استراتژی ها و راهکارهای فروش در اینستاگرام

استراتژی ها و راهکارهای فروش در اینستاگرام

فروش در اینستاگرام به یکی از کلیدی ترین نکات روز تبدیل شده است به گونه ای که هر کس قصد دارد تا یک کسب و کار را، راه اندازی کند، به این فکر می کند که چگونه آن فرد می تواند فروش در اینستاگرام را تجربه کند. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با چندین روش فروش در اینستاگرام و استراتژی های فروش در اینستاگرام را آشنا سازیم تا بتوانید به راحتی محصولات خود را به فروش برسانید.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های حال حاضر دنیا است که روزانه میلیون ها نفر از سراسر دنیا، در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند و تعداد کاربران این شبکه اجتماعی نیز، چیزی حدود ۱ میلیارد است. یادگیری نحوه راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام و آشنایی با استراتژی های فروش در اینستاگرام ، به کسب و کارهایی با هر اندازه ای که دارند، فرصت های باورنکردنی را برای دست یابی به مخاطبان هدف خود و فروش محصولات ارائه می دهد.

نمایش اینستاگرام

در سپتامبر سال ۲۰۱۷، اینستاگرام اعلام کرد که تعداد تبلیغات صورت گرفته، به ۲ میلیون تبلیغ رسیده است که واقعا یک رقم بسیار عالی در آن سال ها برای اینستاگرام بوده است و مطمئنا می تواند از این آمار خوب برای ساخت فروشگاه در اینستاگرام استفاده کنید.

از برند های اصلی گرفته تا فروشگاه های محلی، مشاغل مختلف در سراسر جهان مشاهده می کنند که چگونه اینستاگرام به کمک آن ها آمده است. براساس گزارش های اخیر که تهیه شده، ۷۵ درصد از کاربران اینستاگرام پس از مشاهده تبلیغات اینستاگرام، به وب سایت تبلیغ کننده مراجعه می کنند. اگر قبلا بهینه سازی اینستاگرام خود را برای فروش شروع نکرده اید، ممکن است یک فرصت بزرگ برای افزایش فروش در اینستاگرام را از دست داده باشید.

برای به دنبال کردن استراتژی های فروش در اینستاگرام ، یک پروفایل جذاب ایجاد کنید!

عکس پروفایل کسب و کار اینستاگرام در حال وارد شدن به دنیای جدیدی است زیرا بیشتر مصرف کنندگان در جستجوی برند ها به جای گوگل در اینستاگرام هستند.

این بدان معناست که شما باید همانطور که می خواهید سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید، به همان اندازه وقت و تلاش خود را صرف تهیه یک عکس و نمایه پروفایل اینستاگرام زیبا کنید.

قالب اینستاگرام

برای ایجاد پروفایل باید موارد زیر را رعایت کنید:

عکس پروفایل

عکسی را انتخاب کنید که دارای برند تجاری باشد (مانند یک آرم) و این باعث می شود شرکت شما توسط مخاطب شناسایی شود.

بیو جذاب اینستاگرام برای بیشتر شدن فروش در اینستاگرام

بیوگرافی اینستاگرام شما بسیار مهم است و توضیحات روشنی از کسب و کار شما باشد که با مخاطبان شما صحبت می کند. در بیو اینستاگرام به مخاطبین بگویید که دقیقا چه چیزی ارائه می دهید.

وارد کردن آدرس سایت اینترنتی در بیو

بخش URL بیوگرافی شما تنها مکان قابل کلیک در اینستاگرام است که می توانید به صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید. بنابراین برای داشتن فروش در اینستاگرام، مطمئن شوید که به درستی از آن استفاده می کنید. ایجاد یک URL منحصر به فرد برای این بخش به شما این امکان را می دهد که بازدیدهای وب سایت خود را از اینستاگرام نیز دریافت کنید.

فروش در اینستاگرام با هدف قرار دادن مخاطبین

با ادامه تغییرات در الگوریتم اینستاگرام و افزایش رقابت بر روی این پلتفرم میان اینفلوئنسرها، باید از تمام تلاش خود برای رقابت با دیگران استفاده کنید تا بتوانید فروش محصول در اینستاگرام را تجربه کنید. پس از تنظیم یک پروفایل جذاب در اینستاگرام، می توانید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید برای تبلیغات هزینه کنید، در کجا دوست دارید تبلیغات شما دیده شود و چه مدت می خواهید آن ها را اجرا کنید.

اینستاگرام گزینه های متنوعی برای هدف گذاری دقیق ارائه می دهد، بنابراین می توانید مواردی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد. اجرای تبلیغات در اینستاگرام دشوار نیست اما می تواند برای کسب و کارهای کوچک، زیاد نتیجه مثبتی در پی نداشته باشد و از این جهت باید چندین بار یک کمپین را اجرا کرد.

ساده ترین راه برای اجرای تبلیغات، تبلیغ پست هایی است که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید. فقط پست مورد نظر خود را برای بیشتر دیده شدن انتخاب کنید و سپس بر روی Promote کلیک کنید.

نحوه فروش در اینستاگرام با تبلیغات استوری در اینستاگرام

در مارس ۲۰۱۷، اینستاگرام تبلیغاتی را در Stories منتشر کرد و به برند های تجاری فرصتی داد تا بتوانند به افراد بیشتری دسترسی داشته باشند. این تبلیغات همه جانبه، به کسب و کار شما اجازه می دهد تا از هدف مشخصی برای فروشگاه در اینستاگرام استفاده کند و تبلیغات شما را شخصا با افرادی که می خواهید پیج اینستاگرام شما را ببینند، در میان بگذارید.

در حالی که تبلیغات عکسی احتمالا بهترین نوع تبلیغات را در سال ۲۰۲۰ حفظ می کند، آمار نشان می دهد که تبلیغات اینستاگرام Story بیشترین رشد را نشان می دهد. این تبلیغات بین استوری های فالووینگ هایتان نمایش داده می شود و می توانند تاثیر زیادی بر روی مشتریان بگذارد و باعث می شود تا فروش در اینستاگرام برای کسب و کار شما افزایش یابد.

استوری های اینستاگرام راهی عالی برای کسب و کارها است تا بتوانند با فالوورهای خود ارتباط عمیق تری برقرار کنند و شخصیت برند خود را به آنان نشان دهند. در سال ۲۰۱۷، اینستاگرام گزارش داد که “یکی از پنج استوری که در اینستاگرام منشتر می شود، پیام مستقیمی از به کاربر منتقل می دهد.”

اینستاگرام این فرصت را می دهد که به طور روزانه با طرفداران خود ارتباط برقرار کنید. اطمینان حاصل کنید که از این فرصت عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان آینده غافل نیستید و همیشه به دنبال مشتری های جدید هستید.

فروش در اینستاگرام ، با قرار دادن لینک محصول در استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام همچنان در محبوبیت به سر می برند و این ویژگی اینستاگرام بیش از ۵۰۰۰۰ کاربر فعال روزانه دارد. بنابراین، جای تعجب ندارد که کسب و کارها همچنان به دنبال یافتن راه های جدید و خلاقانه ای که می توانند با استفاده از ویژگی استوری اینستاگرام اقدام به فروش محصول کنند، ادامه دهند.

استوری های اینستاگرام فرصت مناسبی را برای کسب و کار فراهم می کند تا به صورت مکرر با مخاطبان درگیر شوند و از این طریق اقدام به فروش در اینستاگرام کنید. بسیاری از برند ها از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند تا محصولات خود را در عمل به مخاطب نشان دهند و یا پیشنهاد های ویژه را تبلیغ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *