چگونه سایت بسازیم – بدون نیاز به دانش برنامه نویسی

چگونه سایت بسازیم - بدون نیاز به دانش برنامه نویسی

شاید تا الان به این مساله فکر کرده باشید که برای خود، یک سایت داشته باشید. سایتی برای فروشگاه تان، کسب و کارتان، خدماتتان و یا حتی نوشته های گاه و بیگاهتان. برای آن که محصول، توانایی و یا هرآنچه که متعلق به شماست، در دسترس مخاطبان گستره تری قرار گیرد، بی شک داشتن سایت، یکی از موثرترین و آسان ترین راه هاست. اما چگونه سایت بسازیم ؟
ساخت هر سایت مراحل مختلفی دارد؛ خرید دامنه برای سایتتان، خرید هاست موردنیازتان، مرتبط سازی هاست و دامنه (که البته بدون دانش امکان پذیر نخواهد بود) و … .

بعد از طی این مراحل، حال شما فقط یک فضای خالی درون اینترنت خواهید داشت، بدون هیچ نظم و سازمانی! اصلا برای این فضای خالی، اطلاق کلمه سایت مناسب نخواهد بود! افزونه های مختلف، پوسته و قالب و… هزار جور قابلیت دیگر که باید تک به تک، روی سایت شما پیاده شود تا کم کم بتوان گفت شما یک سایت دارید! در ضمن این را هم بدانید که این قابلیت ها به رایگان در اختیار شما قرار نخواهند گرفت!

هدف از گفتن این مراحل منصرف کردن شما از فکر این که چگونه سایت حرفه ای بسازیم نیست! می خواهم بدانید که بدون دانش و تخصص، شما نخواهید توانست یک سایت اختصاصی داشته باشید.

شاید شما تصمیم بگیرید که کار را به کاردان بسپارید و از طراح سایت کمک بخواهید. بسیار خب! اما این امر جدا از هزینه های زیاد آن، در هر مرحله، شما را وابسته به فرد دیگری خواهد کرد. شما ناچار خواهید بود برای ایجاد کوچکترین تغییری در سایتتان همواره منتظر طراح سایت خود بمانید.

پس اگر ما دانش مورد نیاز را دارا نباشیم و نخواهیم از طراح سایت استفاده کنیم، چگونه سایت بسازیم ؟ به آسانی!
در اینجا به شما خواهم گفت تا به وسیله یک سایت ساز چگونه سایت درست کنیم ؟ سایتی با تمام امکانات حرفه-ای و بدون نیاز به دانش تخصصی!

به کمک پوپش چگونه سایت بسازیم ؟

قبل از هرچیز شما باید بدانید که این سایت را برای چه منظوری می خواهید تا با توجه به نیازتان بسته مناسب را انتخاب نمایید.
بعد از انتخاب بسته و تکمیل فرم سفارش و پرداخت آنلاین، در همان لحظه شما صاحب یک سایت خواهید بود. سایتی با دامنه اختصاصی شما، بدون هیچ پسوند اضافه!

از همین لحظه مسئولیت کارشناسان سایت ساز پوپش در قبال شما و سایتتان آغاز خواهد شد. در کنار شما خواهند بود تا هر زمان که نیاز به راهنمایی داشته باشید، به شما بگویند که به بهترین شکل چگونه سایت بسازیم . هر چند که شما، به تنهایی قادر به مدیریت سایتتان خواهید بود.

امکانات پوپش برای شما و سایتتان:

پوپش برای شما و سایتتان قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی را در نظر گرفته است. پس با من همراه باشید تا به شما بگویم، با سایت ساز پوپش چگونه سایت بسازیم ؟

طراحی به شیوه Drog & Drop

حتما شما دوست دارید که ظاهر سایتتان را خودتان طراحی کنید. مکان قرارگیری کادرها، اندازه آن ها و هر آنچه که شکل و شمایل سایت شما را می سازد. با پوپش این کار اصلا سخت نیست! فقط کافی است شما قسمت های مختلف را به وسیله موس انتخاب کنید و به مکان مورد نظر هدایت نمایید. با جمع کردن و یا کشیدن لبه  های کادر، شما می توانید اندازه دلخواه را برای هر قسمت مشخص نمایید.

هم چنین شما قادر خواهید برای قسمت های مختلف سایتتان، رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دریک کلام بگویم؛ شما دیگر درگیر این سوال نخواهید بود که چگونه سایت بسازیم ؟ چون شما در حال ساخت سایت با توجه به سلیقه و محتوای کاریتان خواهید بود. بسیار عالیست!

پنل مدیریت

در کنار سوال چگونه سایت بسازیم این سوال که چگونه سایتتان را مدیریت کنید نیز وجود خواهد داشت. به وسیله پنل مدیریت شما خواهید توانست بسیار آسان، محتواهای درون سایتتان را مدیریت و ویرایش کنید. در این قسمت امکان افزودن نظرسنجی برای سایت، بارگذاری موقعیت جغرافیایی شما روی نقشه، فعال سازی بنرهای تبلیغاتی، گالری عکس، مشاهده آمار سایت و… فعال است.

فروشگاه ساز پوپش برای بهره مندی از فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن فروشگاهی

اگر شما خواهان آن هستید که بدانید چگونه سایت بسازیم و چگونه این سایت را تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی کنیم، پوپش برای شما بهترین انتخاب است.

پوپش امکان تبدیل سایت شما را به یک فروشگاه اینترنتی از طریق ویرایشگر قالب در اختیارتان گذاشته است. شما نیاز به تخصص و نصب افزونه های مختلف برای تبدیل سایتتان به فروشگاه اینترنتی نخواهید داشت. بلکه تمام امکانات مورد نظر برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی کامل، برای شما فراهم گشته است: درگاه بانکی، سیستم تخفیف، محاسبه خودکار هزینه پستی، بی نهایت دسته بندی برای محصولات شما و… از جمله امکاناتی خواهد بود که خیال شما را از اداره و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی آسوده خواهد کرد.

محصولات ارائه شده در فروشگاه شما، محدود به کالاهای فیزیکی نخواهند بود. شما می توانید فایل هایتان را برای دانلود و فروش روی سایت قرار دهید.

اپلیکیشن اندرویدی پوپش نیز امکان ارائه تمام محصولاتتان را خواهد داشت. این اپلیکیشن تمامی استانداردهای مارکت های معتبر را داراست. شما به آسانی خواهید توانست درون مارکت های مختلف از جمله بازار، اپلیکیشن اندرویدی فروشگاهتان را برای دانلود، در دسترس مشتریان قرار دهید.

سرویس وبلاگ سایت پوپش:

شاید قصد شما از دنبال کردن این عنوان که چگونه یک وب سایت درست کنیم ایجاد سایت برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نباشد. شاید بخواهید، روزنوشت هایتان، اخبار و رویداد های حوزه کاریتان، مقالات و تحقیقاتان و یا هر محتوای دیگری را در اختیار کاربران و مخاطبانتان قرار دهید. پوپش به شما کمک خواهد تا یک وبلاگ حرفه ای داشته باشید.

شما در این وبلاگ امکان دسته بندی مطالب، رمزدار کردن آنها، انتشار مطالبتان در زمان آینده و … خواهید داشت.

سامانه پیامک و پست الکترونیک:

دانستیم چگونه سایت طراحی کنیم اکنون می خواهیم بدانیم که چگونه با بازدیدکنندگان سایت و یا مشتریان سایت فروشگاهیمان، ارتباط بهتر و بیشتری داشته باشیم. پوپش برای شما یک پست الکترونیک تحت نام دامنه سایتتان و یک شماره ۱۴ رقمی اختصاصی برای دریافت و ارسال پیامک در نظر گرفته است. شما با استفاده از این سامانه پیامکی خواهید توانست ایده های بسیاری را پیاده سازی نمایید: پیام تبریک در مناسبت های مختلف، اجرای مسابقه پیامکی و… .

دانستیم چگونه سایت بسازیم :

متوجه شدیم پوپش، فکر تمام نیازهای شما برای داشتن یک سایت حرفه ای را کرده است. دیگر شما دغدغه این که چگونه سایت بسازیم را ندارید. فقط کافیست، بخواهید تا بتوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *