ترب | معرفی موتور جستجوی هوشمند خرید ترب

ترب | معرفی موتور جستجوی هوشمند خرید ترب

همانطور که می دانید، پیدا کردن مشتری و بازایابی برای محصولات همواره از مشکلات و چالش های پیچیده بر سر راه کسب و کارها محسوب می شود. اگر شما مالک فروشگاه اینترنتی هستید و به دنبال روشی برای پیدا کردن مشتری، بازاریابی و افزایش فروش هستید، یکی از روش هایی که می تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند، استفاده از موتور جستجوی خرید ترب می باشد که در ادامه این مطلب این موتور جستجو را معرفی و نحوه استفاده از آن را شرح خواهیم داد.

ترب چیست ؟

ترب در واقع یک موتور جستجوی هوشمند خرید است که در قالب اپلیکیشن و سایت، به کاربران در یافتن بهترین محصولات کمک می کند. موتور جستجوی خرید ترب، محصولات و فروشگاههای بسیار زیادی را پوپش می دهد و سایتها و فروشگاههای اینترنتی ایرانی بسیار زیادی به معرفی محصولات خود را در این موتور جستجو محصولات پرداخته اند. ترب این امکان را به خریداران می دهد که به جای جستجو محصول خود در چند فروشگاه، بتوانند با جستجوی محصول مورد نظر خود را در ترب از یک محل از بین محصولات و فروشندگان با تنوع زیاد، محصول مورد نظر خود را به تفکیک قیمت، ویژگی، نظرات ، فروشگاه و امکان مقایسه پیدا کنند.

نحوه ثبت نام و استفاده از ترب

برای ثبت نام در ترب کافیست به آدرس https://panel.torob.com/s/register رفته و اطلاعات خواسته شده را وارد و بر روی دکمه ثبت فروشگاه کلیک کنید.

صفحه ثبت فروشگاه

در صفحه بعد شرایط همکاری و الزمات کار با ترب شرح داده شده است. پس از مطالعه بر روی دکمه پذیرش کلیک کنید.

در صفحه بعد درخواست ثبت فروشگاه در ترب در لیست بررسی قرار می گیرد.

پنل ترب

در صورت تایید در پنل شما پیغام زیر نمایش داده خواهد شد.

تایید شدن ثبت نام

همچنین از طریق پیامک نیز تایید پیش ثبت نام به شما اعلام خواهد شد.

متن پیامک تایید پیش ثبت نام در ترب

در مرحله بعد جهت فعال سازی و شروع فرایند استخراج محصولات از فروشگاه باید از طریق بخش صروت حساب ها پنل خود را به میزان اعلام شده شارژ نمایید.

بخش صورتحساب ها جهت شارژ پنل

پس از اولین شارژ در بخش پشتیبانی یک تیکت با عنوان “لینک ها برای اضافه شدن” ایجاد می شود که باید در آن لینک یک محصول موجود ، یک محصول نا موجود و یک محصول تخفیف خورده در سایت خود را در آن قرار داده و ارسال نمایید.

پس از آن بررسی افزوده شدن محصولات فروشگاه شما توسط ترب در دست اقدام قرار می گیرد و نهایتا محصولات شما در این موتور جستجو نمایش داده می شود.

موتور جستجوی هوشمند خرید ترب برای کاربران پوپش

امکان استفاده از موتور جستجوی خرید ترب برای کاربران پوپش نیز وجود دارد. اگر از کاربران فروشگاه ساز پوپش هستید می توانید سایت خود را در موتور جستجوی هوشمند خرید ترب ثبت نمایید. برای استفاده از ترب به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *