نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی به همراه اپلیکیشن

نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی به همراه اپلیکیشن - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی به همراه اپلیکیشن – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

نرم افزارها و سیستم های سایت ساز و فروشگاه ساز مختلفی در سراسر جهان وجود دارد که سال هاست عصای دست نیازمندان طراحی سایت شده است. در ایران نیز سیستم ها و نرم افزارهای زیادی شکل گرفته که خدمات فروشگاه ساز و سایت ساز را ارائه می دهند و کار را برای افراد و کسب و کارها راحت کرده اند. یک نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی ایرانی را در این مطلب به صورت خاص مورد بررسی قرار می دهیم که به جرات می توان گفت بهترین سیستم فروشگاه ساز و سایت ساز ایرانی است.

سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش امکان طراحی سایت با کمترین هزینه و با بالاترین درصد رضایت را به شما می دهد. از همه مهم تر اینکه به شما امکان می دهد سایت خود را بدون داشتن دانش برنامه نویسی، خودتان طراحی نمایید که خود باعث می شود سایت حاصله دقیقا مطابق خواسته های خودتان باشد. در ادامه بیشتر به قابلیت های این نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی ایرانی می پردازیم.

چرا فروشگاه اینترنتی لازمه کسب و کار است؟

چرا فروشگاه اینترنتی لازمه کسب و کار است؟

شاید با خود بگویید در صنف شما فروش اینترنتی معنا ندارد. اما آیا می توانید مطمئن باشید ۳ سال دیگر هم به همین صورت خواهد بود؟ اگر مثلا ۳۰ درصد فروش به صورت آنلاین در بیاید و شما سایت و اپلیکیشن فروشگاهی نداشته باشید، این درصد مشتریان بالقوه را به رقبا خواهید باخت. پس از حالا به فکر افتاده و از رقبا جلو بزنید. اگر همین الان هم شروع کرده و به بازار مجازی نیز وارد شوید دیر نیست. اما تعلل اصلا جایز نیست و نباید فرصت را از دست داد. فروش فایل نیز در سال های اخیر بسیار رونق گرفته است و داشتن یک سایت فروشگاه فایل می تواند برای تولید کنندگان محتوا پر سود باشد.

سایت های فروش فایل در اینترنت بسیار پر تعداد شده اند و رقابت در این موضوع در نتایج گوگل بسیار شدید است. به علت تعداد بالای این سایت ها در سطح اینترنت، بهتر است برای بهینه سازی سایت خود هزینه ای در نظر بگیرید تا به صفحه اول نتایج گوگل برسید. می توانید با استفاده از خدمات یک نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی به همراه اپلیکیشن فروشگاهی مانند پوپش در هزینه های طراحی خود صرفه جویی گسترده ای داشته باشید و هزینه را در سئو و بهینه سازی صرف نمایید.

نرم افزار فروشگاه ساز بومی

نرم افزار فروشگاه ساز بومی

برخی از نرم افزارها و سیستم های فروشگاه ساز، دقیقا ترجمه شده نرم افزارهای فروشگاه ساز خارجی رایگان هستند. اما سیستم پوپش، از معدود نرم افزارهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که توسط متخصصین داخلی و به صورت کاملا بومی، طراحی و برنامه نویسی شده و ترجمه شده نرم افزارهای خارجی رایگان نمی باشد. این سیستم بومی، از نظر امکانات، سرعت، امنیت، سادگی پنل مدیریت و بسیاری موارد دیگر کاملا قابل رقابت با بهترین سیستم های فروشگاه ساز و سایت ساز مطرح دنیا می باشد.

تامین نیاز کسب و کارهای بزرگ توسط فروشگاه ساز

تامین نیاز کسب و کارهای بزرگ توسط فروشگاه ساز

فقط سایت های کسب و کارهای کوچک و متوسط از خدمات فروشگاه ساز پوپش بهره نمی برند. بلکه معماری این سیستم به گونه ای است که از ابتدا با در نظر گرفتن شرایط مختلف، متناسب با کسب و کارهای بزرگ و حرفه ای و امکان بارگذاری سریع تحت ترافیک و بازدید بسیار بالا طراحی و برنامه نویسی شده است. اما واضح است که برای کسب وکارهای کوچک و متوسط، بیشتر به صرفه است که از نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی و سایت ساز پوپش استفاده کنند و با بودجه محدود خود بتوانند سایتی مطابق معیارها و خواسته های خود داشته باشند.

بهینه سازی سایت های فروشگاهی موجود در سیستم پوپش

بهینه سازی سایت های فروشگاهی موجود در سیستم پوپش

می دانیم اگر یک سایت طراحی زیبایی داشته باشد ولی بازدید کننده نداشته باشد، مانند این است که بهترین هایپر مارکت با بهترین محصولات و زیباترین دکور را در وسط کویر بدون سکنه تاسیس کنیم. پس بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. بهینه ترین سئو – SEO یا بهینه سازی به صورت پیشفرض، در مقایسه با تمامی فروشگاه سازهای موجود در کشور از مزیت های غیر قابل چشم پوشی سیستم پوپش است.

از مهم ‌ترین قابلیت‌ های سیستم فروشگاه ساز پوپش وجود تیم بسیار قوی در زمینه سئو و برنامه نویسی است. شما برای فروشگاه ساز خود نیاز نیست هزینه ‌های خیلی سنگین صرف کنید تا سئو و بهینه سازی سایت را انجام بدهید. پوپش از نظر سئو در سطح ایده‌ آلی بوده و می‌ توان به راحتی محصولات را به صفحات اول گوگل رساند. زیرا قالب های موجود در این سیستم بر اساس اصول بهینه سازی طراحی شده اند.قابلیت دیگر فروشگاه ساز پوپش این است که به شدت حرفه ای نوشته شده و قابلیت توسعه پذیری بسیار بالایی دارد. اگر کسب و کار شما رونق گرفت و رشد داشت پوپش می ‌تواند تا بالاترین مراحل و رشد شما هم پاسخگوی کار شما باشد.

حتما با خود می گویید چون به دانش برنامه نویسی مسلط نیستید نمی توانید سایت خود را طراحی کنید. اما این موضوع محدودیتی برای شما پیش نخواهد آورد. سیستم فروشگاه ساز اینترنتی و اپلیکیشن فروشگاهی پوپش به شما امکان می دهد خودتان بدون داشتن دانش برنامه نویسی کامپیوتر سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود را طراحی فرمایید.

مکانیزم طراحی سایت در نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی پوپش بدین صورت است که شما می توانید با استفاده از Drag & Drop المان های مختلف سایت را در صفحه جانمایی فرمایید و سایت خود را همان شکلی که می خواهید طراحی کنید. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید.

این نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی یک سری قالب های فروشگاهی طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. همچنین اگر از سایت ساز پوپش استفاده کنید دادن ایجاد تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد. این مورد یک صرفه جویی مالی خوب و قابل توجه برای شما خواهد داشت.

حال با در نظر داشتن مزیت های سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش می توانید سایت و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نموده و وارد بازار تجارت الکترونیک شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *