ساخت سایت بیمارستانی جهت معرفی بهتر خدمات

ساخت سایت بیمارستانی جهت معرفی بهتر خدمات - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت سایت بیمارستانی جهت معرفی بهتر خدمات – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

استفاده از فرصتی به نام فضای مجازی و شبکه اینترنت به معرفی و رشد کسب و کارها در زمینه های مختلف کمک شایانی کرده است. حتی در زمینه هایی مانند پزشکی و سلامت نیز این تاثیر غیر قابل انکار است.بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی در سراسر دنیا در راستای معرفی خدمات خود به ساخت سایت بیمارستانی اقدام می نمایند. بیمارستان ها و موسسات درمانی کشور خودمان نیز جهت معرفی خدمات خود و همچنین در راستای آنلاین سازی خدمات سلامت، به سایت و پورتال بیمارستانی نیاز دارند. خوشبختانه در سال های اخیر بسیاری از بیمارستان های کشور یا سایت خود را راه اندازی کرده اند یا لااقل به فکر ساخت سایت بیمارستانی برای مجموعه خود افتاده اند.

امکان رزرو وقت از بیمارستان و حتی رزرو وقت ویزیت از پزشکان خاص بیمارستان می تواند یکی از امکاناتی باشد که در طراحی سایت بیمارستانی قرار گیرد. معرفی بخش های مختلف و خدمات و سرویس های ارائه شده در بیمارستان از جمله آزمایشگاه، داروخانه، اورژانس، درمانگاه، دیالیز، دندانپزشکی، اتاق عمل، اطفال و نوزادان، زایمان، مراقبت های ویژه، سونوگرافی، بستری داخلی، ترخیص و حسابداری، کولیز، مراقبت های ویژه بیماران قلبی (C.C.U) و … از دیگر بخش هایی است که باید در ساخت وب سایت بیمارستانی قرار گیرد.

معرفی موسسات طرف قرارداد بیمه از جمله بیمه تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، خدمات درمانی و … نیز باید در همچین سایتی گنجانده شود. ذکر تاریخچه و تقدیرنامه ها و استانداردهای تخصصی که بیمارستان موفق به دریافت شده است و نیز در سایت بیمارستان باید قرار گیرد. ایجاد صفحات اختصاصی برای پزشکان بیمارستان، مدیریت سایت، متخصصان و کادر فنی و پرستاری نیز در طراحی سایت بیمارستانی لازم است.

ساخت سایت بیمارستانی حرفه ای معمولا برای بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی، سامانه نوبت دهی پزشکان، پاراکلینیک ها، پلی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلینیک ها، آزمایشگاه ها، رادیولوژی ها، ساختمان های پزشکان، داروخانه ها، مراکز تجهیزات پزشکی، مراکز بهداشتی درمانی، خانه های بهداشت، مراکز دارویی، موسسات درمانی دولتی و مراکز درمانی خصوصی و بهداشتی به کار می آید.

حال به موردی اشاره می نماییم که به شدت می تواند به توسعه کسب و کارهای حوزه سلامت کمک کند. مفهومی به نام گردشگری سلامت می تواند به درآمدزایی برای کشورمان بیانجامد از این رو لازم است سایت بیمارستان دارای چند زبان باشد. گردشگر سلامت در حقیقت به بیماری گفته می شود که شرایط درمان را بیماری خود را در کشورش مناسب نمب بیند و برای درمان به کشور دیگری سفر می کند.

معمولا یک گردشگر سلامت یک یا چند همراه نیز دارد. برای انتخاب زبان ها باید کشورهای اطراف و کشورهایی که بازار هدف احتمالی هستند به دقت انتخاب شود. سپس زبان مردم این کشورها در سایت وارد گردد. باید به تک تک زبان های تعریف شده در سایت کلیه بخش های بیمارستان معرفی شده و تصاویر متعددی نیز از آن ها با وضوح بالا قرار گیرد.

بسیاری از کشورهای اطراف ما به ویژه ترکیه در زمینه جذب گردشگر سلامت فعالیت زیادی انجام می دهند. باید در نظر داشته باشیم کشورهایی در اطراف ما مانند افغانستان، پاکستان، عمان، عراق و … گردشگر سلامت زیادی به کشورهای دیگر می فرستند و در واقع درآمد زایی برای کشور مقصد ایجاد می کنند. بیمارستان ها و مراکز درمانی ایران باید این فرصت را غنیمت بشمارند. زیرا کشور ما از نظر امکانات بیمارستان ها و تخصص پزشکان شرایط بسیار خوبی برای جذب گردشگر سلامت دارد. باید در ساخت سایت بیمارستانی ، زبان تک تک این کشورها که عرض شد لحاظ شود.

یک سایت بیمارستانی می تواند با تولید محتوا در بخش مقالات خود در زمینه بیماری های مختلف و روش های درمانی نوین و سایر مطالب مربوط به پزشکی و سلامت، در چشم گوگل و سایر موتورهای جستجو ارزشمند تر به حساب بیاید. در حقیقت باید از میان پرسنل بیمارستان فرد یا افرادی مسئول تولید محتوای سایت شوند تا سایت مرتب به روز شود. البته این یکی از بخش های فرآیند سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.

با بهینه سازی، در کلمات کلیدی مورد نظر، سایت بیمارستانی شما می تواند به رتبه های بالای نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو برسد و بازدید کننده و ترافیک بالایی پیدا کند. سایتی که طراحی بسیار خوبی داشته باشد ولی مخاطب زیادی نداشته باشد ارزشی ندارد. از این رو به جای هزینه زیاد در ساخت سایت بیمارستانی ، بهتر است هزینه اصلی را در سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو صرف نمایند.

برای صرفه جویی در هزینه های ساخت سایت بیمارستانی ، می توانید از خدمات سیستم سایت ساز پوپش بهره بگیرید. این سیستم سایت ساز به شما امکان می دهد بدون نیاز به سواد برنامه نویسی کامپیوتری سایت خود را خودتان طراحی کنید. دیگر لازم نیست برای طراحی سایت خود متکی به یک طراح باشید و هزینه ای گزاف را به وی پرداخت نمایید. بلکه می توانید همان چیزی که در ذهن دارید را بدون هیچ تخصصی خودتان انجام دهید. اساس کار به این صورت است که تمام طراحی سایت در این سیستم از طریق مکانیزم Drag & Drop انجام می شود. با کمک Drag & Drop ساخت سایت فقط با جانمایی ارکان مختلف سایت در صفحه از طریق کار با موس انجام می پذیرد.

در حقیقت قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. اگر هزینه های سنگین طراحی را صرفه جویی نمایید و آن را در سئو و بهینه سازی صرف نمایید کاملا نتیجه بخش تر می باشد.

همچنین چون پنل مدیریت سایت که سیستم پوپش در اختیار شما قرار می دهد بسیار ساده است و کاربری راحتی دارد، می توانید خودتان پست های روزانه را نیز در سایتتان قرار دهید. در حقیقت قرار دادن پست های روزانه و تولید محتوا یکی از قسمت های مهم در بهینه سازی سایت شما می باشد که قطعا مناسب است که یکی از پرسنل بیمارستان مسئول انجام آن گردد. یادتان باشد تولید محتوا به معنای کپی کردن از سایت های دیگر نیست. بلکه مطالب دست اول و یونیک می تواند در موتورهای جستجو ایندکس شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *