خرید سایت فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل و تحویل فوری

Buy online store site

خرید سایت فروشگاه اینترنتی یک راه فوق العاده برای گسترش کسب و کار در حوزه وب است. شما می توانید به سادگی با خرید سایت فروشگاه اینترنتی و دیجیتالی کردن کسب و کار خود، درآمد خود را افزایش دهید. اما می توان گفت پیدا کردن و خرید سایت فروشگاه اینترنتی آماده که مناسب و کارآمد باشد مهمترین قسمت این کار است.

میزان فروش اینترنتی (تجارت الکترونیک) در حال حاضر ۱۷٫۲ درصد از کل خرده فروشی ها را تشکیل می دهد، و این در حالی است که خرید آنلاین خود نسبت به سال قبل ۱۳٫۷ درصد رشد داشته است. تاکنون هیچ وقت موقعیتی بهتر از این برای آنلاین شدن و ورود به دنیای تجارت الکترونیک وجود نداشته است. ساخت فروشگاه اینترنتی ، ساده ترین ، ارزان ترین، سریعترین و مسلما بهترین راه ممکن برای ورود به این بازار بزرگ و رو به رشد است.

مزایای خرید سایت فروشگاه اینترنتی :

خرید سایت فروشگاهی آماده علاوه بر اینکه ارتباط هرچه بیشتر با مشتریان را مقدور می سازد، باعث توسعه بازار فروش، یافتن مشتریان بیشتر و افزایش فروش نیز می شود. در زیر به صورت خلاصه به برخی از مزایای خرید سایت فروشگاه آنلاین اشاره می کنیم:

  • توسعه و رواج کار با کمترین هزینه: شما می توانید به سادگی و با خرید سایت فروشگاه اینترنتی کارتان را علاوه بر اینکه به صورت فیزیکی توسعه می دهید، آن را در اینترنت نیز گسترش دهید.
  • افزایش مشتریان: با خرید سایت فروشگاهی پربازدید می توانید با صرف کمی وقت و تولید محتوای مناسب و بالا بردن سئو(seo) سایت خود و یا به وسیله ی صفحه های فرود (landing page) ، مشتریان جدیدی را به سایت خود بکشانید و این مشتریان جدید بالقوه که وارد سایت شده اند را به مشتریان بالفعل و دائمی تبدیل کنید.
  • افزایش رضایت مشتریان: طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و ارائه محصولات در سایت به سادگی هزینه‌ های رفت و آمد و صرف زمان مشتریان برای خرید را کاهش و در نتیجه رضایت آنها درپی خواهد داشت.
  • برند سازی: با فعالیت در حوزه وب با کمک خرید سایت فروشگاه اینترنتی می توانید هرچه بیشتر برند خود را به مشتریان بشناسانید و از این طریق اعتبار برند و کسب و کار خود را افزایش دهید.
  • نزدیک و در دسترس بودن محصولات برای مشتریان: امکان ارائه اطلاعات به روز محصولات به صورت کامل به مشتریان و راحت کردن پروسه انتخاب و خرید محصول برای آنها از جمله مزایایی است که با خرید سایت فروشگاه اینترنتی در اختیار مشتریانتان قرار می دهید.
  • کاهش هزینه‌ صاحب کسب و کار و ایجاد مزیت رقابتی: شما می توانید با خرید فروشگاه اینترنتی هزینه های جانبی کسب و کار سنتی خود مانند اجاره یا خرید محل و انبار و… را کاهش دهید. با این کار و کاهش هزینه ها قیمت تمام شده محصولات نیز کاهش خواهد یافت و این میتواند به عنوان یک مزیت رقابتی عالی برای کسب و کارتان تلقی شود.
  • توسعه محدوده جغرافیایی فروش: عدم محدودیت مکانی سایت فروشگاهی باعث گستردگی دامنه ارائه‌ی خدمات و فروش محصولات در شهرهای مختلف کشور و حتی محدوده‌های وسیع‌تر نیز خواهد شد.
  • عدم محدودیت زمانی: فعالیت دائمی و بدون تعطیلی بودن فروشگاه اینترنتی و فعالیت در ساعات مختلف شبانه روز از دیگر مزایای خرید فروشگاه اینترنتی است.

خرید سایت فروشگاه اینترنتی از یک فروشگاه ساز؟

مزیت خرید فروشگاه اینترنتی با استفاده از یک فروشگاه ساز به قدری است که بسیاری از افراد که قصد توسعه کسب و کارشان در اینترنت دارند را به سمت خود می کشد. ما در زیر به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

  • هزینه پایین: خرید سایت فروشگاه ارزان از یک فروشگاه ساز هزینه ی بسیار کمتری نسبت به طراحی اختصاصی آن دارد چرا که این سایت از قبل طراحی شده و به افراد زیادی فروخته می شود و این باعث پایین آمدن قیمت تمام شده محصول می شود.
  • قدرت ریسک را بالا می برد: از جمله دیگر مزایای استفاده از فروشگاه ساز ارزان بالا بردن قدرت ریسک افراد است که با هزینه کمتر می توانند پا به عرصه ی دیجیتال مارکتینگ بگذارند. این امر برای افرادی که در ابتدای مسیر کسب و کارشان هستند، خرید فروشگاه اینترنتی را به یک انتخاب مناسب تبدیل می کند.
  • قابلیت تغییر بالا و سریع: از دیگر ویژگی های بارز نرم افزار فروشگاه ساز این است که شما را به خرید سایت فروش اینترنتی ترغیب خواهد کرد، قابلیت تغییر بالا در این فروشگاه های آنلاین است. شما به سادگی می توانید با استفاده از پنل کاربری خود ظاهر سایت را به سرعت تغییر دهید. این در حالی است که در صورتی که فروشگاه اینترنتی برای شما طراحی شده باشد، شاید نتوانید همه قسمت های سایت را به سادگی تغییر دهید و برای هر تغییر هرچند کوچک درسایت یا باید خودتان دانش برنامه نویسی داشته باشید و یا از طراح خود بخواهید این کار را انجام دهد. این موضوع مسلما پروسه تغییر در سایت را زمانبر و هزینه بر خواهد کرد.
  • سرعت انجام پروژه: طراحی فروشگاه اینترنتی و کلا طراحی نرم افزار کاری زمانبر است. تحلیل، طراحی ،کدنویسی و تست یک پروژه نرم افزاری مانند سایت فروشگاهی هریک پروسه ای زمانبر است، و این در حالی است که “زمان” موضوعی مهم در موفقیت کسب و کار به شمار می رود.
  • عدم نیاز به تجربه و دانش فنی: خرید سایت فروشگاه اینترنتی از یک فروشگاه ساز اینترنتی حرفه ای شما را از آموختن دانش برنامه نویسی بی نیاز می کند. شما بدون اینکه کاری با کدها داشته باشید به سادگی می توانید فقط با چند دکمه در سایت خود تغییر ایجاد کنید، محصول اضافه کنید، سفارشات را بررسی کنید و… .

نکاتی که هنگام خرید سایت فروشگاه اینترنتی باید مدنظر داشته باشید

زمانی که قصد خرید سایت فروشگاه اینترنتی را دارید باید دقت کنید که سایت کارآمد باشد. از جمله فاکتورهایی که باعث می شود یک سایت کارآمد باشد عبارتند از:

طراحی آن ساده و ترجیحا مرتبط با صنف کاری شما باشد:

طراحی سایت فروشگاهی باید تا حد امکان ساده و همه امکانات آن در دسترس کاربران باشد. طراحی آن تو در تو و گیج کننده نباشد و محصولات و کالاهای ارائه شده طبقه بندی شده باشند تا دسترسی و مشاهده ی آنها  ساده باشد.

گرافیک آن درعین سادگی جذاب و چشمگیر باشد:

هنگام خرید سایت فروشگاه اینترنتی دقت کنید در طراحی گرافیک آن سلیقه همه اقشار در نظر گرفته شده باشد. در عین سادگی و زیبایی جذاب باشد و کاربر را خسته نکند. برای معرفی محصولات از فضای سایت استفاده بهینه شده باشد.

پروسه خرید از سایت آسان باشد:

فرآیند خرید نباید سردرگم کننده و پیچیده باشد و مشتری به راحت ترین شکل و کمترین زمان ممکن بتواند تراکنش خرید را انجام دهد. مشتری اگر به سادگی نتواند خرید کند سایت شما را ترک میکند، به همین سادگی!

سایت باید واکنشگرا (رسپانسیو) باشد:

بیشترین کاربران اینترنت این روزها با استفاده از پلتفرم هایی غیر از کامپیوتر وب گردی و خرید اینترنتی انجام میدهند. موبایل،تبلت، تلوزیون های هوشمند و… کم کم دارند جای کامپیوترها را می گیرند. پس اگر می خواهید خرید سایت فروشگاه اینترنتی شنا خریدی موفق باشد، باید دقت کنید که سایت برای رسپانسیو یا واکنشگرا باشد و در موبایل و..  بهینه نمایش داده شود و به هم ریختگی در آن وجود نداشته باشد.

تجربه کاربری(یا UX) آن مناسب باشد:

تجربه‌ی کاربری که به اختصار به آن UX نیز می گویند به تجربه و حسی که یک مشتری از لحظه ورود تا خروجش از سایت می گیرد می پردازد. سایتی که تجربه‌ی کاربری آن مناسب باشد باید استفاده از امکانات آن ساده و قابل فهم  باشد، برای پروسه ها راهنمایی هایی در سایت موجود باشد، به سادگی بتوان به صفحه های مختلف آن رفت و… .

سایت فروشگاهی بهینه طراحی شده باشد:

علاوه بر همه مواردی که گفته شد سایت شما باید استاندارهای سئو را نیز رعایت کرده باشد تا رتبه قابل قبولی در مقایسه با رقیبانتان داشته باشد و با تغییر الگوریتم‌های گوگل مشکلی برای آن ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *