ساخت اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین با قیمت مناسب

ساخت اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین با قیمت مناسب

می دانیم که مواد غذایی اصلی ترین نیاز روزمره ای است که افراد به تهیه آن اقدام می کنند و بدون اغراق گسترده ترین بازار را در میان کلیه بازارهای موجود دارد. در هر شرایط اقتصادی این بازار به علت اینکه اصلی ترین نیازهای انسان ها را تامین می کند، به نسبت رونق خود را حفظ می کند. از این رو و با در نظر گرفتن رشد خریدهای اینترنتی در کلیه صنوف مختلف، می توان انتظار داشت که خریدهای اینترنتی مواد غذایی نیز بسیار رشد نماید. بسیاری از سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ کشورمان نیز به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اقدام کرده اند تا فروش مواد غذایی را نیز به صورت اینترنتی انجام دهند و مرتب فروش آن ها در حال افزایش است. هر سوپر مارکتی حتی سوپرمارکت های خرد و محلی باید برای داشتن اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین اقدام و مشتری آنلاین خود را جذب کنند.

آیا سوپرمارکت ها می توانند فروش آنلاین داشته باشند؟

سال به سال در کشور ما فروش مواد غذایی به صورت آنلاین در حال افزایش است. خیلی واضح است که اگر خریدار وجود نداشت، فروشگاه های زنجیره ای اینقدر روی اپلیکیشن فروشگاهی خود تبلیغات نمی کردند. مهم این است که کارآفرینان با برنامه ریزی به این بخش وارد شوند و از چالش های احتمالی آگاهی داشته باشند و بدانند چگونه با استفاده از تکنولوژی و بکارگیری تاکتیک های بازاریابی، روند خود را تغییر دهند. تازه میتوان گفت که هنوز این نوع خرید در کشور ما به درصد پایینی از پتانسیل واقعی خود هم نرسیده است. پس هنوز دیر نشده و کسب و کارهایی مانند سوپرمارکت ها می توانند با استفاده از سیستم اپلیکیشن ساز فروشگاهی پوپش، اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین خود را سفارش دهند. و مطمئنا بزودی این بازار بسیار گسترده تر از میزان فعلی خواهد شد.

اپلیکیشن های سوپرماکت موفق فروشگاهی در سراسر دنیا

در سراسر دنیا سوپر مارکت های آنلاین به سرعت در حال گرفتن بازار مصرف کنندگان هستند. بر اساس مطالعات انجام شده، در کشورهای پیشرفته مانند ایالات متحده، انگلیس، ژاپن، فرانسه و غیره، حدود یک چهارم خریداران اینترنتی، در حال حاضر مواد غذایی خود را از سوپر مارکت های آنلاین خریداری می کنند و ما بقی حاضر به انجام آن در آینده نزدیک هستند. روند توسعه این بازار در این کشورها بسیار سریع است. شاید سرعت رشد آن در کشور ما نیز به همان اندازه بالا باشد. زیرا با گسترش گوشی های هوشمند در میان مردم کشورمان دسترسی به اینترنت در ایران بسیار بالا بوده و بسیاری از مردم سعی می کنند از اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین خرید انجام دهند و صرفه جویی مالی نیز داشته باشند.

در همین کشورهای پیشرفته که عرض شد، برای تامین نیازهای این خریداران رو به افزایش، فروشگاه های آنلاین نیز در یک سال با نرخ ۳ برابر در حال افزایش هستند و همچنین کل بازار در حال رشد با نرخ سالانه ۱۱ درصد می باشد که این رشد از رشد بازار صنعت گردشگری نیز به مراتب بالاتر است.

نگاهی به آمار بدست آمده مطمئنا برای کسانی که به فکر ساخت اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین هستند حتی در کشور عزیز خودمان ایران نیز بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد. اما از طرفی باید در نظر داشت که با توجه به ماهیت فاسد شدنی محصولات مواد غذایی، چالش های خاصی بوجود می آید که باعث می شود ساخت اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین دشوار تر از ساخت فروشگاه های اینترنتی در زمینه های دیگری مانند پوشاک، لوازم الکترونیک، دیگر محصولات باشد.

رازهای موفقیت فروش آنلاین از طریق اپلیکیشن موبایلی

برخی کسانی که سوپر مارکت خود را به طور مستقل مدیریت میکنند به ویژه سوپر مارکت هایی که قصد راه اندازی فروش آنلاین را دارند درآمد زایی از طریق دریافت هزینه سرویس ارسال میتواند مدلی ایده آل باشد. آنها همچنین می توانند مدل مبتنی بر اشتراک را به عنوان یک گزینه درآمد زا اضافه کنند. اما بازار کاملا رقابتی است. باید در نظر داشته باشید اگر شما هزیه ارسال از مشتری دریافت کنید ولی رقبای شما ارسال رایگان کالا داشته باشند، شما کم کم بازار را به آن ها خواهید باخت. مهم است بتوانید علاوه بر داشتن اعتماد مشتریان، آن ها را به کسب و کار خود حتی علاقه مند کرده و آن ها را مشتری وفادار خود کنید.

اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین به شما در برقراری ارتباط با خریداران و تبدیل آنها به مشتریان وفادار کمک خواهد کرد و در واقع پلی برای ارتباط شما با مشتریان بالقوه و بالفعل می باشد. بنابراین، ضروری است که اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین شما سریع باشد، کاربری ساده و راحتی داشته باشد. مطمئنا درصد بالایی از مشتریان شما از تقاضای پرداخت در محل خواهند داشت اپلیکیشن شما باید امکان انتخاب این قابلیت را داشته باشد. کاربران موبایل باید تجربه کاربری خوبی از کار با اپلیکیشن سوپر مارکت شما داشته باشند. ایده آل است که اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین از ظاهری زیبا و حرفه ای برخوردار باشد تا حس خوبی را ضمن خرید به کاربر منتقل کند

پیشنهاداتی مانند ارائه تحویل رایگان در اولین خرید به مشتریانی که از دوستان خود دعوت و تشویق به خرید از شما می کنند راه حلی محبوب در میان کسب و کارهای آنلاین می باشد. همچنین می توانید در قبال معرفی هر مشتری توسط کاربران، به آنها درصدی تخفیف اختصاص دهید تا آن ها بیشتر انگیزه پیدا کنند برای اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین شما بازاریابی کنند و مشتری جذب کنند. در اقع بدین صورت آنها نه تنها مشتریان را تشویق می کنند تا بیشتر از شما خرید کنند، بلکه به شما کمک می کنند هزینه های جذب مشتری را نیز پایین بیاورید. در روزهای خاص از طریق اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین می توانید به مشتریان خود پیشنهاد تخفیف های خوب در مدت زمان محدود را نیز ارائه دهید که بسیار نتیجه بخش می باشد.

همچنین اپلیکیشن سوپر مارکت آنلاین شما باید دارای طبقه بندی موجودی محصولات در دسته های مناسب و زیرمجموعه ها باعث دسترسی آسان مشتریان باشد تا پیدا کردن هر محصول برای مشتری بسیار راحت باشد و تجربه کاربری عالی در ذهن وی ثبت شود. داشتن ابزار جستجو برای کمک به پیدا کردن محصولات و همچنین امکان انتخاب روش های پرداخت متنوع نیز می تواند برای کاربران جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *