سایت فروشگاه ساز ، هر آن چیزی که برای ساخت سایت فروشگاهی نیاز دارید.

سایت فروشگاه ساز پوپش

تقریبا اکثر کسب و کارهای موجود در کشور ایران به صورت اینترنتی خدمات خود را ارائه می کنند. نیاز و تقاضای مردم برای خرید اینترنتی، سبب شده است که کسب و کارهای سنتی و حضوری، تمایل به ساخت سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشند. ولی به دلیل هزینه بر بودن ساخت سایت فروشگاه اینترنتی، بسیاری از افراد از این کار منصرف می شوند. سایت فروشگاه ساز پوپش، این امکان را به کسب و کارهای قدیمی می دهد تا بدون هیچ دانش تخصصی، سایت فروشگاه اینترنتی خود را بسازند.

اما سایت طراحی فروشگاه اینترنتی پوپش چگونه عمل می کند؟ آیا می توان به این سایت برای ساخت سایت اینترنتی فروشگاه اعتماد کرد؟ در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر با سایت فروشگاه ساز آشنا شویم.

دلایلی که ایجاب می کنند فروشگاه اینترنتی داشته باشید …

در گذشته، همه افراد علاقه مند بودند که ساعت ها در بازارها بچرخند تا محصول مورد نظر خودشان را پیدا کنند. به هر حال قیمت محصولات نیز در قدیم نسبت به محصولات در حال حاضر، پایین تر بود. همین موضوع ایجاب می کرد تا افراد فروشگاه های مختلف را بشناسند و بهترین آن ها را انتخاب کنند.

اما در حال حاضر، تقاضای مردم برای خرید محصولات متفاوت شده است. شاید در گذشته، افراد دغدغه زیادی برای خرید بهترین محصولات با قیمت مناسب نداشتند. ولی امروزه، همه مردم علاقه مند به خرید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب می باشند.

گشت و گذار در فروشگاه های اینترنتی و پیدا کردن بهترین محصولات، به یکی از عادت های مردم تبدیل شده است. حتی بسیاری از مردم، کالاهای سوپرمارکتی خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند. همه این موضوعات باعث شده است که کسب و کارهای حضوری، اقدام به فروش غیر حضوری محصولات خودشان کنند.

سود بیشتر و جذب مشتری های بیشتر از جمله مزیت های داشتن فروشگاه های اینترنتی و غیر حضوری است. همه این موضوعات را ذکر کردیم تا به یک نتیجه کلی برسیم. هر کسب و کاری که فروش غیر حضوری و اینترنتی نداشته باشد، یک دنیا از کسب و کارهای آنلاین عقب است!

چرا هنوز برای ساخت فروشگاه اینترنتی اقدام نکرده اید؟!

بسیاری از افرادی که دارای کسب و کارهای حضوری و سنتی هستند، هنوز اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی نکرده اند. ولی طبق توضیحات داده شده، نوع فرهنگ مردم به سمت و سوی خرید اینترنتی پیش رفته است. به همین خاطر، توصیه می شود که حتی اگر تا به حال اقدام به ساخت سایت فروشگاهی نکرده اید، از طریق سایت فروشگاه ساز، این کار را انجام دهید.

  • هزینه بالای ساخت فروشگاه اینترنتی

بسیاری از افراد علاقه مند به ساخت فروشگاه اینترنتی هستند، ولی به دلیل هزینه بالای ساخت سایت، اقدامی نکرده اند. به هر حال ساخت سایت فروشگاه اینترنتی هزینه بر است و نیاز به دانش و تبحر زیادی دارد. اکثر سایت های فروشگاه های اینترنتی موفق و قدرتمند، توسط افراد خبره و با تجربه ساخته می شوند.بدیهی است که هزینه نسبتا زیادی برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی از افراد دریافت می گردد.

  • نداشتن اطلاعات کافی برای نحوه مدیریت سایت فروشگاه اینترنتی

مدیریت فروشگاه اینترنتی، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که افراد باید به آن توجه داشته باشند. نحوه مدیریت سایت فروشگاهی می بایست بر اساس علم و تجربه صورت گیرد. مخصوصا اگر نرم افزار خاصی برای مدیریت فروشگاه طراحی نشده باشد.

موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد، رسیدن به سود از طریق مدیریت صحیح فروشگاه است. داشتن برنامه ریزی مناسب برای وارد کردن محصولات مختلف، محتوا نویسی مناسب، بررسی علایق خریداران محصولات و … از جمله موضوعاتی است که می بایست بعد از ساخت فروشگاه آنلاین، به آن ها توجه داشت.

  • نگرانی و دغدغه برای مشکل دار شدن سایت فروشگاه آنلاین

شاید بسیاری از افراد و یا سایت هایی که اقدام به ارائه خدمات برای ساخت و طراحی فروشگاه آنلاین می کنند، پشتیبانی مناسبی ندارند. به محض اینکه یک سایت فروشگاه اینترنتی دچار مشکل می شود، نیاز به تجربه و تبحر برای اصلاح مشکل است. به همین خاطر، لازم است که افراد حتما پشتیبانی خوبی برای رفع مشکلات سایت دریافت کنند.

روش های ساخت سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین

ساخت سایت فروشگاه آنلاین، همیشه کار آسانی نیست. گاهی سایت های فروشگاه آنلاین بدون علم و دانش ساخته می شوند و کیفیتی ندارند و همین موضوع باعث از دست رفتن مشتریان خواهد شد. امروزه، روش های مختلفی برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین وجود دارند که یکی از این روش ها استفاده از سایت فروشگاه ساز است. در ادامه دو روش کلی برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی را توضیح می دهیم.

  • سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به شرکت های معتبر

اولین روشی که می توان با کمک آن سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین را ساخت، سفارش طراحی سایت به افراد با تجربه در این زمینه است. افرادی که اقدام به تحصیل در رشته کامپیوتر کرده اند، معمولا دانش کافی برای ساخت سایت فروشگاهی دارند.

البته هزینه ای که برای ساخت و طراحی سایت فروشگاه آنلاین از کسب و کارها دریافت می شود، بستگی به کیفیت کار دارد. ولی معمولا هزینه کمی از افراد دریافت نخواهد شد. موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد، کیفیت و قدرتمند بودن سایت طراحی شده است.

  • ساخت سایت فروشگاهی با کمک سایت فروشگاه ساز

امروزه، می توان با روش های ساده تری و بدون هیچ تجربه و دانشی، سایت فروشگاه آنلاین را ساخت. سایت های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، می توانند با ارائه خدمات مناسب در زمینه ساخت فروشگاه، به افراد برای ساخت فروشگاه های اینترنتی کمک کنند.

سایت فروشگاه ساز پوپش یکی از انواع این سایت ها است که با ارائه خدمات منحصر به فرد در زمینه طراحی سایت آنلاین، به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند بدون دانش و تجربه، سایت مورد نظر خودشان را بسازند. هزینه دریافتی توسط سایت فروشگاه ساز بسیار پایین تر از روش اول می باشد.

مطلب مرتبط : ۱۰ سایت ساز و فروشگاه ساز برتر

اهمیت ساخت سایت فروشگاه آنلاین قدرتمند

در کنار اینکه روش های مختلفی برای ساخت سایت فروشگاه آنلاین وجود دارند، موضوع حائز اهمیت قدرتمند بودن سایت فروشگاه است. به هر حال یک سایت فروشگاهی نباید دچار مشکل و نقص باشد. اگر شما با داشتن یک سایت قدرتمند، به سود بیشتری می رسید و فروش بیشتری خواهید داشت. قطعا با داشتن سایت ضعیف و با مشکل، فروش خود را به شدت کاهش می دهید.

پس اگر قصد ساخت و طراحی سایت فروشگاه آنلاین را دارید، حتما از روش های مطمئن استفاده کنید. سایت فروشگاه ساز می بایست بهترین خدمات را برای داشتن سایت قدرتمند به شما ارائه کند.

خصوصیات یک سایت فروشگاهی عالی چیست؟!

شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که به یک سایت فروشگاهی وارد شوید و پس از کمی گشت و گذار در آن، از آن خارج شوید. به هر حال برخی از سایت های فروشگاه های آنلاین، آنقدر بی کیفیت هستند که شما را سردرگم کنند. به طوری که اگر بر روی یک کالا کلیک کنید، می بایست ساعت ها منتظر باز شدن خصوصیات و ویژگی های آن کالا باشید.

یک سایت فروشگاهی عالی و قدرتمند، دارای ویژگی های منحصر به فردی است. به همین خاطر، برخی از فروشگاه ها حتی با داشتن محصولات یکسان با دیگر فروشگاه ها، فروش بیشتری دارند. سایت فروشگاه ساز مناسب، می بایست به شما برای داشتن یک سایت فروشگاه آنلاین عالی با ویژگی های زیر کمک کند.

  • با سرعت بودن سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی می بایست در سریع ترین زمان ممکن محصولات مورد نظر را برای خریداران جستجو کند. نتایج را به کاربران ارائه کند. خرید و ثبت سفارش می بایست در سایت با سرعت صورت گیرد تا کاربر خسته نشود. همه این ویژگی ها، ویژگی های یک سایت فروشگاه آنلاین خوب است.

  • امکان جستجوی محصولات به صورت سریع

به هر حال بسیاری از افراد به دنبال یک محصول با برند خاصی هستند. این افراد می بایست بتوانند در سریع ترین زمان ممکن و بدون تاخیر و مشکل، محصول مورد نظر خود را جستجو کنند و آن را پیدا کنند.

  • تاخیر نداشتن سایت برای پرداخت هزینه و ثبت سفارش

اضافه کردن محصول به سبد خرید و یا حذف کردن آن، باید با سرعت انجام شود. یک سایت فروشگاه آنلاین خوب باید به افراد این امکان را بدهد تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن، ثبت سفارش کنند و هزینه سفارش خودشان را پرداخت کنند.

امکان اعمال کد تخفیف، انتخاب نوع ارسال و … ماژول هایی هستند که می بایست به سایت فروشگاه آنلاین اضافه شوند.

  • امکان ثبت نام کاربران با ساده ترین روش ممکن

اولین گام برای خرید اینترنتی محصولات، ثبت نام کاربران در سایت فروشگاه آنلاین است. برخی از سایت های فروشگاهی با پیچیدگی زیادی اقدام به ثبت نام کاربران می کنند. این کار باعث می شود که کاربران از خرید خودشان منصرف شوند.

ولی یک سایت فروشگاه آنلاین قدرتمند می تواند به ساده ترین شکل ممکن، به کاربران امکان ثبت نام بدهد. تا کاربران بتوانند در ۱ دقیقه و یا حتی کمتر، ثبت نام خودشان را انجام دهند و خرید خودشان را نهایی نمایند.

  • داشتن کاربری آسان و زیبا برای جذب مشتریان بیشتر

یکی از خصوصیات اصلی یک سایت فروشگاه آنلاین خوب، داشتن کاربری آسان است. سایت های فروشگاهی برای خرید مردم طراحی شده اند. به همین خاطر، با داشتن کاربری آسان و همچنین، زیبا می توانند مشتری جذب کنند.

دقت داشته باشید که خریداران محصولات در بازه های سنی مختلفی هستند و علم آن ها نیز متفاوت است. به همین خاطر، می بایست سایت فروشگاه آنلاین کاربری آسانی داشته باشد تا همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

سایت فروشگاه ساز؛ یکی از بهترین روش ها برای ساخت فروشگاه آنلاین

حال که با ویژگی های مختلف یک سایت فروشگاه آنلاین آشنا شدید، شاید برای شما این سوال مطرح شود که چگونه می توانید همه این ویژگی ها را در یک سایت پیاده سازی کنید؟ پاسخ به سوال شما ساده است! سایت فروشگاه ساز، با ارائه بهترین خدمات به شما برای ساخت فروشگاه اینترنتی و غیر حضوری کمک می کند.

سایت فروشگاه ساز پوپش، با ارائه خدمات مناسب در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، به افراد این امکان را می دهد تا بدون دغدغه مالی، سایت مورد نظر خود را ایجاد کنند و یک فروشگاه اینترنتی معتبر داشته باشند. سایت طراحی شده با پوپش تمامی خصوصیات یک سایت خوب را دارد. با این تفاوت که شما نیازی به داشتن علم برای ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی ندارید.  

سایت طراحی فروشگاه اینترنتی از چه روشی به شما برای ساخت سایت کمک می کند؟

سایت پوپش یک سایت ساخت فروشگاه اینترنتی با کیفیت بالا می باشد. افرادی که می خواهند یک سایت قدرتمند و بدون مشکل داشته باشند و در عین حال هزینه کمی پرداخت کنند، می توانند از این سایت فروشگاه ساز استفاده نمایند. اگرچه برای طراحی سایت فروشگاهی، نیاز به داشتن علم برنامه نویسی است.

ولی با سایت فروشگاه ساز پوپش، هیچ نیازی به داشتن علم برنامه نویسی ندارید. شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون اینکه معطل شوید، اقدام به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی کنید. سایت فروشگاه آنلاین طراحی شده در این سایت، به گونه ای است که شما با کمک یک ویرایشگر قالب، می توانید آن را ویرایش کنید و به هر شکلی که می خواهید در بیاورید.

فروشگاه ساز پوپش

مزیت های طراحی سایت فروشگاه با پوپش؛ بهره مندی از امکانات فروشگاه حرفه ای

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، مزیت های بسیاری به دنبال دارد. به شرطی که سایت مورد نظر با کیفیت بالا و به صورت قدرتمند طراحی گردد. طراحی سایت فروشگاه آنلاین با پوپش مزیت های بی شماری دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • پرداخت هزینه کمتر

اگرچه بودجه زیادی ندارید و می خواهید برای کسب و کار خودتان، یک سایت فروشگاهی داشته باشید، نیازی به نگرانی نیست. پوپش به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با قیمت مناسب و هزینه محدود، سایت مورد نظر خود را بسازید.

  • بدون نیاز به داشتن علم برنامه نویسی

برای اینکه خودتان اقدام به طراحی سایت فروشگاه آنلاین کنید، نیازی به علم برنامه نویسی ندارید. سایت فروشگاه ساز پوپش، به شما این امکان را می دهد تا بدون داشتن علم و دانش برنامه نویسی، سایت مورد نظر خود را به سادگی و با چند کلیک بسازید!

  • امکان ویرایش قالب سایت با سلیقه مورد نظر خودتان

زمانی که به یک فرد برنامه نویس سفارش طراحی سایت می دهید، فرد برنامه نویس با سلیقه خود اقدام به طراحی سایت می کند. ولی شما با سایت فروشگاه ساز پوپش، می توانید با سلیقه خودتان سایت خود را طراحی کنید. بدون اینکه هیچ محدودیتی برای اعمال سلیقه شما وجود داشته باشد!

  • بهره مندی از تمامی امکانات یک سایت فروشگاهی حرفه ای

یک سایت فروشگاهی حرفه ای، دارای امکانات مختلفی است. این امکانات در راستای رفاه حال مشتریان و صاحبان کسب و کارها می باشند. سایت فروشگاه ساز پوپش، تمامی امکانات یک سایت فروشگاه حرفه ای را به افراد ارائه می کند.

  • طراحی فروشگاه آنلاین فایل

زمانی که بحث خرید و فروش یک محصول می شود، بسیاری از افراد تصور می کنند که باید با یک سایت فروش کیف و کفش و لباس مواجه باشند. ولی برخی از فروشگاه های آنلاین، باید به افراد این امکان را بدهند تا فایل های مختلف را به فروش برسانند.

طراحی فروشگاه آنلاین فایل توسط سایت طراحی فروشگاه اینترنتی پوپش امکان پذیر است. افرادی که قصد به فروش رساندن فایل های مختلف با قالب های متنوع را دارند، می توانند با کمک پوپش این کار را انجام دهند.

  • مدیریت فروشگاه؛ دغدغه ای که با پوپش رفع می شود!

زمانی که یک فروشگاه آنلاین طراحی می شود، صاحبان کسب و کار دغدغه مدیریت آن را دارند. متاسفانه، برخی از سایت های طراحی شده در کشور ایران، امکان مدیریت فروشگاه را از صاحبان کسب و کار می گیرند. ولی سایت پوپش با ارائه امکانات مناسب در زمینه مدیریت فروشگاه، این امکان را به شما می دهد تا در هر زمانی به سوابق فروش محصولات و فایل های خود دسترسی داشته باشید. در ادامه به برخی از خدمات ارائه شده در زمینه مدیریت فروشگاه پوپش اشاره می کنیم.

  • تایید سفارش های کارت به کارت شده

سفارش هایی که در سایت طراحی شده توسط پوپش ثبت می شوند، به صورت خودکار تایید خواهند شد. صاحبان کسب و کارها، می بایست سفارش های کارت به کارت شده را تایید کنند تا مراحل بعدی مربوط به ثبت سفارش انجام شود.

  • مشاهده سفارش ها و خریدهای قبلی مشتریان

شما با بخش مدیریت سایت فروشگاه ساز پوپش، به سفارش ها و خریدهای قبلی مشتریان دسترسی خواهید داشت. با این کار می توانید با مشتریان قبلی خود ارتباط بگیرید و از روش های جذب مشتری استفاده کنید.

  • مشاهده آخرین سفارش ها، خریدها، وضعیت موجودی کالاها از طریق ایمیل

صاحبان کسب و کار می توانند تمامی موجودی کالاها، سفارش ها و حتی خریدهای مختلف را از طریق ایمیل مشاهده کنند. به هر حال اطلاع از این موضوعات برای مدیریت بهتر کسب و کار بسیار مهم است.

  • برای فروشگاه اینترنتی خود، به اپلیکیشن نیاز دارید؟

امروزه، بسیاری از خریداران محصولات کاربران موبایلی هستند که بسیار برای خرید محصول از اپلیکیشن استقبال نشان می دهند. به همین خاطر، بهتر است که همه فروشگاه های اینترنتی و آنلاین، دارای اپلیکیشن نیز باشند. سایت فروشگاه ساز پوپش به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون دغدغه، فروشگاه اینترنتی خود را در قالب یک اپلیکیشن ارائه کنید.

خدمات ارائه شده در اپلیکیشن فروشگاه آنلاین این سایت، بسیار استاندارد است. شما می توانید از تمامی خدمات ارائه شده بهره مند شوید و به بدون دغدغه، محصولات خودتان را به فروش برسانید. از جمله خدماتی که در اپلیکیشن های طراحی شده در پوپش ارائه می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان ثبت نام جدید و ورود کاربران قدیمی به اپلیکیشن

کاربرانی جدیدی که قصد خرید محصولات از یک فروشگاه آنلاین را دارند، می توانند به سادگی در اپلیکیشن ثبت نام کنند. همچنین، کاربران قدیمی که در سایت فروشگاه آنلاین ثبت نام کرده اند، بدون نیاز به ثبت نام مجدد قادر به ورود به اپلیکیشن می باشند.

  • امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی از طریق اپلیکیشن

تمامی مراحل جستجوی محصولات، خرید محصولات، ثبت سفارش محصولات و … از طریق اپلیکیشن قابل انجام خواهد بود. کاربران می توانند سفارش های خود را در بستری امن در اپلیکیشن های طراحی شده ثبت کنند.

  • امکان پیگیری سفارش ها از طریق اپلیکیشن

کاربرانی که قبلا اقدام به ثبت سفارش در سایت فروشگاه آنلاین و یا اپلیکیشن فروشگاه کرده اند، می توانند از طریق اپلیکیشن سفارش خود را پیگیری کنند.

  • امکان تغییر مشخصات کاربران در اپلیکیشن

کاربرانی که نیاز به تغییر مشخصات خود (تغییر نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس و …) دارند، می توانند از طریق اپلیکیشن این کار را انجام دهند.

  • دیگر به چه خدماتی برای سایت فروشگاه اینترنتی نیاز دارید؟

سایت فروشگاه ساز پوپش، سه خدمت اصلی برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین به صاحبان کسب و کارها ارائه می کند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  1. امکان ساخت سایت فروشگاه آنلاین
  2. امکان مدیریت فروشگاه آنلاین و سفارش های آن
  3. امکان طراحی اپلیکیشن برای سایت فروشگاه اینترنتی

این سه خدمات، جزء خدمات اصلی سایت فروشگاه ساز پوپش می باشند. ولی این خدمات، فقط خدمات کلی این سایت می باشند. اگر نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید، با پوپش دیگر نباید نگران هیچ چیزی باشید. چرا که این سایت بهترین خدمات را برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به شما ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در پوپش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان دسترسی به امن ترین درگاه های پرداخت آنلاین برای کاربران
  • امکان محاسبه خودکار هزینه پستی بر اساس مقصد مرسوله و نوع و وزن مرسوله و مرسوله های خریداری شده
  • امکان اعمال و تعیین واحد پولی (به تومان یا به ریال)
  • امکان محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده
  • امکان اعمال امتیاز توسط کاربران برای محصولات
  • امکان ثبت نظر برای هر یک از محصولات توسط کاربران
  • امکان پرداخت هزینه درب منزل با پیک اختصاصی به صورت انتخابی
  • امکان وارد کردن ماژول های مختلف برای فروشگاه مانند پر فروش ترین محصولات، جدیدترین محصولات و …
  • امکان ثبت نام اعضاء در سایت فروشگاه آنلاین و مدیریت آن ها
  • امکان پیگیری سفارش های قدیمی ثبت شده
  • امکان تخفیف دهی به محصولات به صورت پیشرفته مانند اعمال تخفیف بر اساس قیمت محصولات، قیمت سبد خرید، کد تخفیف و …
  • امکان اعمال نمایشگر زمان باقی مانده برای تخفیفات
  • فراهم کردن امکان انتخاب شیوه ارسال مرسولات توسط کاربر
  •  امکان ارسال پیامک برای خریدار و یا مدیر سایت
  • امکان وارد کردن محصولات تا بی نهایت با پهنای باند نامحدود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *