امکانات سایت ساز پوپش

امکانات سایت ساز پوپش

امکانات سایت ساز پوپش

یک سایت ساز به شما امکان می دهد که به راحتی و با صرف هزینه بسیار اندک سایت خود را بصورت سفارشی و اختصاصی طراحی کنید و بدون نیاز به استخدام برنامه نویس و یا توسعه دهنده وب بطور مداوم وب سایت خود را بروز رسانی نمایید. در  واقع سایت ساز ابزاریست که به شما کمک می کند تا به راحتی و در عرض چند دقیقه و بدون نیاز به پشتیبانی فنی و دسترسی به سورس کد قالب سایت طراحی و یا ویرایش کنید، مطالب سایت را درج کنید، تصاویر را آپلود کنید و یا اینکه صفحات جدید به سایت خود اضافه نمایید. علاوه بر اینها یک سایت ساز باید تمامی ابزارهای یک وب سایت حرفه ای را در اختیار شما قرار دهد. یک سایت ساز قدرتمند که ابزارهای پیشرفته ای را جهت ساخت سایت در اختیار شما قرار می دهد سایت ساز پوپش می باشد. جهت آشنایی بیشتر ادامه مطلب را در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش مطالعه فرمایید.

امکانات و قابلیتها- سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امکانات و قابلیتها- سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

انتخاب دامنه سفارشی: در سایت ساز پوپش شما می توانید تمامی دامنه ها با پسوندهای موجود را به سایت خود متصل نمایید. همچنین در سایت ساز پوپش دامنه های ir رایگان می باشند.

اختصاص فضای میزبانی : در سایت ساز پوپش فضای میزبانی که در اختیار سایتها قرار می گیرد بر روی سرور های پرسرعت SSD ایران می باشد. حجم فضای میزبانی در بسته های سایت ساز پوپش متفاوت می باشد. در بسته شماره ۱ فضای میزبانی ۱۰۰ مگابایت در بسته شماره ۲ فضای میزبانی ۸۰۰ مگابایت در بسته شماره ۳ فضای میزبانی ۲۰۰۰ مگابایت و در بسته شماره ۴ فضای میزبانی ۵۰۰۰ مگابایت می باشد. همچنین پهنای باند در تمامی بسته ها نا محدود می باشد.

پنل مدیریت سایت : از طریق پنل مدیریت سایت امکان مدیریت تمامی بخشهای سایت فراهم می شود.

ویرایشگر قالب : یکی از قابلیت های منحصر به فرد سایت ساز پوپش ویرایشگر قالب پیشرفته آن است که به شما امکان می دهد که بصورت drag&drop (کشیدن و رها کردن با موس ) قالب سایت را طراحی نمایید. ویرایشگر قالب پوپش یک نرم افزار آنلاین است که تمامی ابزار های طراحی یک قالب حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا شما بدون هیچ گونه برنامه نویسی بتوانید سایت خود را بسازید ماژول ها بصورت متن، دکمه ، تصویر و اسکریپت در اختیار شما قرار می گیرند و شما بدون هیچ محدودیت، به دلخواه و طبق ایده خود می توانید به راحتی قالب سایت خود را طراحی نمایید. در صفحه مشتریان ما در سایت پوپش می توانید قالبهای طراحی شده توسط مشتریان پوپش را مشاهده نمایید.

قالبهای آماده : شما می توانید از قالبهای آماده پوپش نیز جهت طراحی قالب سایت خود استفاده نمایید. قالبهای آماده کاملا رایگان بوده و در صفحه مدیریت قالبها قابل نمایش و ویرایش می باشند. شما همچنین می توانید تا ۳ قالب را در لیست قالبهای سایت خود ذخیره و در صورت نیاز می توانید یکی از آنها را منتشر نمایید.

راه اندازی آدرس ایمیل اختصاصی: شما می توانید در پنل مدیریت خود یک سرویس پست الکترونیک با آدرس ایمیل اختصاصی و با نام دامنه خودتان راه اندازی نمایید. و تمامی بخش های مدیریت ایمیل مانند صندوق دریافت، صندوق ارسال، ایمیلهای ستاره دار و هرزنامه را از طریق پنل مدیریت خود انجام دهید. (اطلاعات بیشتر)

پنل پیامکی با شماره اختصاصی : ضمن راه اندازی سامانه پیام کوتاه در پنل مدیریت، شماره اختصاصی ۱۴ رقمی و با پیش شماره ۵۰۰۰ در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از طریق پنل مدیریت خود قابلیت ارسال پیامک بصورت تکی یا گروهی، دفترچه مخاطبین، مسابقه های پیامکی، نظرسنجی های پیامکی، برخواردار شوید.(اطلاعات بیشتر)

ابزارهای SEO جهت نمایش در موتورهای جستجو : ابزارهای SEO را برای کمک به سایت شما در بالای نتایج جستجو فراهم می کند. در سایت ساز پوپش ابزارهای سئو و افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو بطور پیش فرض در سایت قرار گرفته و شما فقط باید با توجه به محتوای سایت خود این بخشها را تکمیل نمایید.( سئو چیست ؟ )

امکان فعال سازی ابزار گوگل آنالیتیکس: گوگل آنالیتیکس یک سرویس تجزیه و تحلیل رایگان وب است که آمار و ابزارهای تحلیلی پایه، برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و اهداف بازاریابی را فراهم می کند. این ابزار امکان مشاهده ترافیک و زمان آن، نمایش اطلاعات بازدید کننده، بخشهایی که در سایت بیشترین کلیک را شده اند، تعیین موقعیت جغرافیایی تقریبی بازدید کننده، سرعت بارگذاری صفحات و شناسایی محتوای مفید و غیر مفید با توجه به بازدید از سایت را فراهم می کند.

سایر امکانات : از دیگر امکانات پوپش می توان به امکان ایجاد تعداد صفحات نامحدود (بجز بسته شماره ۱ ) اسلایدر در صفحه اصلی، امکان ایجاد گالری تصویر، نظرسنجی در سایت، درج موقعیت مکانی در نقشه و نمایش فرم تماس با ما، درج فاویکون و غیره اشاره کرد.

 

بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *