امکانات اپلیکیشن ساز پوپش

امکانات اپلیکیشن ساز پوپش

امکانات اپلیکیشن ساز پوپش

این روزها تلفنهای هوشمند در تمامی بخشهای زندگی ما رخنه کرده است. سهولت استفاده از تلفنهای هوشمند و اپلیکیشنها باعث توسعه و رونق اپلیکیشنهای فروشگاهی نیز شده است. یکی از روش هایی که می تواند کسب و کارها و برندهای کوچک را مطرح کند استفاده از اپلیکیشن  می باشد. استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی می تواند یک راه بسیار موثر در کسب و کار موفق باشد.  اما ساخت اپلیکیشن نیاز به مهارت های برنامه نویسی دارد که ممکن است خیلی ها چنین مهارتی نداشته باشند و از طرفی هزینه ساخت اپلیکیشن توسط برنامه نویس نیز ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد که ممکن است برای کسب و کار های کوچک به صرفه نباشد بنابر این استفاده از یک اپلیکیشن ساز می تواند بهترین پیشنهاد باشد. یک اپلیکیشن ساز  ابزاری برای ساخت اپلیکیشن بصورت آنلاین و بدون نیاز به برنامه نویسی می باشد. اپلیکیشن ساز پوپش به شما امکان می دهد که بدون دردسر و در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه بتوانید اپلیکیشن فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. اپلیکیشن ساز  پوپش در بسته شماره ۴ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش ارائه شده است که می توانید در کنار اپلیکیشن فروشگاهی خود، یک سایت فروشگاهی نیز داشته باشید.

ادامه مطلب در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

چه کسانی می توانند از اپلیکیشن ساز پوپش استفاده کنند؟

چه کسانی می توانند از اپلیکیشن ساز پوپش استفاده کنند؟

در واقع، هر کسی می تواند از اپلیکیشن ساز پوپش استفاده کند. و برای کسب و کارهایی مانند رستوران ها، فست فود ها، سوپر مارکتها، هایپرمارکتها، فروشگاه لوازم خانگی، فروشگاه موبایل و لوازم جانبی، فروشگاه کامپیوتر و لوازم جانبی و بسیاری دیگر می توانند از امکانات اپلیکیشن ساز بهره مند شوند.

امکانات اپلیکیشن ساز پوپش

امکانات اپلیکیشن ساز پوپش

ساخت اپلیکیشن: ساخت اپلیکیشن را خود شما از طریق پنل مدیریت انجام می دهید و فقط کافیست که یک نام و یک آیکون برای اپ خود انتخاب نمایید.

رابط کاربری و گرافیکی کاربر پسند: رابط کاربری اپلیکیشن به صورتی طراحی شده که روند سفارش را سریع و آسان نماید.

مدیریت اپلیکیشن: مدیریت اپلیکیشن از طریق بخش اپلیکیشن اندروید در پنل مدیریت انجام می شود.

مدیریت فروشگاه اپلیکیشن : تمامی بخش هایی که در بخش فروشگاه ساز پوپش (در بسته شماره۴) فعال می کنید در اپلیکیشن فروشگاهی نیز قابل استفاده خواهند بود. (امکانات فروشگاه ساز پوپش)

با افزودن محصول از طریق بخش فروشگاه، اپلیکیشن نیز بصورت خودکار بروز می شود

امکان انتشار در مارکتهای اندرویدی: شما می توانید اپلیکیشن ساخته شده توسط اپلیکیشن ساز پوپش را در مارکتهای اندرویدی مثل گوگل پلی و یا مارکتهای اندرویدی ایرانی منتشر نمایید.

در صورت انتشار اپلیکیشن در مارکت می توانید انتخاب نمایید که روال بروزرسانی آن از طریق سایت انجام شود یا مارکت

امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن : اپلیکیشن ساز پوپش قابلیت ارسال پوپش نوتیفیکیشن و آنالیتیکس اپلیکیشنهای نصب شده از طریق سایت چشمک(افزونه چشمک) را دارد. (اطلاعات بیشتر)

امکان تغییر رنگ تم اپلیکیشن: شما می توانید رنگ تم اپلیکیشن را به دلخواه خود تغییر دهید و با تغییر رنگ اپلیکیشن نیز نیازی به ساخت مجددا اپ نمی باشد.

اسلایدر اپلیکیشن: شما می توانید در صفحه اصلی اپلیکیشن خود اسلایدر با تصاویر و بنرهای دلخواه داشته باشید. فعال و غیر فعال کردن اسلایدر را نیز می توانید از طریق تنظیمات اپلیکیشن انجام دهید.

ماژول های اپلیکیشن : ماژول های اپلیکیشن این قابلیت را دارند که محصولات فروشگاه را بر حسب برچسب ( پرفروش ترین، پربازدید ترین، تخفیف و … )و یا دسته ای خاص را بصورت یک اسلایدر نمایش دهند.

امکان ایجاد صفحه تماس با ما در اپلیکیشن : شما می توانید اطلاعات تماس خود مثل ایمیل و یا شماره تماس خود را در صفحه تماس با ما اپلیکیشن درج نمایید تا در مواقع ضروری مشتری امکان ارتباط با شما را داشته باشد.

امکان نمایش صفحاتی از سایت : شما می توانید صفحاتی از سایت خود را نیز به صورت وب ویو به اپلیکیشن متصل نمایید.

قابلیت جستجو محصول در اپلیکیشن: اپلیکیشن ساخته شده قابلیت جستجو و فیلتر محصولات بصورت پیشرفته را دارا می باشد.

امکان عضویت و ورود کاربران : امکان عضویت در فروشگاه از طریق اپلیکیشن وجود دارد و کاربران می توانند پس از ورود از طریق اپلیکیشن از تمامی سفارشات قبلی خود و وضعیت سفارش و ویرایش اطلاعات حساب کاربری از طریق اپلیکیشن دسترسی داشته باشند .

 

سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

2 thoughts on “امکانات اپلیکیشن ساز پوپش

  1. بازتاب: مزایای اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی + قیمت - بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

  2. بازتاب: اپلیکیشن ساز فروشگاهی چه مزایایی دارد؟ | بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *