همه چیز در مورد فروش اینترنتی از طریق سایت فروشگاهی

همه چیز در مورد فروش اینترنتی از طریق سایت فروشگاهی

فروش اینترنتی نوعی تجارت الکترونیکی است که به خریداران این امکان را می دهد تا با استفاده از یک مرورگر وب،کالا یا خدمات را از طریق اینترنت خریداری کنند. لذا همه چیز در مورد فروش اینترنتی به ساخت سایت فروشگاهی و مدیریت آن توسط شما بر می گردد. علاوه بر این افزایش فروش اینترنتی هدف اصلی مشاغل بیشماری است و فرقی نمی کند که شما یک تجارت خرده فروشی را اداره می کنید و یا شما برای یک غول گسترده تجارت الکترونیکی مانند آمازون کار میکنید. فروش محصولات بصورت آنلاین نه تنها مقرون به صرفه ترین روش برای شروع یک تجارت است، بلکه راهی برای عرضه آن به همه ی نقاط کشور و حتی کشورهای دیگر نیز می باشد.

خوشبختانه استراتژی هایی در مورد فروش اینترنتی و یادگیری آن وجود دارد که بسیاری از آنها را بلافاصله می توانید پیاده سازی کنید. برخی از این نکات بر استراتژی های خاصی متمرکز شده اند، در حالی که برخی دیگر عمومی تر هستند. در ادامه به تکنیک ها و روشهای عملی فروش اینترنتی اشاره شده است که می توانید برای افزایش عملکرد و فروش اینترنتی خود، از آنها استفاده کنید.

همه چیز در مورد فروش اینترنتی

در واقع همه چیز در مورد فروش اینترنتی و افزایش فروش از طریق اینترنت ، از سایت شما ناشی می شود. سایت تان را عالی طراحی کنید. طراحی زیبا، به خوبی تاثیر گذار می باشد.در شرکت ها ، فروشگاه ها و سایتهای بزرگ افراد زیادی برای سرگرمی در این شرکت ها طراحی نمی کنند. بلکه آنها می دانند که طراحی زیبا و ویژه، فروش را بهتر می کند.در حقیقت، طراحی (نحوه ظاهر و چگونگی عملکرد آن) دلیل اصلی است که مردم از آنها خریداری میکنند.

از استانداردهای قابلیت استفاده از وب سایت پیروی کنید. اگر استفاده از سایت شما دشوار باشد، مردم از آن استفاده نمی کنند. بهترین وب سایت ها، تجربه ای یکپارچه را ارائه می دهند و همه چیز بصری است؛ مردم مجبور نیستند فکر کنند.برخی از نکاتی که وب سایت را کاربر پسند و فروش اینترنتی را افزایش می دهد عبارتند از:

  • شرح دقیق و منحصر به فرد محصول
  • مقالات وبلاگ در مورد موضوعات جالب مربوط به محصول یا خدمات شما
  • صفحه سوالات متداول که در آن به تمام سوالات مشتریان پاسخ داده شده است.
  • نظارت و پاسخ به نظرات.طبق تحقیقات مرکز تحقیقات Spiegel ،۲۰۱۷ ، تقریبا ۹۵٪ از خریداران قبل از خرید، نظرات آنلاین را می خوانند.

به هر سوال و اعتراضی پاسخ دهید

همانطور که شما مایلید همه چیز را در مورد مزایای فروش اینترنتی بدانید. خریداران آنلاین نیز می خواهند همه چیز را در مورد محصولات مورد نظرشان را بدانند. یکی از خطرناکترین ایراداتی که هنگام تلاش برای فروش اینترنتی، فروشندگان دچار آن می شوند، فرضیه هایی درباره دانش مشتریان آینده شان در مورد محصول، خدمات یا حتی بازار است.

بسیاری از شرکت ها به اشتباه معتقدند که مشتریانشان در مورد محصولاتشان هر آنچه لازم است را می دانند که این امر منجر به سوالات یا اعتراض های بی جواب می شود که مورد رسیدگی قرار نگرفته اند، هر دوی اینها می توانند به فروش اینترنتی آسیب برساند.برای رفع این مشکل ویژگی هایی مانند چت زنده را به وب سایتتان اضافه کنید.

محتوای خوب و قوی برای سایت عاملی برای فروش اینترنتی

امروزه محتوا به عنوان پادشاه و یکی از روش های افزایش فروش اینترنتی می باشد. یک شرکت نمی تواند بدون داشتن یک استراتژی مناسب بازاریابی محتوا، زنده بماند. در واقع فروشندگان الکترونیکی حاکم بر بازار، کسانی هستند که دارای بهترین و بیشترین محتوای سئو شده را در سایت هایشان دارند.شما می خواهید مردم شغل شما را در Google پیدا کنند اما این اتفاق نمی افتد مگر اینکه در مورد رقبای خود تحقیق کنید.

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کرده و وب سایت خود را بهینه سازی کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید نحوه طراحی آرم ها را در Adobe Photoshop  آموزش دهید، کلمات کلیدی “نحوه طراحی آرم ها را با استفاده از Photoshop” یا انواع مختلف عبارت آن واردکنید.از ابزاری مانند Google Keyword Pl برای شناسایی محبوب ترین کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود استفاده کنید.

علاوه بر محتوا متنی که موثر در فروش اینترنتی است. شواهد قانع کننده ای وجود دارد مبنی بر اینکه توجه به اهمیت ظاهر در رابطه با چگونگی درک چیزها مهم است، در واقع یک تصویر گویای هزاران حرف است.بنابراین سرمایه گذاری در عکاسی با کیفیت از محصول، تأثیر مشابهی برای بازدید کنندگان سایت و فروش اینترنتی خواهد گذاشت.صرف نظر از آنچه که می فروشید، تصاویری با کیفیت بالا از محصولات بارگذاری کنید. همچنین طیف گسترده ای از تصاویر را درج کنید. محصولات بایستی از هر زاویه قابل تصور باشند.

مردم دوست دارند قبل از خرید، بخصوص آنلاین، تمامی عکس ها را ببینند.علاوه ه بر این، فیلم ها می توانند به میزان چشمگیری بر میزان بازدیدکنندگان در وب سایت و میزان فروش اینترنتی تاثیر بگذارند. در حقیقت،۴۶٪ از مردم اگر اولین بار فیلم یا نسخه ی نمایشی از محصول را مشاهده کرده باشند، احتمالاً خرید آن محصول بیشتر است.بازاریابی ویدیویی و اشتراک می تواند نرخ کلیک را بیش از ۹۰٪ افزایش دهد.داشتن ویدیو در صفحه اصلی باعث می شود که ۵۳٪  Google شما را در صفحه ۱ قرار دهد.

ساده کردن فرآیند پرداخت در فروش اینترنتی

اگر در سایت فروشگاهی شما فرآیند خرید سخت باشد،نتیجه دلخواه را بدست نمی آورید. ساده کردن فرآیند پرداخت، راهی عالی برای افزایش فروش اینترنتی می باشد. یک دلیل ساده وجود دارد: ما تنبل هستیم. هر مرحله اضافی در روند پرداخت، پیچیدگی مرحله خرید را پیچیده تر می کند و بخشی از خریداران بالقوه را از بین می برد.تحقیقات انجام شده توسط موسسه Baymard نشان داده که ۲۷٪ از کالاهای رها شده ناشی از یک روند پرداخت پیچیده یا طولانی هستند در این مورد در ابتدا نبایستی بازدید کنندگان را مجبور کنید در وب سایت شما ثبت نام کنند.

می توانید تمام جزئیات پرداخت خود را در یک صفحه درج کنید. هر صفحه جدید احتمال اینکه شخصی فرایند پرداخت را ترک کند، افزایش می دهد.دوم، فرمی را ارائه دهید که فقط یک آدرس ایمیل یا شماره تماس از مشتری درخواست می کند.هنگامی که مشتری این موارد را پر کرد، جزئیات کارت اعتباری ظاهر می شود و در آخر، اطلاعات حمل و نقل ظاهر می شود.این امر  باعث کاهش اصطکاک در روند پرداخت می شود. درخواست اطلاعات بیشتر از مشتریان موجب لغو خرید در بیشتر موارد می شود.

در مورد فروش اینترنتی تبلیغ کنید اما به اندازه

اگر موارد ذکر شده در مورد فروش اینترنتی را در فروشگاه آنلاین خود اعمال کردید، در ادامه برای فروش نیاز به تبلیغ دارید. لذا برای فروش آنلاین بیشتر در رسانه های اجتماعی فعال باشید. در حالی که تعامل با مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی یکی از راه های موثر برای رشد حضور آنلاین است اما لازم نیست در هر کانال رسانه اجتماعی قرار بگیرید.روی یک یا دو کانال اصلی اجتماعی تمرکز کنید که به راحتی بتوانید آنها را مدیریت کرده و رشد دهید. برای مثال،YouTube دومین موتور جستجوی بازدید شده در سراسر جهان (بعد از Google) است.

میلیونها نفر به معنای واقعی کلمه، روزانه در جستجوی فیلم های “چگونه ” در YouTube هستند. فیلم های YouTube حتی می توانند در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر، رتبه بالاتری برای وب سایت ها شما ایجاد کنند.یک کانال YouTube درباره موضوع محصولات خودتان ایجاد کنید و فیلم های مفید را بطور منظم منتشر کنید. در توضیحات ویدیوی خود پیوندی به وب سایت خود وارد کنید.اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی محبوب، مربوط به موضوع محصولات تان را در عناوین و توضیحات ویدیوی به خوبی قرار داده اید، بنابراین در نتایج جستجو برای آنها، رتبه خوبی کسب خواهید کرد.

2 thoughts on “همه چیز در مورد فروش اینترنتی از طریق سایت فروشگاهی

  1. بازتاب: دراپ شیپینگ چیست؟ با کمترین سرمایه کسب درآمد کنید

  2. بازتاب: دراپ شاپینگ چیست؟ با کمترین سرمایه کسب درآمد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *