بروزرسانی در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بروزرسانی در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بروزرسانی در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

طی بروزرسانی های انجام شده در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش طراحی قالب واکنشگرا بوسیله ماژول جدیدنوار واکنشگرا فراهم شده است که می توانید در طراحی و ویرایش قالبهایی با ظاهری مدرنتر و زیباتر از این ماژول استفاده نمایید و همچنین امکانات و قابلیتهای دیگری جهت سهولت در طراحی به سیستم افزوده شده است.

لیست آپدیت اخیر :

۱- حسب نیاز تعداد قالب هایی که می توانید در لیست قالبها ذخیره کنید از ۳ عدد به ۶ عدد افزایش یافت.

ضمن بروز رسانی انجام شده در ویرایشگر قالب؛ به منظور جلوگیری از بروز هر گونه اشکال و بهم ریختگی در طراحی، وضعیت قالب منتشر شده شما به حالت غیرقابل ویرایش و غیر قابل حذف تغییر داده شده است.

در صورتیکه قصد دارید قالب منتشر شده سایت خود را ویرایش و یا با توجه به قابلیت واکنشگرایی و امکانات جدید طراحی نمایید باید از روی آن بوسیله آیکون رونوشت قالب رونوشت تهیه و سپس ویرایش نمایید.

۲- امکان تغییر نام قالب و همچنین رونوشت گرفتن از یک قالب در بخش مدیریت قالب افزوده گردید. در بخش مدیریت قالب، روال افزودن یک قالب جدید نیز تغییر کرد و با زدن آیکون افزودن در زیر هر قالب رایگان، آن قالب به لیست قالب های سایت اضافه می گردد.

۳- در ویرایشگر قالب، روال انتشار قالب تغییر داده شده است. برای قالبی که قبلا منتشر شده است، دکمه « ذخیره و انتشار » و برای قالبی که منتشر نشده دکمه « ذخیره » نیز وجود دارد.

ادامه مطلب در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

۴- ضمن کشیدن یا تغییر سایز هر ماژول، ناحیه ای که ماژول در آن قرار گرفته، با رنگ و برچسب نمایش داده می شود.

۵- برای جابجایی هر ماژول (drag&drop)، نیازی به انتخاب آن نیست وفقط با موس روی آن رفته و پس از کلیک ماژول را جابه جا نمایید همچنین پس از کشیدن و رها کردن یک ماژول، دستگیره های تغییر سایز آن نمایش داده می شود.

۶- نمایش عنوان و کادر هر ماژول، در زمانی که نشانگر موس روی آن قرار می گیرد.

۷- تغییر در نوار ابزار بالایی شامل بهینه شدن ابزارهای کمکی خط کش، صفحه مشبک و ربایش ماژولی.

۸- افزوده شدن ابزار ایجاد و حذف فضا بین ماژول ها در نوار ابزار بالایی.ایجاد و حظف فضا (اطلاعات بیشتر)

۹- تغییر در نوار ابزار پایینی و افزوده شدن پارامترهای جدید به این نوار جهت سهولت در ویرایش قالب. با انتخاب هر ماژول در صفحه، عنوان و آیدی آن نیز در نوار پایینی قابل مشاهده خواهد بود.

۱۰- امکان افزودن ماژول جدید « نوار واکنشگرا » با امکان نمایش ویدئو در زمینه ، افکتهای زیبا و متنوع و امکان افزودن حداکثر ۵ ستون به آن. توضیحات بیشتر

با کمک نوار واکنشگرا می توانید یک صفحه واکنشگرا یا ریسپانسیو طراحی نمایید.

۱۱- امکان افزودن ویدئو برای پس زمینه به نوار، ستون و بخشهای مختلف سایت و تنظیم پخش شدن یا نشدن صدای ویدیو . فقط فایل هایی که دارای پسوند mp4 و کدک ویدیویی h264 و کدک صوتی ACC (در صورت وجود) باشند، امکان انتخاب به عنوان پس زمینه  را خواهند داشت . و همچنین ضمن باز کردن پنجره مدیریت فایل جهت انتخاب یک ویدیو، بخشی با عنوان « ویدیوهای پوپش » نمایش داده می شود و شامل ویدیوهایی می باشد که از طرف پوپش انتشار یافته است.

۱۲- باز طراحی و بهینه سازی نواز ابزار ماژول متن

۱۳- جهت سهولت و راحتی در تغییر ارتفاع بخشهای صفحه دستگیره تغییر ارتفاع سرصفحه، صفحه و پاصفحه، تغییر داده شد.(اطلاعات بیشتر)

۱۴- تغییر مکان و سایز ماژول با کیبورد کامل تر گردیدند، بطوریکه محدوده تغییرات کلیه ماژول ها از بخش خط چین وسط برداشته شد و در صورت نگه داشتن کلید shift در حین تغییرات، میزان تغییر بجای یک پیکسلی ، ده پیکسلی خواهد شد. همچنین در صورتیکه کاربر، درون فیلدهای تغییر سایز یا تغییر مکان در نوار ابزار پایینی فوکوس کرده باشد، با زدن کلیدهای بالا و پایین، مقدار همان فیلد تغییر خواهد کرد (کلید shift در این حالت نیز همچنان موثر است).

۱۵- امکان انتخاب گروهی ماژول (با نگه داشتن کلید Ctrl در کیبورد یا روشن کردن حالت Ctrl در نوار ابزار پایینی). فقط ماژولهای هم ناحیه ای که کاملا درون یکی از نواحی چهارگانه باشند، قابل انتخاب می باشند و ضمن جابجایی نیز امکان خارج شدن از ناحیه را ندارند. امکان حرکت دادن ماژول ها بوسیله موس، کیبورد و نوار ابزار پایینی وجود دارد.

۱۶- براساس روال جدید « ترتیب قرارگیری لایه ها » هر ماژولی می تواند در ناحیه خودش بالاترین یا پایین ترین ماژول باشد و یا بصورت ترتیبی، به بالاتر یا پایین تر جابجا شود.

۱۷- علاوه بر حالت پیش نمایش قبلی، حالت کوچک نمایی نیز افزوده گردید. در حالت کوچک نمایی، وضعیت سایت در صفحه نمایش های با عرض کمتر مانند: موبایل ، تبلت و مانیتورهای با سایز کوچک را می توان مشاهده نمود.

۱۸- ماژول های یکتا، در محدوده ناحیه ی خودشان قابل جابجایی و تغییر سایز می باشند (بجز دکمه های مربوط به اعضاء) و محدودیت در رابطه با حدود خط چین عمودی (۹۴۰ پیکسل) برداشته شده است.

۱۹ – بهینه سازی ابزار جابجایی بین صفحات ( صفحه شمار زیر کادر بلاگ ) ، در بخش بلاگ سایت ها.

۲۰ – بهینه سازی اسلایدر اصلی سایت.

۲۱ – امکان تهیه خروجی اکسل از تمامی بخشهای پنل مدیریت که بصورت لیست می باشند مانند لیست اعضاء، مخاطبین ، گزارش کالا ، لیست محصولات ، سفارشات ثبت شده در سایت و …

و برخی بهینه سازی های دیگر که در ساختار کلی و زیر ساخت سایت ساز پوپش انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *