آیا اپلیکیشن‌های موبایل فروش و درآمد را افزایش می‌دهند؟

آیا اپلیکیشن‌های موبایل فروش و درآمد را افزایش می‌دهند؟-سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

آیا اپلیکیشن‌های موبایل فروش و درآمد را افزایش می‌دهند؟-سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

افزایش چشمگیر استفاده از موبایل‌ها به ویژه موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها بر همگان آشکار است. علاوه بر مصارف شخصی تکنولوژی موبایل کارایی و محصولات را در محیط کار افزایش داده است. هر روز که می‌گذرد شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که از موبایل به عنوان وسیله‌ای در فعالیت کاری خود استفاده می‌کند. در حال حاضر بازار از طیف نامحدودی از ابزارهای موبایل پر شده است که گزینه‌های بسیاری برای انتخاب در اختیار افراد قرار می‌دهند.

ادامه مطلب در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش مطالعه فرمایید.

همچنانکه مردم در سراسر جهان بیش از پیش از ابزارهای هوشمند استفاده می‌کنند صنعت اپلیکیشن‌های موبایل نیز تغییرات چشمگیری از لحاظ افزایش تعداد اپلیکیشن که در هر ماه به صورت آنلاین منتشر می‌شود،‌ تجربه می‌کنند. اگر تعداد اپلیکیشن‌های فروشگاهی موجود در فروشگاه‌های آنلاین دو پلتفرم مشهور اندروید و آیفون را جمع کنیم بیش از ۲٫۵ میلیون اپلیکیشن خواهیم داشت.

البته اپلیکیشن‌های خانگی/داخلی نیازی به هیچ اسم یا شهرتی در بازارها ندارند اما اپلیکیشن‌هایی که به عنوان کسب و کار جدید روی آنها سرمایه‌گذاری شده است درصورتی که برای سازندگانشان درآمدی به ارمغان نداشته باشند به ندرت در طول سال باقی می‌مانند. بنابراین در جایی که هزاران اپلیکیشن جدید هر ماه اضافه می‌شود مهم است که چه کسی یک اپلیکیشن را ایجاد کرد و آیا این توسعه‌دهندگان واقعا قادر خواهند بود که خود را از سایرین متمایز کنند.

شاید شما در ایجاد اپلیکیشن‌ها مهارت داشته باشید اما باید چیزی درست کنید که نوآوری متمایزی در تکنولوژی موبایل را داشته باشد. بگذارید نگاهی بیاندازیم بر این مسئله که تکنولوژی توسعه اپلیکیشن‌های موبایل چگونه به کسب و کارهای صنایع مختلف کمک کرده است.

اپلیکیشن‌های موبایل ابزار مهمی برای فروش هستند. این برنامه‌های نرم‌افزاری کوچک می‌توانند بگونه‌ای طراحی شوند و توسعه یابند که فرآیند فروش را ساده‌تر کنند. اپلیکیشن‌های موبایلی که برای مسائل فروش طراحی شده اند به کسب‌ و کارها این فرصت را می‌دهند که به درخواست‌های فروش بدون محدودیت زمان و مکان پاسخ دهند.

کسب و کارهای تجارت الکترونیک با استفاده از اپلیکیشن‌های با طراحی پیچیده به عنوان سریعترین راه برای فروش محصولات آنلاین شناخته شده است. آنها تمام فروشگاه‌های آنلاین خود را از طریق اپلیکیشن‌هایی که با خصوصیاتی مثل جستجوی ساده، فیلتر کردن محصولات و همچنین پرداخت با موبایل اداره می‌کنند. کاربرانی که فروشگاه آنلاین را از طریق موبایل پیدا می‌کنند شانس بیشتری برای خرید دارند. و طراحی یک اپلیکشن برای فروشگاه کسب و کار الکترونیکی دشوار نیست اما کل فرآیند خرید را ساده می‌کند. سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش امکان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی را به ساده ترین روش و در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار می دهد.

برخی از کسب وکارها از اپلیکیشن فقط برای معرفی محصولات و یا خدمات استفاده می کنند این کسب و کارها محصولات و خدمات خود را با استفاده انواع اطلاعاتی شامل کاتالوگ ، تبلیغات و یا سایر امور بازاریابی است را از طریق اپلیکیشن به نمایش می گذارند. یک اپلیکشن می‌تواند به فروش از طریق ارائه به موقع اطلاعات کمک کند زمانی که مشتریان می‌خواهند در مورد  آن محصولات اطلاعات کسب کنند.

 

ترجمه شده در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *