مزایای اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی + قیمت

مزایای اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

مزایای اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

هر فروشگاهی در سطح شهر یا هر شخص یا مجموعه ای که کالایی تولید کرده یا ارائه می نماید، قطعا به این نتیجه رسیده که بخشی از بازاری خرید کالا از حالت سنتی که مراجعه خریدار به فروشگاه فیزیکی بود خارج شده و وارد دنیای مجازی گشته است. از این رو اکثر این مجموعه ها برای از دست ندادن این پتانسیل به فکر ساخت سایت فروشگاه اینترنتی برای مجموعه خود می افتند. این سایت دقیقا شعبه مجازی همان فروشگاه فیزیکی آن ها می باشد. باید دقیقا مثل فروشگاه فیزیکی به چیدن ویترین فروشگاه مجازی نیز دقت شود. برای این کار باید سایت خود را بتوانید ادیت نموده و در آن تغییرات ایجاد نمایید. اگر طراحی فروشگاه اینترنتی را خودتان انجام نداده باشید، برای هر ویرایش نیز باید هزینه مجدد به طراح پرداخت کنید. اما مهم این است که با روند روز جلو روید. باید در نظر داشته باشید به دلیل اینکه درصد بالایی از استفاده کنندگان اینترنت به استفاده از آن از طریق موبایل روی آورده اند. از این رو باید هم سایت فروشگاه اینترنتی شما واکنش گرا باشد. هم اینکه برای فروشگاه اینترنتی خود یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی تهیه فرمایید. قطعا سفارش یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی نیز بسیار هزینه بر است و برای همه کسب و کار ها ممکن نمی باشد. از این رو قصد داریم سیستم پوپش را به شما معرفی نماییم.


سیستم پوپش امکان طراحی یک سایت بدون دانش برنامه نویسی را برای شما مهیا می کند. با این کار پلتفرم اولیه برای تجارت الکترونیک را خواهید داشت. در این سیستم امکان استفاده از Drag & Drop به همه افراد بدون داشتن سواد برنامه نویسی امکان می دهد سایتشان را همان شکلی که می خواهند طراحی کنند. البته این فقط یکی از خدمات پوپش است. اینکه بتوانید سایت و اپلیکیشن اندروید را همزمان در این سیستم ایجاد نمایید یکی از مزیت های بسیار عالی آن است . البته در ادامه مطلب به ساخت اپلیکیشن در این سیستم به صورت کامل خواهیم پرداخت. اما در همین زمینه طراحی سایت، اگر طراحی سایت خود را با صرف هزینه زیاد به یک شرکت طراح بسپارند باز هم آن چیزی نمی شود که رضایت کامل آن ها حاصل شود. اما این روش رضایت صد درصدی آنان را می تواند به همراه داشته باشد. . سیستم Drag & Drop این گونه است که ساخت سایت فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. همچنین این سایت یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. یکی دیگر از محاسن ساخت سایت با این سیستم این است که اگر از سایت ساز پوپش استفاده کنید دادن تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد. اما اگر شرکت های طراح کار سایت شما را انجام داده باشند، هر تغییری با دریافت هزینه سنگین فقط توسط این شرکت ها انجام می پذیرد.
غیر از سایت، برای موفق بودن در دنیای تجارت الکترونیک به اپلیکیشن نیز نیاز خواهید داشت. طراحی اپلیکیشن اختصاصی نیز بسیاز هزینه بر است. قیمت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی می تواند تا چند ده میلیون هزینه را نیز بعضا برای شما تحمیل نماید. یکی دیگر از خدمات گروه معتبر پوپش این است که امکان داشتن اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی را از طریق سیستم اپلیکیشن ساز برای شما عزیزان فراهم می کند. این کار صرفه جویی زیادی در هزینه های شما ایجاد می کند. می دانیم که درصد بالایی از مردم ایران نیز از طریق موبایل وارد اینترنت می شوند. از این رو داشتن اپلیکیشن فروشگاهی امروزه برای کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی بسیار ضروری شده است. نباید از یاد ببرید که هنوز فروشگاه های زیادی در سطح اینترنت ایران وجود ندارند که اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشند. از این رو داشتن اپلیکیشن می تواند یک مزیت و وجه تمایز و برتری خوب برای فروشگاه اینترنتی شما باشد و مشتریان وفاداری برای شما جذب نماید. در ضمن بیشتر استفاده کنندگان از موبایل های هوشمند، موبایل هایی با سیستم عامل اندروید دارند. پس داشتن اپلیکیشن موبایلی اندروید باید در اولویت قرار گیرد. زیرا جامعه آماری بالاتری را شامل می شود.
اما هر اپلیکیشنی نمی تواند برای کسب و کارها به کار بیابد. اپلیکیشنی که توسط مارکت های اندروید تایید نشوند در واقع ارزش چندانی ندارد. اپلیکیشن های اندرویدی پوپش استانداردهای لازم برای تایید شدن در مارکت های اپلیکیشن مشهور و پر مخاطب داخلی و خارجی را دارا می باشند. با قرار دادن اپلیکیشن فروشگاهی خود در مارکت ها و انجام فرآیند برندسازی می توانید هم نام فروشگاه خود را مطرح کنید و هم اپلیکیشن فروشگاهیتان را پر مخاطب کنید.
در سایت فروشگاهی اینترنتی و همچنین اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی که در این سیستم خواهید ساخت می توانید دسته بندی محصولات را تعریف نموده و به سادگی خودتان و بدون نیاز به یک اپراتور برنامه نویس، محصولاتتان را در سایت وارد و تعریف نموده و آن را در اپلیکیشن نیز داشته باشید. این مورد به مشتریان فروشگاه اینترنتی شما کمک می کند که با دیدن دسته بندی های تعریف شده و منظم، در سایت شما سردرگم نشوند و به راحتی تجربه خوبی از کار با سایت و اپلیکیشنتان داشته باشند.
درست است که شاید با خود بگویید فروشگاه های اینترنتی معروف بازار را در اختیار گرفته اند و با اپلیکیشن های خود بازار را قبضه کرده اند. اما شما قرار نیست کاملا مثل آن ها باشید. قطعا شما محصولاتی محدود تر و زمینه کاری تخصصی دارید که می توانید با یک فرآیند سئوی خوب سایت و اپلیکیشن فروشگاهیتان را در زمینه کاری خودتان به جایگاه خوب برسانید و فروش خوبی داشته باشید. باز هم تاکید می کنیم. هنوز خیلی از فروشگاه های اینترنتی کشور اپلیکیشن ندارند. هر روز دیرتر اقدام به ساخت اپلیکیشن کنید از تعدادی دیگر عقب خواهید افتاد. سعی کنید زودتر اقدام کنید تا از رقبایتان جلوتر قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *