درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر است ؟

درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر است ؟

درآمد فروشگاه اینترنتی اولین سوالی است که اکثر متقاضیان راه اندازی فروشگاه اینترنتی آن را از شرکت ساخت فروشگاه اینترنتی می پرسند.

با راه اندازی فروشگاه چقدر درآمد خواهم داشت آیا ارزش دارد که من هزینه کنم و یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنم ؟ در جواب این سوال باید گفت در درآمد فروشگاه اینترنتی هیچ گارانتی و همچنین هیچ محدودیتی وجود ندارد و کاملاً به هدف و تلاش شما بستگی دارد.

با راه اندازی سایت فروشگاهی می توان تا میلیون ها تومان درآمد فروشگاه اینترنتی را افزایش داد و یا فقط هزینه تاکسی خود را با آن درآورد. این مورد کاملاً متغیر است.

تا زمانی که شما فروشگاه اینترنتی خود را صورت موثر نگهداری و مدیریت کنید می توانید به هر نوع هدف مالی که دارید برسید.

امروز قرار است در این مقاله جامع به شما کمک کنیم درک بهتری از درآمد فروشگاه اینترنتی داشته باشید پس در ادامه همراه ما باشید. قبل از اینکه سراغ درآمد فروشگاه اینترنتی برویم بهتر است کمی در مورد هزینه های آن اطلاع داشته باشیم

هزینه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی چقدر است ؟

میزان دقیق هزینه‌ راه اندازی فروشگاه اینترنتی به امکانات و ساختار پس زمینه آن بستگی دارد ولی بصورت میانگین قیمت راه اندازی فروشگاه اینترنتی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان می باشد. پس هزینه راه اندازی تقریبا ۳ میلیون تومان است.

هزینه بعدی بابت تولید محتوا و درج محصولات باید پرداخت شود که اگر خودتان اینکار را انجام دهید.

عملا هزینه ای برای شما نخواهد داشت اما بطور میانگین درصورتی که برون سپاری کنید هزینه براساس تعداد محصولات و مقدار متن برای تولید محتوا محاسبه می شود از هر محصول ۱۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان پس هزینه تولید محتوا با توجه به مقدار محتوای شما مشخص می شود که ما آن را ۷۰۰ هزار تومان در نظر میگیرم.

بعد از اینکه سایت با محتوای کامل آماده شد نوبت به آن می‌رسد که وب سایت خود را سئو و یا برای گوگل بهینه کنید.

هزینه بهینه سازی سایت و یا seo سایت نیز حالت های مختلفی دارد:

بر اساس تعداد کلمات کلیدی هدف ، شرایط فعلی وب سایت و شرایط رقابت در آن کلمات کلیدی قیمت سئو را مشخص میشود، اما بطور میانگین از ماهی ۱.۵ – ۲ میلیون تومان به صورت ماهیانه هزینه های سئو برآورد می شود.

پس بطور کلی می توان گفت هزینه های یک وب سایت ۳.۷۰۰ یکبار پرداخت و ۲ میلیون تومان بصورت ماهیانه است.

اما میرسم به بخش مهم

درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

فرض کنید شما فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر راه اندازی کرده اید و هزینه های لازم برای تولید محتوا و سئو آن پرداخت شده معمولا ۳ ماه طول می‌کشد تا یک فروشگاه اینترنتی به صفحه اول برسد و درآمد ماهیانه فروشگاه اینترنتی شما دیده شود، پس تا به اینجا حدود ۹ میلیون تومان هزینه کرده اید و الان با عبارت خرید دفتر ۱۰۰ برگ لینک سوم گوگل هستید، و روزانه ۱۰۰۰ نفر در کل کشور این عبارت را جستجو میکنند.

طبق آمار ارائه شده توسط وب سایت بک لینکو که یکی از بزرگترین سایت های مشاور و آموزش سئو است آمار ورودی سایت هایی که در لینک سوم هستند ۱۳٪ است.

پس می توان گفت ورودی شما بصورت روزانه ۱۳۰ نفر خواهد بود. حداقل نصف این ورودی از شما خرید نخواهند کرد اما باقی آنها مشتری شما خواهند شد.

حالا با یک حساب کتاب کوچک یک محصول خود را در لینک ۳ گوگل فرض کنید که این تعداد کاربر قرار است آن را بخرند درآمد فروشگاه اینترنتی شما چقدر خواهد شد ؟

به جرات می‌توان گفت که میزان درآمد سایت فروشگاهی شما بعد از رسیدن به لینک سوم گوگل در کمتر از ۱ ماه تمام هزینه های شما را پوشش خواهد داد.

حال فرض کنید همه محصولات شما در لینک سوم گوگل هستند! چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

بله به همین سادگی است ولی: کار هرکس نیست خرمن کوفتن…

برای رسیدن به این موقعیت در گوگل شما مطمئنا به یک تیم حرفه ای و با سابقه احتیاج خواهید داشت و صد البته تمام راهکار هایی که می‌تواند هزینه های شما را کم کند مانند استفاده از فروشگاه های آماده که دیگر لازم نباشد هزینه ساخت پرداخت کنید و با نصف آن هزینه، یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای خود داشته باشید.

در این حالت تمرکز شما بر روی محتوا و سئو بیشتر خواهد شد و خیلی سریعتر به هدف مالی خود می رسید.

درآمد فروشگاه اینترنتی بیشتر است یا یک مغازه

برخی از افراد به این فکر میکنند، ما که اینقدر هزینه میکنیم چرا کمی بیشتر هزینه نکنیم تا یک مغازه بزنیم و یا مغازه فعلی خود را ارتقاء دهیم!

بگذارید یک موضوع خوب برای فکر کردن به شما بدهم هزینه های مغازه چقدر است ، تا چه مسافتی را با مغازه می توانید پوشش دهید و چند ساعت می توانید در مغازه حضور داشته باشید ؟!

هزینه های یک مغازه یا کسب و کار سنتی شامل، اجازه مغازه، پول آب، برق، گاز و تلفن، هزینه دکور، هزینه شاگرد و … شود.

علاوه بر آن مهمترین محدودیت یک مغازه محدود بودن به زمان و مکان است شما نمیتوانید ۲۴ ساعت هفته کار کنید و به کل کشور نیز فروش داشته باشید.

اما در مقابل یک فروشگاه اینترنتی یا کسب و کار مدرن همه این هزینه ها و محدودیت ها را تبدیل به درآمد کرده است و جای نگرانی برای شما باقی نگذاشته زیرا درآمد فروشگاه اینترنتی می تواند نامحدود باشد سنگین ترین کاری که شما باید برای یک فروشگاه اینترنتی انجام دهید فشردن چند دکمه و یا کلیک ساده است و در نهایت تحویل محصول به پیک پس پیشنهاد میکنم تعلل نکنید و برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد اینکه چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم با ما تماس بگیرید.

سایت ساز پوپش متعلق به شرکت مسیر رویایی پارس دارای گواهی تایید فنی نرم افزار به شماره ۲۰۵۴۹۲ از شورای عالی انفورماتیک کشور گواهینامه ثبت نرم افزار به شماره ۱۰/۱۵۷۴ از مرکز توسعه فناوری و اطلاعات رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بهترین تیم خود و تجربه چندین ساله آماده ارائه کمک به شما برای کسب درآمد از فروش اینترنتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *