بروزرسانی در امکانات پوپش

بروز رسانی در سایت ساز پوپش

طی ماهه ای اخیر بروزرسانی های متعددی در سرویس سایت ساز پوپش انجام شده تا علاوه بر ایجاد بستری امن برای سایت ها، دسترسی سریعتر و همچنین راحتتر را به کاربران ارایه دهیم. اما لازم دیدم چند مورد از بروزرسانی های که مستقیما مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت را در اینجا به شما اعلام نماییم.

درگاه های پرداخت بانکی :

دو درگاه پرداخت آنلاین بانک های ملت و پارسیان به سرویس فروشگا های کاربران افزوده شد. این امکان برای تمامی کاربران بسته ۳ به صورت رایگان قابل استفاده می باشد و تنها کافی است تا تنظیمات ارایه شده از طرف بانک خود را در آن اعمال نمایید.

تنظیمات بیشتر برای اسلایدر تصاویر : 

لینک برای هر تصویر : امکان افزودن لینک برای هر تصویر در اسلایدر افزوده شد. شما می توانید در هنگام افزودن تصویر خود یک لینک نیز برای آن مشخص نمایید تا مخاطب با کلیک بر روی تصویر به لینک صفحه مورد نظر شما انتقال یابد.

افکت ها در اسلایدر :

حالا می توانید افکت های حرکتی بین تصاویر را به دلخواه خود انتخاب نمایید. همچنین می توانید مدت زمان آن و توقف تصویر را نیز تعیین کنید.

لینک مستقیم :

برای دسترسی راحتتر به فایل های بارگذاری شده در هاست سایت خود ، لینک مستقیم هر فایل از طریق آیکونی که در کنار هر فایل در پنجره مدیریت رسانه قرار داده شده ، قابل دسترسی می باشد.

امکان آپلود بیشتر فرمت ها :

شما می توانید فرمت های متفاوتی  از فایلها نظیر ( zip rar txt pdf doc docx gif jpeg jpg png bmp ) را مستقیما در هاست خود آپلود کرده و لینک آن را در سایت برای مخاطبان خود قرار دهید. به تازگی فرمت های دیگری برای ویدیو و صدا از جمله ( wav mp3 mp4 ogg ) و همچنین فرمت مربوط به استایل صفحات وب ( css ) به این مجموعه افزوده شده.

جهت چینش: 

جهت چینش متن ها در ماژول متن و دکمه و توضیحات اسلایدر برای وارد کردن دیگر زبانها( انگلیسی و … ) در منو هم میتوانید جهت چینش را برای زبانهای دیگر تغییر دهید تا ترتیب منو از سمت چپ به راست شود . این امکان را متوانید از طریق جعبه ابزار در ویرایشگر قالب به شکل دلخواه تغییر دهید.

4 thoughts on “بروزرسانی در امکانات پوپش

  1. farzad

    سلام ن خسته
    اگه میشه منو ی ابشاری یا درختی بزارید یه چیزه دیگه هم که بنطرم کم میاد
    امکان ثبتنام برای کاربران سایتمون است. خیلی خیلی ممنون میشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *