چه عنوانی برای صفحه سایت مناسب است

چه عنوانی برای صفحات سایت مناسب است - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

چه عنوانی برای صفحات سایت مناسب است – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

عنوان صفحه مهمترین بخش وب سایت شماست، زیرا اولین چیزی است که موتورهای جستجو آن را می بینند عنوان صفحه می باشد. بنابراین عنوان صفحات وب سایت باید مورد توجه و بهینه سازی قرار گیرد. گوگل و دیگر موتور های جستجو توجه خیلی زیادی به عنوان صفحه دارند.

هنگامی که ربات گوگل به وبسایت شما می آید، تلاش می کند تا اطلاعات وب سایت شما را بیابد و یک عنوان خوب و آموزنده در وب سایت شما را پیدا کند آنرا به گوگل معرفی می کند، سایت شما را بسیار مورد اعتماد قرار می دهد و می داند که این سایت حرفه ای و با دقت طراحی شده است . بنابراین عنوان باید وب سایت را به درستی معرفی کند. اما این همه ی چیزهایی که شما زمانی که می خواهید عناوین صفحات وب خود را ایجاد کنید باید در نظر بگیرید نیست.

لطفا ادامه مطلب را در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش مطالعه فرمایید.

عنوان صفحه دارای کاربردهای دیگری نیز می باشد. مثلا موتورهای جستجو از متن عنوان در نمایش لینک ها در صفحات نتیجه جستجو استفاده می کنند. بنابراین هنگامی که کاربران در موتورهای جستجو وب سایت شما جستجو می کنند و فهرستی که در صفحات نتایج جستجو نمایش داده می شود، عنوان اولین چیزیست که کاربران را برای کلیک بر روی آن جذب می کند. بنابراین شما باید سعی کنید که بهترین عناوین را برای  صفحات وب خود ایجاد نمایید بخصوص عنوان صفحه اصلی که شرح و توصیف از کل سایت را دارد.

عنوان صفحه چیست؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

عنوان صفحه چیست؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

عنوان صفحه همان متنی است که در بالای پنجره مرورگر نمایش داده می شود. برچسب عنوان به طور کلی دارای ارتباط مستقیم با مهمترین کلیدواژه ها در وب سایت یا کل مفهوم وب سایت است و نه تنها در صفحه وب، بلکه به عنوان لینکی که صفحه وب در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود.

در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش هر صفحه جدید که ایجاد می کنید امکان درج عنوان صفحه را را دارد و شما بدون دستکاری در کد برنامه می توانید برای صفحات سایت خود عنوان قرار دهید.

برای انتخاب عنوان مناسب برای صفحات نکات زیر باید رعایت شود.

 

طول عنوان های صفحه - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

طول عنوان های صفحه – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

عنوان خوب برای صفحه باید به اندازه ی کافی بلند باشد تا بتواند صفحه را کامل توصیف کند. اما اگر بیش از حد بلند و طولانی باشد ممکن است توسط موتور جستجو در نتایج جستجو بریده و کوتاه شود. همچنین باید به بازدیدکنندگان خود فکر کنید، هیچکس دوست ندارد که عنوان صفحه را در ۳ خط بخواند. طول عنوان صفحه معمولا بین ۷۰ الی ۸۰ کاراکتر می باشد.

کلمات کلیدی در عنوان - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

کلمات کلیدی در عنوان – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

برخی از مدیران وب سایت ها فکر می کنند که اگر کلمات کلیدی را در صفحات و عنوان تکرار کنند، رتبه آنها بالاتر خواهد برد این در حالیست که استفاده از این روش به عنوان بهینه سازی بیش از حد شناخته شده است و وب سایت آنها توسط موتور جستجو مجازات خواهد شد. گوگل تاکید کرده است که شما باید صفحات وب سایت خود را برای کاربران طراحی کنید، نه موتورهای جستجو. یکی از اشتباهاتی که این افراد می کنند این است که وب سایت خود را برای خزنده های موتور جستجو طراحی می کنند،آنها نمی دانند که موتورهای جستجو دقیقا همانند کاربران واقعی وب سایت ها را مشاهده می کنند. تنها تفاوت این است که خزنده های موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر و گرافیک را مانند آنچه یک کاربر واقعی می بینند را ببیند. گوگل آنقدر پیشرفته و هوشمند شده است که می تواند به آسانی متوجه شود که شما سعی می کنید وب سایت خود را با تکرار کلمات کلیدی در عنوان بالا ببرید. پس این کار را نکنید.

توصیف صفحه - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

توصیف صفحه – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فارغ از هر چیز دیگری، عنوان صفحه شما باید آنچه را که در صفحه سایت شما قرار دارد را توضیح کند. شما باید مطمئن شوید که آنچه که در عنوان صفحه سایت شما را قرار داده شده، توصیفی از آن چیزی است که در صفحه سایت وجود دارد. این موضوع را فقط به عنوان یک علامت اشتباه یا گمراه کننده ایجاد نکنید، این بازدیدکنندگان شما را آزار دهد و احتمالا بازدید کنندگان کمتری خواهید داشت، اگر هدف شما افزایش ترافیک سایت است.

6

طرح سوال در عنوان – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

می توانید در عنوان صفحه به طرح یک سؤال بپردازد. اگر کسانی به دنبال پاسخ هستند، سؤال را شبیه آنچه که آنها می پرسند ببینند، احتمالا بر روی آن کلیک خواهند کرد.

 

کلمات کلیدی را در عنوان تکرار نکنید.
عنوان های مشابه را در چندین صفحه تکرار نکنید.
عنوان های دیگر وب سایت ها را تکرار نکنید.
سعی کنید عنوان صفحه اصلی را زیاد تغییر ندهید.
از صفت هایی مثل بهترین استفاده نکنید.
در عنوان صفحه کاربران را تشویق نکنید چیزی بخرید یا روی عنوان کلیک کنید.

فراموش نکنید که شما باید صفحات وب سایت خود را برای کاربران ایجاد کنید، نه موتورهای جستجو. مطمئن باشید اگر شما این کار را انجام دهید، گوگل به شما و وب سایت شما اعتماد خواهد کرد.

 

ترجمه شده در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *