اپلیکیشن ساز فروشگاهی چه مزایایی دارد؟

اپلیکیشن ساز فروشگاهی چه مزایایی دارد؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اپلیکیشن ساز فروشگاهی چه مزایایی دارد؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

کمتر کسب و کاری یافت می شود که هنوز ارزش تجارت الکترونیک را درک نکرده باشد. بخش عمده ای از مردم همه روزه از اینترنت استفاده می نمایند. بسیاری از خرید و فروش ها از فضای فیزیکی  به فضای مجازی منتقل شده است. از این رو هر کسب و کاری که وارد فضای مجازی نشده باشد، خود را از این بخش عمده خریداران بالقوه محروم کرده است. برای ورود به بخش مجازی و اینترنتی کسب و کارها، اولین گام  داشتن یک سایت اینترنتی است. خوشبختانه سیستم هایی مانند سایت ساز پوپش این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم کرده اند که بدون داشتن سواد برنامه نویسی، و بدون نیاز به صرف هزینه های هنگفت طراحی، سایت و به کمک اپلیکیشن ساز فروشگاهی، اپلیکیشن فروشگاهی خود را طراحی نمایند.

این طراحی سایت از طریق Drag & Drop صورت می گیرد و بسیار ساده بوده و برای همه ممکن می باشد. مکانیزم Drag & Drop بدین گونه است که ساخت سایت فقط با جا نمایی ارکان مختلف سایت در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. به طور واضح تر می توان توضیح داد که تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. اما آیا این کار برای موفقیت کسب و کارها در فضای مجازی کافی است؟ قطعا پاسخ منفی می باشد. زیرا فضای مجازی نیز با توجه به تغییرات تکنولوژی مرتب دستخوش تغییر می شود. از این رو لازم است که این تغییرات در سیستم استراتژی بازاریابی کسب و کارها در نظر گرفته شود.

یکی از این تغییرات مهم این است که امروزه بیش از نیمی از کاربران اینترنت با موبایل وارد این فضا می شوند. پس هم باید سایتی که برای کسب و کار ساخته می شود واکنش گرا باشد و هم به اپلیکیشن موبایل نیاز است. بخش عمده ای از کاربران موبایل، از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. پس کاملا ضروری به نظر می رسد که یک کسب و کاری که قصد دارد وارد فضای مجازی شود به ویژه فروشگاه های اینترنتی، از اپلیکیشن فروشگاهی موبایل اختصاصی برای خود استفاده نمایند.

قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی البته هزینه های بسیار بالایی دارد. اما همین سیستم پوپش، قابلیتی به نام اپلیکیشن ساز فروشگاهی نیز برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین ارائه می نماید که به راحتی می توانند اپلیکیشن ساز اندروید یا اپلیکیشنی که برای معرفی کسب و کار و محصولات و خدماتشان لازم دارند را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند.

بسیاری از کسب و کارها امروزه دریافته اند که داشتن اپلیکیشن اندروید برای آن ها بسیار مفید بوده و به افزایش درآمد کمک فراوانی می کند. لزومی ندارد که یک کسب حتما کالایی بفروشد تا به سایت و اپلیکیشن نیاز پیدا کند. امروزه کسب و کارهایی هستند که خدمات مختلفی را ارائه می نمایند و می  توانند سفارش برای خدماتشان را از طریق اپلیکیشن دریافت کنند. این مورد برای کسب و کارهایی که قصد دارند خود را با پیشرفت تکنولوژی وفق  بدهند بسیار مفید و کاربردی است. اما بسیاری از کسب و کارها هستند که فقط اپلیکیشن را برای معرفی کالا و خدماتشان نیاز دارند و فروش کالا و خدمات را از طریق اپلیکیشن انجام نمی دهند. برای این نوع کسب و کارها اپلیکیشن بیشتر شبیه  یک بروشور یا کاتالوگ برای معرفی کالا و خدمات است.

از یاد نبریم که همان طور که می شود از طریق یک سایت اینترنتی درآمد کسب کرد، از طریق اپلیکیشن نیز این موضوع امکان پذیر است. حتما دیده اید که در سایت های مختلف اینترنتی بنرهای تبلیغاتی قرار می دهند و به ازای میزان دیده شدن یا میزان کلیک بر روی بنر و ورود به سایت تبلیغ دهنده به سایت میزبان آگهی درآمد می رسد. بسیاری از اپلیکیشن ها نیز تبلیغات بنری در قسمتهایی از خود می توانند قرار دهند و به ازای دیده شدن بنر و گرفتن ورودی برای سایت تبلیغ دهنده، می توانند درآمد کسب کنند. برای این کار فقط لازم است اپلیکیشن شما مطالب جذابی داشته باشد.

به هر انگیزه ای که شما به اپلیکیشن نیاز دارید، می توانید از خدمات سرویس اپلیکیشن ساز فروشگاهی گروه پوپش استفاده فرمایید. اما بسیاری از اپلیکیشن هایی که ساخته می شود دارای مشکل بزرگی به نام نداشتن استانداردهای لازم جهت تایید شدن در مارکت های اپلیکیشن اندروید مانند گوگل پلی و بازار است. از این رو هر اپلیکیشنی نیز به کار نمی آید.

خوشبختانه اپلیکیشن های ساخته شده توسط سرویس اپلیکیشن ساز فروشگاهی  پوپش استاندارد های لازم برای تایید شدن در مارکت های اپلیکیشن را دارا می باشند و آن ها را می توانید در هر یک از این مارکت ها قرار دهید. درصد بالایی از مردم ایران از طریق موبایل وارد اینترنت می شوند. از این رو داشتن اپلیکیشن فروشگاهی امروزه برای کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی بسیار ضروری شده است.

مساله مهمی که در پایان عرض می کنیم توجه به فرصت ها و دریافتن آن هاست. هنوز فروشگاه های زیادی در سطح اینترنت ایران وجود ندارند که اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشند. هنوز درصد پایینی از کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات نیز دارای اپلیکیشن اختصاصی برای خود هستند. از این ساخت اپلیکیشن با سیستم اپلیکیشن ساز فروشگاهی می تواند یک مزیت و وجه تمایز و برتری خوب برای کسب و کار شما باشد و مشتریان وفاداری برای شما جذب نماید. شاید یکی از دلایلی که هنوز بسیاری از کسب و کار ها علی رغم دانستن اهمیت داشتن اپلیکیشن، به سراغ ساخت آن نرفته اند هزینه بالای طراحی آن باشد.

شما که با سیستم اپلیکیشن ساز فروشگاهی پوپش آشنا شده اید و مناسب بودن هزینه های این سرویس ها را آگاهی دارید، می توانید زودتر از رقبایتان وارد تجارت الکترونیک شده و سایت و اپلیکیشن کسب و کار خود را سفارش دهید. افراد موفق معمولا اعتقاد دارند که برای موفقیت یا باید اولین بود و یا بهترین. به واقع اولین بودن خیلی راحت تر از بهترین بودن است. شما اگر زودتر از رقبایتان مزیتی را ایجاد کنید، تا قبل از این که آن ها مزیت رقابتی ایجاد کنند توانسته اید تعدادی مشتری وفادار به کسب و کار خود را جذب نمایید. قطعا این در زمینه برندسازی و بازاریابی برای شما بسیار مزیت بزرگی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *