۷ ابزار آنلاین مفید برای فشرده سازی تصاویر بدون افت کیفیت

7 ابزار آنلاین مفید برای فشرده سازی تصاویر بدون افت کیفیت

استفاده از تصاویر در سایت باعث زیبا و جذاب شدن صفحات سایت می شود علاوه بر این محتوای تصویری تاثیر عمیق تری نسبت به محتوای متنی بر روی خواننده و یا بازدید کننده سایت می گذارد. گاهی اوقات شما بایک تصویر بهتر می توانید منظور خود را به مخاطب برسانید. استفاده از تصاویر خوب ، با وضوح  و با کیفیت بالا به کاربر و بازدید کننده شما می فهماند که سایت شما یک سایت حرفه ای است. اما استفاده از تصاویر با وضوح و کیفیت بالا نیز دردسر خود را دارد. قاعدتا تصاویر با وضوح و کیفیت بالا از حجم نسبتا بالایی برخوردار هستند و استفاده از این تصاویر در سایت باعث کاهش سرعت لود و کند شدن سایت می شود. بنابراین شما باید اقدام به فشرده سازی تصاویر بدون افت کیفیت برای وب سایت خود نمایید. در ادامه مطلب روشهای فشرده سازی تصاویر را به شما آموزش خواهیم داد.

نرم افزارهای بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی تصاویر از آنها استفاده کنید مثل فتوشاپ اما نصب نرم افزار بر روی سیستم نیز دردسر های خود را دارد به عنوان مثال اگر خارج از ایران باشید باید هزینه بسیار بالایی را برای خرید نرم افزار فتوشاپ پرداخت نمایید و یا اینکه در نرم افزار مورد استفاده از الگریتم پیشرفته ای برای فشرده سازی تصویر استفاده نشده باشد و ضمن فشرده سازی باعث افت شدید کیفیت تصویر شود.

اما راه حل دیگری هم وجود دارد. در اینترنت سایتهایی وجود دارد که این سایتها ابزارهای آنلاینی را برای فشرده سازی تصاویر در اختیار کاربران قرار می دهند. اغلب این سایتها رایگان هستند و نیازی به پرداخت هزینه ندارند و در کمترین زمان ممکن تصاویر شما را برای وب سایت بهینه می کنند. ما در ادامه به معرفی چند ابزار آنلاین فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر خواهیم پرداخت.

ابزارهای فشرده سازی تصاویر

ابزار فشرده سازی تصاویر jpeg-optimizer.com :

این ابزار محیطی بسیار ساده دارد و به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن فشرده سازی تصویر را انجام می دهد. کافیست در بخش choose file  تصویر خود را آپلود نمایید کیفیت و اندازه تصویر را مشخص کنید و نهایتا بر روی دکمه optimize photo کلیک نمایید.

فشرده سازی تصاویر با ابزار ابزار jpeg-optimizer.com

نکته : این ابزار فقط تصاویر با فرمت jpeg را بهینه می کند.

ابزار فشرده سازی تصاویر compressor.io :

این ابزار تصاویر شما را تا آخرین حد ممکن فشرده می کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود. این ابزار از فرمتهای jpeg ، png ، gif و svg پشتیبانی می کند. کافیست بر روی دکمه select file کلیک و بعد تصویر خود را آپلود نمایید.

ابزار فشرده ساز تصویر compressor.io

نکته : این ابزار تصاویر کمتر از ۱۰ مگا بایت را فشرده می کند.

ابزار فشرده سازی تصاویر ezgif.com :

این ابزار یکی از بهترین ها در زمینه تبدیل و فشرده سازی و برش تصاویر و ویدئو ها با فرمتهای مختلف می باشد که با رابط کاربری بسیار ساده امکانات بسیار زیادی را فراهم می کند. کافیست در زبانه های این ابزار قابلیت مورد نظر را انتخاب و با کلیک بر روی دکمه choose file فایل مورد نظر خود را انتخاب و آپلود نمایید.

ابزار فشرده ساز تصویر ezgif.com

نکته : این ابزار نیز محدودیت آپلود تا ۳۵ مگا بایت را دارد.

ابزار فشرده سازی تصاویر imagecompressor.com یا optimizilla:

این ابزار فشرده سازی تصاویر آنلاین از یک ترکیب هوشمند از بهترین الگوریتم های بهینه سازی و فشرده سازی استفاده می کند تا ضمن حفظ کیفیت تصاویر، حجم آنها را به حداقل اندازه ممکن کاهش می دهد.می توانید ۲۰ تصویر را بطور همزمان بارگذاری کنید. برای تنظیم کیفیت بر روی تصویر آپلود شده کلیک و با موس اسلایدر را حرکت دهید.

ابزار فشرده ساز تصویر imagecompressor.com

نکته : این ابزار فقط از فرمتهای png و jpeg  پشتیبانی می کند.

ابزار فشرده سازی تصاویر convertimage.net :

این ابزار هم یکی از ابزار های جالب و پرکاربرد است که به شما کمک بسیار زیادی در فشرده سازی و تبدیل فرمتهای مختلف تصویر خواهد کرد. این ابزار هم رابط کابری بسیار ساده ای دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است.

ابزار فشرده ساز تصویر convertimage.net :

 

ابزار فشرده سازی تصاویر imageoptimizer.net :

با استفاده از این ابزار فشرده ساز تصویر آنلاین رایگان ، می توانید تصاویر خود را تغییر اندازه ، فشرده سازی و بهینه سازی کنید. استفاده از آن به راحتی با و کلیک کردن بر روی دکمه choose file و انتخاب تصاویر و نهایتا کلیک بر روی دکمه optimize now  آنها برای صفحات وب خود تغییر اندازه ، فشرده سازی و بهینه سازی کنید.

ابزار فشرده ساز تصویر imageoptimizer.net

 

ابزار فشرده سازی تصاویر compressnow.com :

این ابزار هم ابزاری بسیار ساده و کاربردی است که امکان فشرده سازی تا ۱۰ تصویر بطور همزمان و با فرمتهای JPG, JPEG, GIF, PNG را فراهم می کند. پس از آپلود تصاویر با اسلایدری که قرار گرفته می توانید میزان کیفیت تصویر را تغییر دهید.

ابزار فشرده ساز تصویر compressnow.com

نکته : محدودیت آپلود تصاویر در این ابزار ۹ مگابایت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *