هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی

هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی

نظر به گسترش روز افزون فناوری های ارتباطی و استفاده عموم مردم از تلفن های همراه هوشمند و به تبع آن استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی ، بدون اغراق می توان ادعا نمود فروشگاه ها و مراکز ارائه خدمت تا درون خانه های مردم نفوذ کرده اند. این سهولت دسترسی به اینترنت و فضای مجازی بسیاری از کسب و کار ها و شرکت های ارائه محصول یا خدمت را بر آن داشته تا نسبت به دیدگاه های سنتی در زمینه فناوری اطلاعات تجدید نظر نموده و بخش قابل توجهی از انرژی و تمرکز خود را برای توسعه وبسایت ها و اپلیکیشن های فروشگاهی اختصاصی خود معطوف نمایند و به امید توسعه بازار و جذب طیف بیشتری از مشتریان، هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی و وبسایت ها را متقبل شوند. صد البته در این میان، آن دسته از کسب و کار ها که سریعتر اقدام به ورود به این بازار نموده و با استراتژی و مطالعه قدم در این راه گذاشته اند به نسبت موفق تر عمل نموده اند.

mobile app

ناگفته پیداست که ظهور این نیاز فزاینده و رو به رشد بازار جذاب و قابل توجهی نیز برای متخصصان صنعت IT و فناوری اطلاعات و برنامه نویسان ایجاد نموده تا با به خدمت گرفتن تخصص خود، نیاز کسب و کار ها جهت حضور در بستر فضای مجازی را مرتفع نمایند. بدیهی است با توجه به اصل عرضه و تقاضا و با افزایش تقاضای بازار به این خدمات، هزینه های این خدمات نیز بالطبع با افزایش مواجه شده و هزینه های تقاضا شده توسط برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزارها و اپلیکیشن بر اساس تخصص و تجربه آنها در این صنعت نسبتا متنوع است.

طبیعتا متخصصان با دانش بالاتر و تجربه بیشتر در این زمینه هزینه های بالاتری نیز در ازای تولید، توسعه و پشتیبانی از اپلیکیشن های خود مطالبه نمایند، البته با این وجود هزینه های این نیاز در صورت استفاده از برنامه نویسان کم تجربه تر نیز به نسبت بار هزینه ای قابل توجهی دارد که شاید از عهده بخشی از کسب و کار های نوپا خارج باشد.

موارد اثر گذار در قیمت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی

بطور کلی آنچه در برآورد هزینه های تولید یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی می تواند اثر گذار باشد، علاوه بر سطح دانش و مهارت توسعه دهندگان، به نیاز های کاربر و درخواست کننده اپلیکیشن نیز وابسته است. کسب و کار ها به دنبال بالاترین کیفیت و امکانات در ازای کمترین هزینه می باشند. اما طبیعتا توسعه دهندگان نیز وجود فاکتور هایی از قبلی پیچیدگی های فنی، امکان پشتیبانی و پاسخگویی به تعداد مشخصی دستگاه، سیستم عامل میزبان اپلیکیشن و امکانات سفارشی سازی درخواستی را در تعیین و پیشنهاد قیمت موثر می دانند. به عنوان نمونه در این میان می توان به ضرورت استفاده از درگاه پرداخت بانکی، امکان اتصال به شبکه های اجتماعی و توسعه پنل مدیریت اشاره نمود.

از این رو گروهی از متخصصان و برنامه نویسان با تاسیس شرکت مسیر رویایی پارس با دغدغه پاسخ به نیاز بازار به فناوری اطلاعات و توسعه وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای با هزینه های منطقی و در حد وسع بسیاری از کسب و کار های نوپا با امکان تجمیع خدمات قابل ارائه در قالب بسته های مشخص، اقدام به راه اندازی وبسایت poopesh.com نمودند. تیم پوپش با راه اندازی ابزار اپلیکیشن ساز آنلاین خود به یاری آن دسته از کاربرانی آمده که تمایل دارند با مدیریت هزینه ها، دارای یک سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین باشند.

source code

امکانات اپلیکیشن ساز پوپش

در اپلیکیشن ساز پوپش هر ابزاری که کاربران برای تولید اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی خود نیاز دارند در دسترس آنها قرار گرفته است. کاربران می توانند با خرید پلن مورد نظر که دارای امکان ساخت اپلیکیشن نیز می باشد، در بخش اپلیکیشن ساز پوپش، اپلیکیشن فروشگاهی خود را طراحی و منتشر نمایند. از جمله امکانات موجود در این محیط امکان تعیین نام و آیکون های دلخواه برای اپلیکیشن می باشد. رابط کاربری این محیط بسیار کاربر پسند بوده و قابلیت افزودن صفحات دلخواه را دارد. پنل مدیریتی آنلاین این بستر ساخت اپلیکیشن نیز دارای امکانات متنوعی از جمله فعال یا غیر فعال کردن، اعمال تغییرات در عنوان، رنگ بندی و … می باشد. از دیگر امکانات در دسترس می توان به امکان اخذ نظرات کاربران و استفاده کنندگان از اپلیکیشن اشاره نمود. از آنجایی که اپلیکیشن درخواستی کاربران از نوع اپلیکیشن فروشگاهی است، امکان افزودن سبد خرید، محاسبه هزینه ها و اتصال به درگاه های پرداخت بانکی نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین باید اشاره نمود که اپلیکیشن های تولید شده توسط اپلیکیشن ساز پوپش قابلیت انتشار در مارکت های معتبر را نیز دار هستند. کاربران می توانند برای افزودن جلوه های بصری و زیبا نمودن محیط اپلیکیشن خود به راحتی از اسلایدر و ماژول های صفحه اول اپلیکیشن فروشگاهی استفاده نمایند. از دیگر امکانات موجود برای توسعه اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی برای کسب و کار ها می توان به امکاناتی از قبیل ثبت نام و ورود اعضا، ویرایش مشخصات حساب کاربری توسط اعضا، جستجوی پیشرفته در محصولات فروشگاهی و همچنین امتیاز دهی به محصولات توسط کاربران اشاره نمود.

از دیگر امکانات موجود برای کاربران و خریداران در این اپلیکیشن امکان پردازش مراحل مختلف خرید و پیگیری آن است. کاربران قادرند با ایجاد بستری امن و افزودن قابلیت هایی همچون پرداخت آنلاین از طریق اتصال به درگاه های پرداخت بانکی و یا امکان انتخاب گزینه پرداخت در محل تحویل توسط کاربر، اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی خود را تولید و منتشر نموده و به واسطه آن به فروش کالا ها و خدمات خود بپردازند.پنل مدیریتی اپلیکیشن امکانات قابل قبولی در خصوص ساخت ، تغییر ظاهر و تنظیمات عملکرد اپلیکیشن به شما ارائه می کند.

application

مجموعه اپلیکیشن ساز گروه پوپش مفتخر است اعلام نماید به کمک ابزار آنلاین ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید متعلق به آن و همکاری گروه فنی و پشتیبانی توانمند و متعهد، بستری فراهم نموده تا علاقمندان و کاربران بتوانند در محیطی ساده و بدور از پیچیدگی های فنی و داشتن مهارت های برنامه نویسی، اقدام به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی نمایند. کارشناسان و تیم پشتیبانی پوپش نیز به صورت مداوم در زمینه کمک، مشاوره و ارائه راهنمایی های لازم در برطرف نمودن ایرادات احتمالی یا بهبود اپلیکیشن، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *