بروزرسانی-انتخاب فونت پیش فرض+فونتهای جدید مانند ایران سنس IRANSans

انتخاب فونت پیش فرض + فونتهای جدید مانند ایران سنس

در این بروزرسانی امکان انتخاب فونت پیش فرض در تنظیمات فونت قالب به سیستم افزوده شده است که با کلیک بر روی آیکون آیکون تنظیمات فونت در بخش مدیریت قالبها شما می توانید فونت پیش فرض سایت را انتخاب کنید و همچنین می توانید فونت پیش فرض را برای تمامی بخش های قالب اجباری نمایید.

فونت پیش فرض در چه مواردی استفاده میشود :

۱- مواردی که می توانید فونت آنها را تغییر دهید ولی برای آنها فونتی انتخاب نکرده باشید مانند : متن ها، دکمه ها و …  

۲- مواردی که نمی توانید فونت آنها را تغییر دهید مثل صفحه سبد خرید، صفحه فاکتور و …

فونت آنها فونت پیش فرض در نظر گرفته می شود.

سایت ساز پوپش به درخواست کاربران تعدای فونت به مجموعه فونتها افزوده است از جمله فونت ایران سنس IRANSans، که دارای لایسنس پولی میباشد پوپش لایسنس این فونت را خریداری کرده که از این به بعد مدیران سایتها می توانند به صورت رایگان جهت نمایش در سایت های خود استفاده نمایند.

فونت زیبای ایران سنس IRANSans توسط مسلم ابراهیمی مدیر وب سایت فونت ایران ساخته و توسعه یافته است و برای استفاده از آن باید حتما فونت را با مبلغ ۳۸۰۰۰ تومان خریداری ( از  این به بعد در پوپش بصورت رایگان امکان استفاده از آن وجود دارد ) و بعد از آن با توجه به نوع استفاده، اجاره نامه یا لایسنس آن را ثبت نمایید.

قوانین و مقررات ثبت اجازه نامه یا لایسنس در مورد استفاده های تجاری فونت ایران سنس IRANSans به این صورت است که، در صورت کوچک بودن تجارت باید مبلغ ۲۰ هزار تومان و در صورت بزرگ بودن تجارت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و در صورتی که تجارت بصورت حقوقی باشد باید مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بابت ثبت اجازه نامه یا لایسنس علاوه بر مبلغ ۳۸ هزار تومانی خرید فونت، باید پرداخت نمایید.( از  این به بعد در پوپش بصورت رایگان امکان استفاده از آن وجود دارد )

اجازه نامه یا لایسنس مورد استفاده سایت ساز پوپش از نوع نامحدود می باشد که به تمامی سایتهای زیر مجموعه امکان استفاده از فونت در سایت را بصورت رایگان فراهم می کند.

اجازه نامه یا لایسنس استفاده از فونت ایران سنس برای سایت ساز پوپش

در صورت نیاز به ارائه اجازه نامه یا لایسنس فونت ایران سنس IRANSans، کاربران و مشتریان سایت ساز پوپش با ویو سورس گرفتن از مرورگر خود (ctrl+u در مرورگر) در قسمت head سایت می توانند متاتگ مربوط به اجازه نامه یا لایسنس فونت را مشاهده نمایند.

 قرار گرفتن متا تگ اجازه نامه یا لایسنس فونت در ویو سورس صفحه

در تصویر بالا بخشی بنامه کد اجازه نامه یا لایسنس مشخص شده ( WUGC6 ) که با قرار داده این کد در کادر آگاهی از اجازه نامه یا لایسنس در سایت فونت ایران می توانید اطلاعات آن را مشاهده نمایید.

چک کردن اجازه نامه یا لایسنس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *