شرکت طراحی سایت در شیراز | ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی

شرکت طراحی سایت در شیراز | ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی

امروزه با ورود تکنولوژی هایی مانند اینترنت به زندگی بشر، نیازهای جدیدی نیز تعریف شده و البته برای رفع این نیازها، مشاغل جدیدی نیز تعریف شده است. اکثر کسب وکارها امروزه به علت درک اهمیت فضای مجازی برای بازاریابی کسب و کارشان، به طراحی سایت نیاز پیدا کرده اند و از آن طرف هم تعداد زیادی از شرکت هایی که بر پایه تخصص و علم بنا نهاده شده اند این نیاز را برطرف می کنند. نفوذ اینترنت و فناوری های مربوط به آن دیگر به پایتخت محدود نیست و در حتی دورافتاده ترین روستاها نیز بسیاری از مردم با دسترسی به اینترنت برخی از کارهای خود را انجام می دهند. طبیعیست در شهرهای بزرگی مانند شیراز ضریب نفوذ اینترنت بسیار بالاست و کسب و کارهای زیادی نیز به فکر ساخت سایت و اپلیکیشن برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک افتاده اند. از این رو به شرکت طراحی سایت در شیراز برای انجام کار خود نیاز دارند.

اینترنت مرزهای مکانی را از بین برده است.

شاید دیگر خنده دار به نظر برسد که یک صاحب کسب و کار در شاهرود حتما باید از خدمات ساخت سایت یک شرکت طراحی سایت اینترنتی در این شهر استفاده کند. زیرا اینترنت مرزهای مکانی را از بین برده است. یعنی کسب و کارهای مقیم هر جای کشور می توانند از شرکت طراحی سایت در شیراز ، اصفهان، تبریز، تهران و … سرویس بگیرند. اینجا مرزهای مکانی کمترین اهمیت را دارد. رضایت مشتریان سابق، کیفیت نمونه کارهای طراحی قبلی، هزینه طراحی و سئو پذیری مناسب فاکتورهای اصلی هستند که مشتریان هوشمند برای انتخاب یک طراح سایت در نظر می گیرند.

اما هنوز هم برخی سنتی فکر می کنند و به عنوان مثال تا چندین جلسه با طراح سایت حضوری صحبت نکنند دلشان آرام نمی گیرد. این افراد قطعا ترجیح می دهند از طراح سایت مستقر در شهر خود خدمات دریافت کنند. به عنوان مثال برخی از صاحبان کسب و کارهای مقیم شیراز ترجیح می دهند از خدمات بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز برای طراحی سایت خود استفاده کنند.

از طرفی برای شهرهای دیگر استان فارس و حتی استان های همجوار نیز استفاده از خدمات یک شرکت طراحی سایت در شیراز می تواند بسیار مناسب باشد.

ویژگی های یک شرکت طراحی سایت مناسب

یک شرکت طراحی سایت خوب و معتبر باید دارای خصوصیاتی باشد که بتواند جلب اعتماد مشتریان را به خوبی انجام دهد و در این بخش به برخی از این ویژگی ها می پردازم.

اولین مورد این است که در ساخت سایت نباید برای مشتری خرج تراشی کند و باید با کمترین هزینه ممکنه و با درک محدودیت های مالی مشتری بهترین خدمات ممکن را ارائه نماید. همچنین معمولا مشتری که تاره صاحب سایت شده است اطلاعات فنی بالایی ندارد و به خدمات پشتیبانی نیاز دارد. انجام خدمات پشتیبانی مورد بسیار مهمی است زیرا مطمئنا بعد از عملیات ساخت سایت احتیاج به اعمال تغییرات در سایت خواهد شد و یا سایت با مشکلاتی روبرو شده و به پشتیبانی نیاز خواهد شد. بنابراین در انتخاب شرکت طراح سایت دقت شود تا پشتیبانی طولانی مدت را در روند کار خود بگنجانند.

بعضی از شرکت های طراحی سایت با تبلیغ ساخت سایت ارزان سعی بر این دارند که فقط یک پروژه در سطح پایین به سرعت به مشتری عرضه کنند، اما پشتیبانی بعد از آن را انجام نمی دهند و مشتری در هنگام کاربری سایت خود با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد.

بسیار مهم است که شرکت طراحی سایت و پرسنل آن با سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو آشنا باشند و سایت را طوری تحویل مشتری دهند که در دوره کاربری و تولید محتوا با مشکلات مواجه نشود. همچنین در طراحی قالب نیز طوری عمل کنند که منطبق بر اصول سئو باشد.

از دیگر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت در شیراز این است که خود را به جای کاربران و بینندگان سایت قرار دهد و طوری سایت را طراحی کند که تجربه کاربری خوبی برای آن ها ترتیب داده شود. به همین منظور در طراحی باید کاربرانی که برای ورود به سایت از دستگاه هایی مانند موبایل، تبلت و سایر گجت ها استفاده می کنند را هم در نظر بگیرد و سایت را مناسب آن ها طراحی نماید.

در هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت در شیراز مهم ترین گزینه ها کدام است؟

اولین مورد سابقه شرکت است. معمولا سایت ها در فوترشان لینک سایت طراح را دارند. بالعکس سایت های طراحان نیز آدرس کارهای قبلی را در خود به عنوان نمونه کار جای داده است. از این رو راحت می توان با صاحبان چند مورد از سایت هایی که قبلا توسط طراح مورد نظر کار شده است تماس گرفت و از رضایت آن ها از کار وی نظرخواهی نمود. البته اصلا دلیل نمی شود که یک گروه جوان که تازه کار خود را شروع کرده و رزومه خاصی ندارند کار خوبی ارائه ندهند. این دیدن سابقه کارهای قبلی فقط کمی به مشتری قوت قلب می دهد.

در همین تماس با مشتریان قبلی باید سوالاتی در مورد نحوه پشتیبانی، تعهد در مورد کار و زمان تحویل، پاسخگویی و سایر خدمات شرکت طراح نیز پرسیده شود تا از همه جهت خیال خریدار راحت گشته و بتواند به شرکت طراح سایت اعتماد نماید.

یک نکته دیگر در زمینه سئو بسیار مهم است. بسیاری از شرکت های طراحی سایت همان زمان تحویل سایت به مشتری هزینه ای بابت سئو هم دریافت کرده و متاسفانه در عمل هیچ کاری برای بهینه سازی سایت مشتری انجام نمی دهند. اینجا مشتری باید کمی زیرک باشد. باید در هنگام سفارش ابتدا به سایت خود طراح نگاهی بیندازد که این سایت در کیووردهای اصلی خود در چه جایگاهی در نتایج گوگل قرار دارد؟ اگر سایت وی رتبه خوبی نداشت قطعا برای سایت مشتری نیز کار مثبتی انجام نخواهد داد. زیرا قطعا بهترین و بیشترین تلاش خود را برای سایت خودش انجام داده و به نتیجه مناسبی دست پیدا نکرده است.

ناگفته پیداست که جذابیت و زیبایی بصری در عین سبک و کم حجم بودن سایت به طوری که به راحتی و سرعت، صفحات سایت لود شوند، از مهم ترین نکات در زمینه طراحی ظاهر سایت به شمار می رود که می تواند باعث شود کاربران و بینندگان تجربه کاربری بهتری داشته باشند. این مورد را نیز باید در نمونه کارهای قبلی طراح چک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *