خرید فروشگاه اینترنتی آماده در کمترین زمان ممکن

خرید فروشگاه اینترنتی آماده در کمترین زمان ممکن

دو روش ممکن برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد. روش اول ساخت یک سایت فروشگاه اینترنتی، درخواست طراحی از یک شرکت برنامه نویسی و روش دیگر خرید فروشگاه اینترنتی آماده از یک سیستم مدیریت محتوای آماده مانند فروشگاه ساز است.

مزایای راه ‌انداختن یک فروشگاه‌ آنلاین

اصلا  نباید راه ‌اندازی یک حرفه را محدود به جهان فیزیکی کرد. علاوه بر ان بسیاری از اشخاص محصولات متنوعی دارند که نتیجه تلاش خودشان می ‌باشد ولی بنا به دلایل گوناگون بستر خوبی برای ارائه کردن آنها ندارند. .روش های مختلفی الان وجود دارد و به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کارتان را ایجاد کنید. یکی از این روش ها راه‌ انداختن  فروشگاه اینترنتی هست.

شاید خیلی از کاربران با خود فکر کنند که مطمئنا باید فروشگاهی مثل دیجی کالا را داشته باشند و کالاهای مختلفی را بفروشند. اگه شما نیز این طور فکر می‌کنید حتما دیگر وقت آن رسیده که در فکر خود تجدید نظر بکنید. فروشگاه اینترنتی حتما بدین معنا نمی باشد که شما با عنوان یک واسطه، محصولات گوناگون را بفروشید.

احتمال دارد شما صاحب کسب و کار هستید و احتیاج داشته باشید عمل فروش را افزایش بدهید که در این موارد نیز  می‌توان با خرید فروشگاه اینترنتی آماده  و راه انداختن آن، به کسب و کار و درآمد خودتان رونق بدهید و حتی  اینکه اگر در یک زمینه ا‌ی تخصص لازم  و ایده ای دارید، می‌توانید در فضای اینترنت به آن ها عمل کنید.

online shop

خرید سایت فروشگاهی این شانس را به شما می دهد که بتوانید اجناس و کالاهای خودتان را به شکل آنلاین به مرحله حراج گذاشته و بعد به فروش برسانید. با عنایت به اینکه خرید فروشگاه اینترنتی آماده  و کسب و کارهای اینترنتی  روز به روز بیشتر در حال گسترش و رواج یافتن می باشند ، شما هم  می توانید با خرید فروشگاه اینترنتی آماده  مورد نظر ، اقدام به بالا بردن فروش خدمات و توسعه کسب و کار خودتان بکنید.

خرید فروشگاه اینترنتی آماده

مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی و خرید فروشگاه اینترنتی آماده  :

  • جذب کردن تعداد مشتریان بیشتر از طریق خرید فروشگاه اینترنتی آماده
  • دادن شناخت هر چقدر بیشتر برند به مشتریان خودمان و بالا بردن قدرت برند
  • در دسترس قرار دادن اطلاعات کاملِ کالاها برای مشتریان و اسان کردن انتخاب محصولات برای مشتریان
  • کاهش یافتن هزینه ‌های ایاب و ذهاب برای کاربران
  • کم کردن  هزینه‌های گوناگون با روش خرید فروشگاه اینترنتی آماده  مثل اجاره و خریدن محل و گرفتن انبار برای مالک کسب و کار و به صرفه بودن آن ها
  • ارائه‌ کردن خدمات و کالاها به شهرهای مختلف در کشور و نیز محدوده‌های بیشتر وسیع‌تر
  • دایر بودن فروشگاه در زمان های  مختلف روز و نبودن محدودیت برای زمان و در روزهای مختلف هفته

تعریف یک فروشگاه اینترنتی

‎سایتی که محصول و یا خدماتی خاص را به مشتریان خود در فضای مجازی ارائه  می‎کند. متقاضیان آن ها نیز بعد انتخاب کردن محصول می‎توانند به شکل اینترنتی عمل خرید را انجام بدهند و  پرداخت هزینه‎ی خدمات یا محصول را به شکل آنلاین انجام دهند.

توضیح  روش های ساخت یک فروشگاه اینترنتی:

۱٫ساختن یک سایت فروشگاه اینترنتی به دست صاحب فروشگاه

روش اول این است که صاحب یک فروشگاه خودش  با بهره گیری از سیستم‌های مدیریت کردن محتوای آماده دست به طراحی سایت بزند.

سیستم‎های مدیریت محتوای آماده شامل موارد زیر می باشند:

  • Joomla
  • Woocommerce
  • Magento
  • ورد پرس

که در زمان حاضر وردپرس بالاترین مقبولیت را بین این سیستم‎های مدیریت کردن محتوای آماده دارد.  ولی استفاده از این سیستم های مدیریت محتوای آماده ایراداتی را هم با خود در پی دارد. این سیستم طراحی کردن سایت برای فروشگاه‎های عظیم  گزینه‎ی خوبی نیست، چون که مدیر فروشگاه در بلند مدت بجای تمرکز کردن بر روی کسب و کار متاسفانه درگیر در مسایل فنی وب‎ سایت فروشگاه می‎ گردد.

۲٫خرید فروشگاه اینترنتی آماده

در نوع خرید فروشگاه اینترنتی آماده طراحی سایت با بهره بردن از سیستم‎های مدیریت کردن محتوای به شکل اختصاصی صورت می‎گیرد و  این فعالیت باید به دست اشخاص متخصص و کمپانی ‎های طراحی فروشگاه اینترنتی انجام شود. این سیستم مدیریت محتوای اختصاصی در روش خرید فروشگاه اینترنتی آماده    با توجه به نیاز کاربران طراحی شده  و کد نویسی می گردد. زیرا این کدنویسی به شکل کاملا اختصاصی و منحصر بفرد است‎ و  انعطاف پذیری بالایی در وقت ارتقا دارد.

در این نوع طراحی به علت وجود یک هسته‎ی مرکزی خیلی منعطف و گسترده همه نیازهای اتی وب‎سایت بی هیچ تغییر خیلی اساسی و بدون هزینه سنگینی به راحتی قابل پاسخگویی هست. سیستم مدیریت محتوای اختصاصی،ایراد و باگ و اشکال فنی حداقلی را دارد. چون که سیستم دارای ماهیت تکاملی است. و نیز با گذشت زمان انجام گرفتن تغییرات در قالب ‎های مخصوص سایت امکان پذیر می باشد.

با عنایت به موارد گفته شده در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای  ، استفاده کردن از این سیستم مدیریت محتوای اختصاصی همه هزینه های سایت را کاهش میدهد و پس از طراحی کردن سایت مواردی مانند پشتیبانی نا مناسب، عدم انعطاف پذیری و وجود تغییر در سیستم، بودن باگ‎های به وجود نمی ‎آید. به جز این موارد، پروژه کاملا منحصر به فرد است و مانند آن در بقیه سایت ‎ها یافت نمی‎شود.

قیمت خرید فروشگاه اینترنتی آماده

با توجه به موارد گفته شده درباره خرید فروشگاه اینترنتی آماده استفاده کردن از قالب ‎های مخصوص بهتر و کار آمدتر هست و می‎توان با نمو کسب و کار، سایت را هم رشد داد. لذا اگر می‎خواهید سایت طراحی شده‎ برای شما، در طی پیشرفت کارتان مثمر ثمر باشد، از راه ‎های اصولی برای طراحی سایت استفاده کنید و گول قیمت‎های پایین بعضی شرکت‎های فعال در طراحی سایت را نخورید.

وب‎ سایت قادر است‎ ابزاری قدرتمند جهت پیشرفت‎ در کار شما باشد، با این شرط که اصولی طراحی شود و در این راه حتما باید یک طراح یا شرکت خوب را انتخاب کرده  وگول برخی از حرف‎ها را هرگز نخورید. اگر پایینترین پیشنهاد را در هزینه راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید، با احتمال بالا در اخر پروژه هزینه بیشتری را باید بدهید .

این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی مثل مشکل در کدنویسی، تست نکردن صحیح محصول، وجود مشکلات پشتیبانی و نگهداری، مستند سازی داشته باشد. و نیز در منفی ترین حالت ممکن ، بعد از اتمام پروژه ناچار می شوید برنامه را دوباره از اول بازنویسی کنید. پس در خرید فروشگاه اینترنتی آماده همواره ارزان بودن به سود شما نیست و جای انتخاب کردن ارزان‌ترین پیشنهاد، مناسب ترین پیشنهاد را باید انتخاب بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *