۲۰ راه برای افزایش ترافیک سایت شما

20 راه افزایش ترافیک وب سایت شما  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

20 راه افزایش ترافیک وب سایت شما – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

افزایش ترافیک سایت از راه های بسیاری زیادی دارد که مطمئنا همه آن مفید نیستند ما در ادامه  به بررسی راه های افزایش ترافیک سایت شما ، در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش خواهیم پرداخت.

تبلیغات  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

تبلیغات – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

این مورد بسیار واضح است و می‌خواهیم ابتدا به این موضوع بپردازیم. بازاریابی از طریق موتورهای جستجو تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی روش‌های عالی برای جذب بازدیدکنندگان، ساختن برند شما و قراردادن سایت شما در معرض دید مردم است.سیاست‌های پرداخت خود را با اهدافتان هماهنگ کنید. آیا فقط ترافیک بیشتر می خواهید یا به دنبال افزایش مباحثات هم هستید؟ هر کانال پرداخت موافقان و مخالفان خود را دارد بنابراین قبل از اینکه به کارت اعتباری خود برسید در مورد اهدافتان به دقت تأمل کنید.اگر امیدوارید که ترافیک بیشتر سایت شما به فروش بیشتر منتج می شود. به کلیدواژه های محتوایی تجاری بسیاری به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی از طریق موتورهای جستجو نیاز دارید. بله رقابت برای این کلمات جستجو می تواند شدید (و پرهزینه) باشد اما پیامدهایش ارزش این را دارد.

اجتماعی شدن  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اجتماعی شدن – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اینکه حجم زیادی محتوا تولید کنید و امیدوار باشید که مردم آن را پیدا کنند کافی نیست شما باید فعال باشید. یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک وبسایت شما این است که از کانال های رسانه های اجتماعی برای ترویج محتوای خود استفاده کنید. تویتر برای گذاشتن لینک های کوتاه، سریع و تهیج کننده ایده آل است در حالی که تبلیغات گوگل پلاس می تواند به سایت شما کمک کند که در نتایج جستجوهای شخصی دیده شود و به طور خاص در B2B niches موثر به نظر می رسد. اگر شما شرکت تولید B2C هستید، می‌توانید از طریق سایت های اجتماعی تصویری مثل Pinterest و اینستاگرام به مقبولیت زیادی برسید.

آن را ترکیب کنید  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

آن را ترکیب کنید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

هیچ فرمول جادویی برای موفقیت محتوای تبلیغاتی وجود ندارد، به همین دلیل میزان و شکل محتوای خود را تغییر دهید تا آن را تا جای ممکن برای انواع خوانندگان جذاب کنید. برای دست یابی به حداکثر تأثیرگذاری، پست های کوتاه تر مبتنی بر خبر را در بین محتوای طولانی و همچنین ویدیو، اینفوگرافی و بخش های مشتق شده از داده، قرار دهید.

از عناوین قوی استفاده کنید  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

از عناوین قوی استفاده کنید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

عناوین یکی از مهم ترین بخش های مطلب شما هستند. حتی اگر کامل ترین پست‌ها را بنویسید بدون یک عنوان ترغیب کننده، این پست ها خوانده نخواهد شد. در نوشتن عناوین استاد شوید. برای مثال نویسندگان در BuzzFeed و Upworthy اغلب بیش از بیست عنوان متفاوت را قبل از تعیین بهترین عنوان که بیشترین ترافیک را به همراه خواهد داشت، بررسی می کنند. بنابراین قبل از منتشر کردن عناوین خود آنها را به دقت بررسی کنید.

توجه به سئو در صفحه  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

توجه به سئو در صفحه – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فکر کنید که سئو مرده است؟ دوباره فکر کنید. بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو هنوز باارزش ترین کار است….؟آیا لینک های داخلی برای محتوای جدید ایجاد می کنید؟ meta descriptions چطور؟ بهینه سازی برای توجه به سئو در صفحه نیازی به زمان زیادی ندارد و می تواند به تقویت ترافیک شما کمک کند.

از کلید واژه های طولانی استفاده کنید  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

از کلید واژه های طولانی استفاده کنید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اگر کلیدواژه های محتوای تجاری پوشش داده شده اند ، اکنون زمان این است که از کلیدواژه های طولانی هم استفاده کنید. کلیدواژه های طولانی مسئول بخش زیادی از جستجوهای وب است به این معنا که اگر شما آن را به عنوان بخشی از تلاش های paid search یا SEO خود قرار ندهید، این فرصت را از دست می دهید.

استفاده از پست مهمان را شروع کنید  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

استفاده از پست مهمان را شروع کنید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

گذاشتن یک پست مهمان در یک سایت مشهور می تواند ترافیک وبلاگ شما را بالا ببرد و به شما کمک می کند که درمعاملات، برند خود را بسازید. حواستان باشد استانداردهای پست مهمان طی هجده ماه گذشته تغییرات اساسی داشته است و تاکتیک های هرزنامه می تواند به مجازات های سختی منجر شود. با احتیاط عمل کنید.

از سایرین دعوت کنید که پست مهمان در سایت شما بگذارند  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

از سایرین دعوت کنید که پست مهمان در سایت شما بگذارند – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

پست مهمان یک خیابان دوطرفه است. علاوه بر نوشتن محتوا در سایر وبلاگ ها، مردم را دعوت کنید که در سایت شما محتوا بگذارند. احتمالاً مقالات مهمان خود را مشترک می کنند و لینک می دهند که باعث می شود خوانندگان جدیدی به سایت شما بیایند. حتما مطمئن شوید که تنها محتوای اصلی و با کیفیت را منتشر می کنید که بدون لینک های اسپم شده است. زیرا گوگل راهی برای کرک کردن پست‌های مهمان بی کیفیت است.

از ترافیک مراجعه ای فراتر روید  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

از ترافیک مراجعه ای فراتر روید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

به جای اینکه سایر سایتها را متقاعد کنید که شما را لینک کنند (یک فرآیند خسته کننده و زمان بر) محتوایی تولید کنید که برای لینک کردن آن به شما التماس کنند.

محتوای پست در لینکدین  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

محتوای پست در لینکدین – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

LinkedIn چیزی فراتر از وسیله ای برای پیدا کردن شغل است. بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در جهان اکنون به نوبه خود یک پلتفرم با ارزش جهت انتشار محتوا است به این معنا که شما باید مرتباً محتوا در LinkedIn منتشر کنید.

 

ترجمه شده توسط : بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *