شش سرگرمی که می تواند تبدیل به کسب و کار آنلاین شوند.

شش سرگرمی که می تواند تبدیل به کسب و کار آنلاین شوند.

شش سرگرمی که می تواند تبدیل به کسب و کار آنلاین شوند.

تا حالا هرگز به این فکرکرده اید که سرگرمی های شما می توانند پولساز باشند؟ احتمالا مادربزرگ شما زمانی که برای عید برای شما پلیور بافتنی می بافته هرگز به این مطلب فکر نمی کرده، حتی اگر کیفیتش کارش بهتر از هر پلیور دیگری که در فروشگاه شما می توانستید بخرید بوده. سرگرمی و استعداد شما اگر کشف شود می تواند پتانسیل تبدیل شدن به یک کسب و کار را داشته باشد. کسانی که در اوقات فراغت خود جهت سرگرمی بافتنی می بافند ممکن است ندانند که صنایع دستی آنها می تواند صدها هزار تومان قیمت داشته باشد.

ما لیستی از سرگرمی های رایج که پتانسیل تبدیل شدن به کسب و کار را دارند را در ادامه به شما معرفی می کنیم و اگر نگران بخش فنی کار هستید و نمی دانید چطور سایتی برای فروش محصولات خود راه اندازی کنید، نگران نباشید سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش در خدمت شماست تا با کمترین هزینه و بدون نیاز به دانش تخصصی برای شما سایت و فروشگاه آنلاین راه اندازی کند.

بافتنی و قلاب بافی راه های کسب درآمد

بافتنی و قلاب بافی راه های کسب درآمد

تعجبی ندارد که چرا بافتنی و قلاب بافی این قدر محبوب هستند: شما می توانید با نگاه کردن یک فیلم آموزشی ظرف چند روز خودتان شروع به بافتن کنید، ضمن این که این سرگرمی تاثیر منفی روی کارهای دیگر شما ندارد و به راحتی قابل فراگیری است.

لباس هایی که به صورت بافتنی درسته می شوند مثل، پلیور، دستکش، کلاه و … می توانند بهترین هدیه برای کسانی باشند که دوستشان دارید.

قلاب بافی کمی سخت تر است و نیاز به دقت و تمرین بیشتری دارد و همچنین این احتمال وجود دارد که موقع کار با سوزن به خودتان آسیب وارد کنید. اما در عوض بسیار محبوب هستند و در ازای وقتی که صرف آن می کنید می توانند درآمد خوبی برای شما به ارمغان آورند.

جواهر سازی  راه های کسب درآمد

جواهر سازی راه های کسب درآمد

آموزش جواهرسازی تا حدی که بتوانید روی سنگ های با ارزش کار کنید و بتوانید جواهرات با ارزش اقتصادی بالا تولید کنید سال ها طول خواهد کشید. اما خوشبختانه راه های جایگزین دیگری نیز وجود دارند، همه مردم تمایلی به استفاده از جواهرات گرانقیمت ندارند و این به شما این فرصت را می دهد که با تولید زیورآلات بدلی با قیمت کم بتوانید برای خود درآمدی ایجاد کنید.

تمام چیزی که نیاز دارید کمی ابزارآت و چسب است تا همه چیز را با سلیقه کنار هم قرار دهید و زیورآلات خود را ایجاد کنید. روی اینترنت می توانید آموزش های رایگان  زیادی پیدا کنید که این مطلب را به شما آموزش می دهند. می توانید گردن آویز، حلقه، گوشواره، دستبند و حتی دکمه های تزئینی درست کنید. تنها محدودیت شما، محدودیت قوه خلاقیت خودتان خواهد بود. می توانید دوستانتان را با هدیه دادن یک گردنبند یا دستبندی که خودتان درست کرده این غافلگیر کنید. همچنین همیشه این فرصت را دارید که با آموزش چیزهایی که یاد گرفته اید نیز برای خود منبع درآمد ایجاد کنید.

شمع سازی راههای کسب در آمد

شمع سازی راههای کسب در آمد

شمع ها ممکن است منسوخ شده به نظر برسند، اما حتی امروزه هم در هر خانه ای می توان نشانی از آنها را یافت. بعضی ها برای یافتن آرامش یا داشتن فضایی رومانتیک شمع روشن می کنند و بعضی ها برای داشتن خانه ای معطر شمع های عطری خریداری می کنند. آیا ایده ای از اینکه شمع سازی چطور انجام می شود دارید؟ می توانید خودتان تحقیق کنید و بعد از اینکه چقدر راحت می شود این سرگرمی را یاد گرفت شگفته زده خواهید شد.

موادی که برای شمع سازی نیاز دارید ارزان هستن و در هر مغازه ای یافت می شوند.

آشپزی راه های کسب درآمد

آشپزی راه های کسب درآمد

آشپزی به سادگی می تواند تبدیل به یک کسب و کار پولساز شود. هر زمانی که مردم کلمات آشپزی و تجارت را می شنوند ناخودآگاه به رستوران ها و شیرینی پزی هایی مجلل فکر می کنند. اما این تصور اشتباه هست. شما هم می توانید به راحتی توانایی های خود را در عرصه پخت پز به صورت آنلاین عرضه کنید. اگر فرمول یک نوع غذای  خاص و یا یک نوع کیک یا شیرینی خاص را بلدید که فقط مختص خودتان است می توانید همین حالا هم شروع کنید. سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و محصولات خود را بدون واسطه به مشتری ها عرضه کنید.

کاشت سبزیجات راه های کسب درآمد

کاشت سبزیجات راه های کسب درآمد

اگر آنقدر خوش شانس هستید که در یک مزرعه یا یک روستا زندگی می کنید و یا برحسب اتفاق یک حیاط خیلی بزرگ دارید، می توانید کاشت و فروش سبزیجات را در فضای اینترنت امتحان کنید. امروز در عصری هستیم که مردم به شدت مشتاق مصرف کردن محصولات ارگانیک هستند. چه محصولی ارگانیک تر از سبزیجاتی که در یک باغچه محلی یا در یک روستا کاشته می شوند. بخواهیم کمی امروزی تر صحبت کنیم، شما می توانید یک سیستم فروش سبزیجات و میوه های ارگانیک راه اندازی کنید و با ارسال آنها به صورت تازه به مشتریان خود خدمات رسانی کنید.

گل آرایی را ههای کسب درآمد

گل آرایی را ههای کسب درآمد

فرصت شغلی بسیار خوبی در گل آرایی نیز نهفته است که اگر شما به این موضوع علاقه داشته باشید می تواند برای شما درآمد خوبی داشته باشد. همچنین می توانید برای گل آرایی های ویژه مثل تولدها، ازدواج ها و … خدمات خود را از طریق اینترنت به مشتریان خود معرفی کنید. خجالتی نباشید و کارتان را شروع کنید، در ابتدا می توانید یا هزینه کم و گل های مصنوعی شروع کنید و به مرور کسب و کار خود را وسعت دهید و حتی کارهای دکوراسیون منزل را نیز انجام دهید.

 

اگر هر کدام از این سرگرمی ها برای شما جالب هستند، درنگ نکنید و شروع به یادگیری آنها از طریق یوتیوب و یا آپارات کنید و بعد هنر خود را به جهانیان عرضه کنید. همچنین شما می توانید بیشتر جستجو کنید و علاقه واقعی خود را در چیزهایی پیدا کنید که در بالا به آنها اشاره نشده از قبیل نقاشی، خطاطی، طراحی، گرافیک، نویسندگی و… و سپس همزمان با اینکه از سرگرمی جدید خود لذت می برید، برای خود یک درآمد جانبی و حتی درآمد اصلی ایجاد کنید.

 

ترجمه شده در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

منبع : ecwid.com

 

 

2 thoughts on “شش سرگرمی که می تواند تبدیل به کسب و کار آنلاین شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *