزهای آخر هفته نیز زمان مناسبی برای پست گذاشتن در اینستاگرام می باشد.

ترجمه شده در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *