فروش موفق : چگونه بازدیدکنندگان سایت را به خریدار تبدیل کنید؟

فروش آنلاین موفق | فروشگاه ساز و سایت ساز پوپش

زمانیکه هدف اصلی یک سایت فروش آنلاین کالاست طراحی وب سایت معنایی فراتر از آراستن یک فضای آنلاین دارد. اگر می خواهید بازدید کنندگان فروشگاه اینترنتی خود را تبدیل به خریدار کنید باید با پیش بینی راهکارهای مناسب بازدید کنندگان را به سمت هدف خود هدایت نمایید.
در ادامه ۵ نکته ایی که به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان فروشگاه اینترنتی خود را به خریدار تبدیل کنید آمده است.

تضاد ایجاد کنید | با فروشگاه ساز و سایت ساز پوپشجذب مشتری با با ایجاد کنتراست:
وقتی صحبت از جذب بازدید کننده در سایت است ، استفاده از رنگ های متنوع، بهترین روش است. هیچ چیز بدتر از قابل دید نبودن کلیدهای « ثبت سفارش » یا « همین حالا بخرید » نیست. یکی از راه های نمایش بهتر اجزای اصلی سایت مانند « لوگو » ، « عنوان » و یا کلید « سفارش دهید ». استفاده از رنگهای با کنتراست بالا می باشد.

به سمت درست هدایت کنید - فروشگاه ساز و سایت ساز پوپشبه مسیر درست اشاره کنید:
علائم و نشانه های مناسب در سایت می تواند بازدیدکنندگان را به قسمتی از سایت که شما می خواهید، بکشاند. می خواهید یک متن مشخص را از بالا تا پایین و یا از راست به چپ مطالعه کنند؟ هر هدفی را که دارید می توانید با اضافه کردن نشانه های بصری مناسب توجه بازدیدکننده را با آنجا جذب کنید. از خطوط ، پیکان و انیمیشن برای هدایت توجه بازدیدکنندگان به سمت بخشی که مایل هستید استفاده کنید.

محدودیت زمانی | فروشگاه ساز و سایت ساز پوپشایجاد فوریت :
روشی که محصولات و محتوای خود را در سایت ارایه میدهید تاثیر به سزایی در فروش شما خواهد داشت. بطور مثال با ایجاد محصولاتی با تخفیف های مدت دار و اعلام پایان مهلت تخفیف آنها در صفحه های اصلی سایت خود و یا اعلام محصولاتی که رو به اتمام هستند و یا حتی اعلام محصولاتی که به تازگی به فروشگاه خود افزوده اید و به زودی فصل استفاده از آنها آغاز می شود و روش های بسیار دیگری که فوریتهایی را برای خرید در مشتری ایجاد می کند می توانید بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنید. البته به خاطر داشته باشید که این موارد را در مکان های مناسب در سایت خود اعلام نمایید.

ارزش کالا | فروشگاه ساز و سایت ساز پوپشاستفاده از تصاویر :
در دنیای فروش آنلاین کالا و خدمات ، فروشگاه اینترنتی به عنوان فروشنده پا به عرصه گذاشته که توضیحات و اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار میدهد . چون در فروش آنلاین، خریدار امکان لمس کالا را قبل از خرید ندارد باید تمام تلاش خود را برای نمایش هرچه بهتر ارزشی که هرکالا دارد در صفحه سایت خود انجام دهید. استفاده از تصاویر با کیفیت و وضوح بالا و یا تصاویر متنوع در شرایط و زوایای مختلف از هر محصول می تواند حس اعتماد بیشتری به مشتریان شما القا کند.

حفظ سادگی | فروشگاه ساز و سایت ساز پوپشحفظ سادگی :
یکی از قواعد اصلی طراحی سایت، حفظ سادگی آن است . نباید بازدیدکننده را با ارایه اطلاعات زیاد سردرگم کنید. شاید عجیب به نظر برسد! ولی به خاطر داشته باشید وقتی اطلاعات زیاد و درهمی در صفحات فروشگاه اینترنتی و یا سایت شما وجود داشته باشد احتمال بیشتری برای منحرف کردن حواس مشتری از هدف اصلی شما یعنی فروش محصولتان است. استفاده از محتوای خلاصه ولی مفید و همچنین تصاویر مناسب استفاده نمایید.

تست سایت | فروشگاه ساز و سایت ساز پوپش

تست و بررسی نتایج
به این فکر می کنید چطور بازدید کننده گان بیشتری را در فروشگاه اینترنتی خود به خریدار تبدیل کنید؟ عوامل بسیار زیادی در طزاحی یک فروشگاه اینترنتی برای جذب مشتری وجود دارد، ولی هیچ گاه نمی توان دقیقا مشخص کرد کدامیک برای فروشگاه اینترنتی شما مناسب است.به همین دلیل بهترین راهکار، طراحی ظاهر فروشگاه اینترنتی به شیوه ایی که مطلوب شماست و  تست آن می باشد. تمامی کاربران فروشگاه ساز و سایت ساز پوپش می توانند برای سایت خود سه قالب کاملا متفاوت طراحی کنند. شما هم می توانید از این امکان استفاده نمایید و برای فروشگاه خود قالب های مختلفی را ایجاد نمایید و در بازه های زمانی برابر و یا برای تعداد مشخص از بازدیدکنندگان ، هر یک از این قالب ها را فعال کنید و واکنش کاربران و نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار را برای هر قالب مقایسه کنید و در نهایت هر کدام موفق تر بود برای مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار دهید.

حتی اگر فکر یادگیری طراحی سایت شما را مضطرب می کند، نگران نباشد! اگر از قالب های آماده پوپش برای ساخت وب سایت استفاده کنید، می توانید بخش های مختلف سایت خود را به گونه ایی طراحی کرده که نیازهای خاص مشتریان تان را پاسخ دهید و به آنها برای خرید کمک کنید.

برای داشتن تجارت انلاین تان آماده اید؟ این کار با فروشگاه ساز و سایت ساز پوپش امکان پذیر است.

 

One thought on “فروش موفق : چگونه بازدیدکنندگان سایت را به خریدار تبدیل کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *