فروشگاه ساز با سئوی عالی و قیمت مناسب

فروشگاه ساز با سئوی عالی و قیمت مناسب

سیستم های فروشگاه ساز چند سالی است در دنیا و خوشبختانه در کشور خودمان تاسیس شده اند. در حقیقت این سیستم ها کمک می کنند یک فرد بدون داشتن دانش برنامه نویسی بتواند سایت خود را فقط با قرار دادن قسمت های سایت از طریق موس طراحی نماید. این سیستم ها نمونه های خارجی بسیار موفق و مشهوری دارند. در کشور خودمان هم سیستم های محبوب و کاربردی مانند پوپش نیز وجود دارد. بسیاری از کسب و کارها علیرغم نیاز به داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی به علت هزینه های سنگین طراحی سایت از داشتن سایت منصرف می شده اند. این افراد می توانند با کمک یک فروشگاه ساز با سئوی عالی که توسط شرکت هایی مانند پوپش ارائه می شوند طراحی سایت خود را با قیمت مناسب و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

سئوی خوب فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است. زیرا اگر سایت بازدید کننده نداشته باشد در واقع مانند فروشگاهی است که در وسط بیابان تاسیس شده باشد و مراجعه کننده ای ندارد.

سئو چیست؟

شاید برای برخی از عزیزان سوال پیش آمده باشد که اصلا سئو چیست؟ همانطور که عرض شد سایتی که خوب سئو نشده باشد بازدید کننده ندارد. سئو SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، در حقیقت فرآیندی است که به منظور بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استاندار های موتور های جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام می گیرد. بازدید کنندگانی که از موتورهای جستجو وارد سایت می شوند در حقیقت به صورت هدفمند، خریداران بالقوه کالا و خدمات یک سایت می توانند باشند. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیر گذارند. از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک ‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر.

تعریف دیگری نیز برای سئو ارائه می شود. در واقع سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام می دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم. اما نباید از یاد برد که سایت فقط نباید برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد. یعنی باید سایت برای مخاطبان و کاربران نیز مناسب سازی شده باشد. گوگل در سال های اخیر به مخاطب محور بودن سایت ها اهمیت زیادی داده است. مثلا سایت هایی که واکنش گرا هستند، در واقع برای کاربران بهینه سازی شده اند. گوگل نیز برای این سایت ها امتساز مثبتی در رتبه بندی در نظر می گیرد.

چگونه فروشگاهی با سئوی خوب داشته باشیم

در یک فروشگاه ساز با سئوی عالی اول از همه باید سایت فروشگاهی شما در مرحله طراحی بهینه سازی داخلی شده باشد. یعنی صفحات با کلمات کلیدی مرتبط به یکدیگر لینک داخلی شوند. قالب های آماده ای که سایت ساز پوپش در اختیار عزیزان قرار می دهم کاملا بهینه سازی شده است. همچنین از یاد نبرید که می توانید این قالب ها را طبق نیازها و سلایق خودتان ویرایش نمایید. در عین حال باید به فکر تولید محتوای مناسب برای سایت بود تا گوگل و سایر موتورهای جستجو هم مطالب سایت را برای مخاطبان، ارزشمند دریابند. همچنین در مرحله بعدی باید برای سایت به صورتی که طبیعی به نظر بیاید بک لینک ایجاد شود. این ها همه روی هم به سئوی سایت کمک خواهند کرد.

فروشگاه ساز با سئوی عالی راه حل کسب و کارها

همان طور که عرض شد امروزه در دنیا سیستم های فروشگاه ساز با سئوی عالی زیادی وجود دارد که به وب مستر ها کمک می کند راحت تر سایت خود را طراحی و اداره کنند. یک فروشگاه ساز با سئوی عالی در واقع یک سیستم سایت ساز است که به شما امکان وصل درگاه بانکی برای فروش محصولاتتان به صورت آنلاین را نیز می دهد. البه در فرآییند گرقتن درگاه بانکی باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت نماد اعتماد الکترونیک را نیز حتما دریافت نمایید تا بتوانید درگاه امن بانکی را مستقیما دریافت کنید. فروشگاه ساز پوپش ، یکی از فروشگاه سازهای کشور، است که پنل مدیریت پیشرفته و امکانات متنوع خدمت شما عزیزان ارائه نموده است.

یک ویژگی مهم آن، این است که شما برای فروشگاه اینترنتی از طریق فروشگاه ساز اینترنتی ، نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. این سیستم فروشگاه ساز یک تعداد قالب آماده برای شما در نظر گرفته است که می توانید از این قالب ها برای سایت خود بهره برده و هر زمانی خواستید دراین قالب ها به آسانی تغییرات ایجاد کنید تا سایت به همان شکلی که می خواهید در بیاید. با استفاده از امکانات فروشگاه ساز با سئوی عالی شما می توانید فروشگاهی اینترنتی برای فروش کالاهای فیزیکی، فایل های دانلودی و خدمات قابل فروش ایجاد نمایید.

اگر شما اگر تولید کننده، وارد کننده، پخش کننده و یا خرده فروش کالایی فیزیکی در هر صنفی هستید، بدانید که داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای شما واجب است. اگر همین الان هم شروع کرده و به بازار مجازی نیز وارد شوید دیر نیست. اما تعلل اصلا جایز نیست و نباید فرصت را از دست داد. همچنین اگر محتوایی تولید کرده اید و می دانید که مخاطبان زیادی دارد و احتمال فروش دارد می توانید فروشگاه اینترنتی فایل طراحی کرده و محتوای خود را به صورت فایل به علاقه مندان بفروشید.

تولید محتوای مناسب برای سئوی موفق

همان طور که عرض شد برای داشتن یک سایت فروشگاهی با سئوی عالی نیاز به تولید محتوا و قرار دادن در وبلاگ سایت دارید. در واقع برای موفقیت سایت در این رقابت سنگین و کمک به سئوی سایت باید از تولید محتوای ناب نیز بهره برد. در وبلاگ خود روش استفاده و مزایای محصولات خود را شرح دهید. در این نوشته‌ ها سعی کنید راه حل‌ هایی برای مشکلات واقعی مردم ارائه نمایید و در کنار آن با لینک دادن به محصولات فروشگاه، مشتریان بالقوه را به خریدار کالا تبدیل نمایید.

می توانید حتی مطالبی که به طور غیر مستقیم به محصولات شما مربوطند را در وبلاگ ذکر کنید. این موضوع برای شما این حسن را دارد که از این طریق نیز مخاطب به سایت وارد می کنید. در کناره های صفحه وبلاگ می توانید به صورت بنری هم محصولات را معرفی کرده و به لینک خرید این محصولات وصل نمایید. اما در یاد داشته باشید محتوا فقط متن نیست. تصاویر مناسب و ویدئوهای جذاب هم باید در میان مطالب خود قرار دهید تا افراد مختلف ترغیب شوند تا ته مطالب شما را نگاه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *