بروزرسانی : ویرایشگر قالب قوی تر و امکانات بیشتر

html

از امروز امکانات جدیدی  به سایت سایت ساز پوپش ، خصوصا  در ویرایشگر قالب پیشرفته پوپش افزوده شده که علاوه بر راحت تر شدن طراحی ، شما را قادر می سازد تا از کدهای HTML  در سایت خود استفاده کنید.

برخی امکان افزوده شده در این بروزرسانی را در ادامه ببینید :

  htm

از این پس می توانید از کد های HTML در سایت خود استفاده کنید.این ویژگی شما را قادر می سازد در محتوای سایت خود از ویدیو های آنلاین ، صوت، کدهای بازی های آنلاین ، گفتگوی آنلاین و بسیاری از اسکریپت های HTML  آماده استفاده کنید.شما همچنین می توانید کدهای HTML  خود را نوشته و در صفحات سایت خود به نمایش بگذارید.

این ماژول را می توانید مستقیما از طریق ویرایشگر قالب در سایت خود قرار دهید.

  staus

نوار وضعیت  در ویرایشگر قالب در پایین صفحه قرار دارد. در این نوار شما می توانید اطلاعاتی درباره ابعاد و مکان ماژول ( متن، تصویر ، دکمه و اسکریپت ) انتخاب شده در صفحه را مشاهد نمایید و مستقیما  مکان و ابعاد آن را با وارد کردن اعداد دقیق تغییر دهید ، فقط کافی است ماژول مورد نظر را در صفحه انتخاب کنید تا اطلاعات آن را مشاهده نمایید.

 listmodule

یکی دیگر از ویژگیهای افزوده شده لیست ماژولهای موجود در صفحه است. این امکان از طریق کلیدی که در نوار وضعیت قرار دارد قابل دستری می باشد. با کلیک بر روی این کلید  لیست ماژول های موحود در صفحه به شما نمایش داده خواهد شد و دیگر نیازی نیست در صفحه به دنبال آن ها باشید. با کلیک بر روی هر یک از این ماژول ها ، ماژول مورد نظر در صفحه نیز به حالت انتخاب در آمده و شما می توانید آن را ویرایش نمایید.این لیست شما را در انتخاب ماژول هایی که فاقد ظاهر گرافیکی هستند یاری خواهد کرد.

 keyboard

یکی از قابلیتهای که مطمئنا کار با ویرایشگر قالب را در زمان طراحی برای شما ساده تر و به مراتب دقیق تر خواهد کرد امکان جابجایی ماژول ها با استفاده از کلید های جهت دار صفحه کلید می باشد. فقط کافیست المان مورد نظر را انتخاب کرده و کلید های جهت دار روی  صفحه کلید را بفشارید.

 preview

از حالا به بعد دیگر نیاز نیست برای این که نتیجه کار طراحی سایت خود را مشاهد کنید ، آن را ذخیره کرده و از ویرایشگر خارج شوید. حالا تنها با فشردن یک کلید سایت شما بدون ذخیره شدن بازسازی شده و شما می توانید تغییرات جدید خود را مشاهده نمایید و سپس آن را ویرایش یا ذخیره کنید.

 selector

ماژول های موجود در صفحه را راحت تر بیابید. با حرکت موس خود در صفحه ، در صورت عبور از روی هر ماژول ، کادر نقطه چینی در حاشیه آن به شما نمایش داده می شود و شما می توانید ماژول مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

 magnet

این خاصیت باعث می شود در زمان طراحی ماژول ها را راحت تر در کنار هم قرار دهید. در صورت فعال بود این امکان که از منوی بالای ویرایشگر قابل دسترسی خواهد بود ، ماژول ها در حین جابجایی به ماژول های نزدیکتر چسبیده و این امر باعث آسان تر شدن جایگذاری ماژول ها نسبت به هم  خواهد شد.

 

 seo

نقشه صفحات سایت  (SiteMap) : که موتورهای جستجو از این لینک برای خوانش سایت شما استفاده می کنند.

Google Webmaster  : ابزاری برای مدیریت سئو سایت در موتور جستجوی Google

Bing Webmaster  : ابزاری برای مدیریت سئو سایت در موتور جستجوی Bing

Google Analytic   : ابزاری برای نمایش دقیق تر و کامل تر آمار بازدید از سایت

ابزارهای جانبی از بخش تنظیمات سایت در پنل مدیریت، قابل دسترسی هستند.

4 thoughts on “بروزرسانی : ویرایشگر قالب قوی تر و امکانات بیشتر

  1. سیاوش قائم مقامی

    من تا الان با دوتا از بهترین سایت سازهای خارجی کار کرده بودم، سایت شما بسیار خوبه ولی هنوز ۱۰۰۰ فرسخ راه دارید تا مثل اونها بشید، امیدوارم که جا نمونید چون به زودی با باز شدن درای مملکت کل شرکتهای طراحی سایت باید یه فکری به حال خودشون بکنند، جا نمونید، بجنبید و خودتون رو بهتر کنید.

    1. پـوپـش نویسنده

      باسلام
      ضمن تشکر از ارسال نظر
      هدف ما در سایت ساز پوپش ارائه خدمات طراحی سایت و ساخت سایت به طور ساده برای کاربران ایرانی و فارسی زبان میباشد و با افزودن امکانات به طور پیوسته در آینده ای نه چندان دور قابل رقابت با نمونه های خارجی میباشد .

  2. محمد رضا پرنلو

    با سلام خسته نباشید، من که خیلی وقت بود منتظر این امکانات از پوپش بودم ممنون که فراهم کردین. البته از سایت ساز قدرتمندی مثل پوپش این امکانات دور از ذهن و بعید نبود. به امید موفقیت و امکانات بیشتر از پوپش. فوق العاده است بازم ممنون از امکانات جدیدی که فراهم کردین…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *