امکانات سرویس بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امکانات سرویس بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امکانات سرویس بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اولین سوالی که مطرح می شود این است که سرویس بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش چیست و چه کاربردی دارد؟سرویس بلاگ بخشی است که مطالب و محتوای طولانی سایت در آن قرار می گیرد. معمولا  بخش بلاگ سایتها بر روی موضوع سایت تمرکز می کنند. به عنوان مثال اگر شما یک سایت فروشگاهی ویا خرده فروشی دارید می تواند به عنوان اخبار و اطلاعات روز در مورد محصولات شما باشد ، در سایت های دانشگاهی شامل اطلاعات در مورد دانشگاه ها، برنامه های درسی و هیات علمی باشد، در سایت های خبری محتوای اخبار را نشان دهد و یا استفاده های بسیار دیگر.

به زبان ساده تر می توان گفت که سرویس بلاگ بخشی از وب سایت است که معمولا در ترتیب زمانی از آخرین پست یا نوشته در بالای صفحه اصلی به نوشته های قدیمی تر به سمت پایین و یا در دسته بندی های متنوع مرتب شده اند. علاوه بر تمامی اینها محتوایی که در بخش سرویس بلاگ سایت خود در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش ایجاد می کنید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سئوی سایت شما داشته باشد. جهت آشنایی با امکانات سرویس بلاگ ادامه مطلب را در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش مطالعه فرمایید.

امکانات سرویس بلاگ در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امکانات سرویس بلاگ در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

افزودن نوشته جدید : در بخش نوشته ها، افزودن نوشته جدید بسیار راحت است و با فشردن یک دکمه می توانید نوشته جدید خود را ایجاد نمایید.(اطلاعات بیشتر)

ویرایش نوشته های گذشته : در بخش نوشته ها لیست مطالب و محتوایی که ایجاد کرده اید قرار دارد که می توانید هرکدام از آنها را ویرایش و یا حذف نمایید.

امکان ویژه کردن نوشته : در صورتی که گزینه ویژه را انتخاب کرده باشید ، این نوشته بدون در نظر گرفتن تاریخ انتشار آن ، در ابتدای لیست مطالب در بخش بلاگ قرار خواهد گرفت.

ایجاد دسته بندی برای نوشته ها : شما می توانید دسته بندی های متنوع ایجاد و باتوجه به موضوع دسته بندی مطالب و نوشته های خود به را به دسته بندی ها اضافه نمایید.

ویرایشگر متن پیشرفته : به کمک ویرایشگر متن می توانید متن مورد نظر خود را در نوشته درج و یا ویرایش نمایید. این ویرایشگر متن شامل ابزارهای بسیار متنوعی می باشد که با کمک این ابزار ها می توانید متن یا نوشته را فرمت بندی کنید، جهت چینش متن را تغییر دهید، رنگ متن را تغییر دهید، صدا، تصویر و یا ویدئو به متن اضافه نمایید، گزینه ادامه مطلب و جدول درج نمایید و … .

امکان تغییر وضعیت انتشار: می توانید هر زمانی که خواستید وضعیت نوشته را به انتشار ، عدم انتشار و یا انتشار در تاریخ خاص بصورت خودکار تغییر دهید.

امکان ثبت کامنت بر روی نوشته ها : می توانید نوشته هایی که در بخش بلاگ ایجاد می کنید امکان ثبت کامنت و یا نظر را فعال و یا غیر فعال نمایید همچنین می توانید کامنتهای ثبت شده را منتشر و یا به آنها پاسخ دهید.

رمزدار کردن مطالب : با رمزدار کردن نوشته در بلاگ، باز زدن دکمه ادامه مطلب آن نوشته برای نمایش از بازدید کننده رمز خواسته می شود. این روش مناسبی است که مطالب بلاگ خود را فقط در اختیار اعضاء سایت قرار دهید.

برچسب مطالب : با افزودن برچسب بر روی نوشته ها، برای کاربران خود مشخص کنید که نوشته درباره چه مواردی می باشد و جستجوی آن را ساده تر خواهد کرد.

امکان جستجو در مطالب: ماژول جستجو در صفحه بلاگ قرار دارد و بازدید کنندگان به کمک آن می توانید مطالب مورد نظر خود را جستجو نمایند.

تعیین نمایش تعداد پستها در صفحه : شما می توانید نمایش تعداد پستها در صفحه را صفحه بلاگ مشخص نمایید. و در صورتی که تعداد پستهای بخش بلاگ بیشتر از مقدار تعیین شده در بخش تعداد پستها در صفحه باشد مطالب در چند صفحه نمایش داده خواهند شد.

امکان استفاده از rss سرویس بلاگ: با استفاده از لینک rss (ار اس اس ) سرویس بلاگ می توانید محتوا و یا عنوان محتوای بلاگ را در سایت خود و یا سایتهای دیگر بصورت اسلایدر نمایش دهید.(اطلاعات بیشتر)

بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *