فروشگاه ساز چیست و چه کاربردی دارد ؟

فروشگاه ساز چیست و چه کاربردی دارد ؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فروشگاه ساز چیست و چه کاربردی دارد ؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امروزه بسیاری از کسب و کارهای درک کرده اند که عادات مردم در خرید کردن مرتب با تکنولوژی بروز می شود. بعنوان مثال بسیاری از مردم دیگر اکثر نیازهای خود را به صورت اینترنتی خرید می نمایند. پس داشتن فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها لازم است تا این دسته از خریداران را از دست ندهند. با کمی آینده نگری می توان فهمید درصد خریدارای اینترنتی سال به سال بیشتر خواهد شد. پس باید زودتر به ساخت سایت فروشگاهی با فروشگاه ساز اقدام ورزیده و با فرایند سئو و بهینه سازی سایت، فروشگاه خود را به صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو برسانند تا بتوانند با رقبا رقابت کنند.

برای طراحی سایت یا باید خود صاحبان کسب و کار به برنامه نویسی تسلط داشته باشند، یا اینکه کار را به یک طراحی متخصص واگذار کنند که این روش بسیار هزینه بر و گران است. اگر خودتان مسلط به برنامه نویسی نیستید بهترین کار برای شما استفاده از خدمات فروشگاه سازهای معتبری مانند پوپش است. اما اصلا فروشگاه ساز چیست؟ در ادامه به خوبی پاسخ این سوال را توضیح خواهیم داد.

تعریف فروشگاه ساز - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

تعریف فروشگاه ساز – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در حقیقت فروشگاه ساز یک سیستم سایت ساز است که به شما امکان وصل درگاه بانکی برای فروش محصولاتتان به صورت آنلاین را نیز می دهد. به عنوان مثال در مورد فروشگاه ساز پوپش، می توان گفت این سیستم با پنل پیشرفته امکاناتی بی نظیر خدمت شما عزیزان ارائه نموده است. اولین مورد این است که شما برای طراحی سایت از طریق فروشگاه ساز حرفه ای ،  نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. این سیستم یک تعداد قالب آماده برای شما در نظر گرفته است که می توانید از این قالب ها برای سایت خود بهره برده و هر زمانی خواستید دراین قالب ها به آسانی تغییرات ایجاد کنید تا سایت به همان شکلی که می خواهید در بیاید. قرار دادن تک تک المان ها در سایت نیز از طریق مکانیزم Drag & Drop انجام می شود.

یک سیستم فروشگاه ساز حرفه ای مناسب باید قالب هاب مناسب و سئو شده را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین قالب های آن باید برای صنوف مختلف مناسب باشد. از طرف دیگر باید بروز ترین امکانات را برای کاربران ارائه نماید. به عنوان مثال باید سایت های طراحی شده در آن واکنش گرا یا ریسپانسیو باشند. این مفهوم بدین معناست که سایت برای گجت های مختلفی مانند موبایل و تبلت قالب های مخصوصی داشته باشد که برای ابعاد آن ها مناسب سازی شده باشد. این مورد، کاربران را در سایت نگه داشته و باعث رشد سایت در نظر موتورهای جستجو مانند گوگل هم می شود. این مورد در سیستم پوپش به خوبی لحاظ شده است.

منظور از Drag & Drop در طراحی سایت چیست؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

منظور از Drag & Drop در طراحی سایت چیست؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در حقیقت این مکانیزم به شما امکان بی نیاز شدن از دانش برنامه نویسی را می دهد که در سیستم فروشگاه ساز پوپش به خوبی به کار رفته است. در حقیقت ساخت سایت با این مکانیزم، فقط با جانمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می گیرد و هرگز کد نویسی مورد نیاز نخواهد بود و متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه دلخواه در هر جای صفحه سایت که صلاح می دانید قرار دهید. با همین سیستم بروزرسانی و تغییرات در سایت را نیز خودتان به راحتی انجام خواهید داد و نیازی به هزینه مجدد نخواهید داشت. باید تک تک المان ها طوری در صفحه سایت جانمایی شوند که کاربر در سایت راحت باشد و هر چه می خواهد را به راحتی پیدا کند.

اگر سایت به صورت گیچ کننده برای کاربران طراحی شود، موفقیتی در پی نخواهد داشت. باید سعی شود تجربه کاربری مخاطبان سایت بسیار خوب باشد تا به مشتریان سایت تبدیل شده و پس از آن در درجات بالاتر به سایت و فروشگاه شما وفادار نیز بشوند.

پنل مدیریتی فروشگاه ساز پوپش - سایت ساز فروشگاه ساز پوپش

پنل مدیریتی فروشگاه ساز پوپش – سایت ساز فروشگاه ساز پوپش

یک سایت فقط به طراحی نیاز ندارد. تازه پس از طراحی کار اصلی آغاز می شود. باید با تولید محتوای مناسب به فرآییند سئوی سایت کمک کنید و آن را به صفحه اول نتایج گوگل برسانید. پس به یک پنل مدیریت ساده و در عین حال پیشرفته و کاربردی نیاز خواهید داشت. امکان مدیریت تصاویر و عکس ها و اسلاید شو به ساده ترین شکل ممکن اولین موردی است که در پنل مدیریت پوپش پیش بینی شده است. دومین مورد که برای فروشگاه های اینترنتی کاربرد دارد، افزودن و معرفی محصولات و قیمت گذاری آن ها به ساده ترین شکل ممکن است. مدیریت سامانه پیام کوتاه و پست الکترونیک خود را نیز می توانید از طریق همین پنل مدیریت انجام دهید. بخش آمار پنل مدیریت این  سیستم سایت ساز برای شما بسیار کاربردی است.

زیرا می توانید با استفاده از آن میزان بازدید کنندگان روزانه و ماهانه را مشاهده کرده و از رشد یا افت شرایط سایت خود آگاه شوید. این آمار به شما کمک می کند که بدانید ورودی های شما از کجا هستند و کدام یک از تبلیغاتی که در سایت های دیگر قرار داده اید، برای شما نتیجه بخش بوده است. این کار در لینک سازی های فرآیند سئو نیز می تواند برای شما مهم باشد.

همچنین در سایت های فروشگاهی باید بتوان هر زمان که محصول جدیدی رسید محصولات را با توضیحاتشان برای فروش در سایت قرار داد. از این رو داشتن یک پنل مدیریت ساده و کاربردی که نیازی به دانش وب زیاد نداشته باشد بسیار مطلوب است. سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش این امکان را نیز برای عزیزان فراهم آورده است. همچنین اگر به هر دلیلی خواستید قیمت محصولات را تغییر دهید از این طریق خودتان می توانید این کار را انجام دهید.

بسیاری از سایت هایی که توسط طراحان ساخته می شود پنل مدیریتی بسیار پیچیده دارد و اداره آن برای صاحب سایت بدون دانش برنامه نویسی،  بسیار سخت می شود. گاها صاحبان چنین سایتهایی مجبور می شوند هزینه سنگین استخدام یک اپراتور را نیز قبول کنند. اما با کمک سیستم فروشگاه ساز پوپش می توانید از همچین هزینه های پرهیز کرده و صرفه جویی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *