۲۰ راه برای افزایش ترافیک سایت شما (بخش دوم)

20 راه برای افزایش ترافیک وب سایت شما  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

20 راه برای افزایش ترافیک وب سایت شما – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در ادامه به بخش دوم ۲۰ راه افزایش ترافیک وب سایت شما، در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش خواهیم پرداخت.

ترکیب ویدئو و تصاویر با محتوا  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ترکیب ویدئو و تصاویر با محتوا – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

محتوا های مبتنی بر متن به خودی خود روش خوبی است اما قرار دادن تصاویر و ویدئوها می تواند روش خوبی برای جذب مخاطب باشد و سایت را جذاب تر نماید.مطمئنا محتوای بصری قابل فهم تر از محتوای متنی است . همچنین روش خوبی برای بازاریابی ویدئویی نیز می باشد.

لینک داخلی  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

لینک داخلی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

قوت پروفایل لینک شما منحصراً توسط تعداد سایت هایی که شما را لینک کرده اند تعیین نمی شود ساختار لینک های داخلی خودتان نیز بر این موضوع تأثیرگذار است. هنگام تهیه و انتشار محتوا، اطمینان حاصل کنید که فرصتی برای دادن لینک داخلی را از دست ندهید. این امر نه تنها به SEO کمک می کند، بلکه به نتایج بهتر، تجربیات مفیدتر برای استفاده کنندگان (که ستون اصلی افزایش ترافیک سایت شما است) کمک می‌کند.

مساحبه با کارآفرینان موفق  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

مساحبه با کارآفرینان موفق – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

آیا فکر می کنید که مصاحبه فقط برای بازیکنان بزرگ لیگ است؟ مطمئنا شما از اینکه چه تعداد افراد ،اگر از آنها بخواهید، مشتاق هستند با شما صحبت کنند، شگفت زده می شوید. به کارآفرینان موفق خود ایمیل بفرستید و از آنها بخواهید که با شما مصاحبه کنند و مصاحبه آنها را در وبسایتتان منتشر کنید. نه تنها شناخت نام آنها اعتبار و ترافیک سایت شما را بالا می برد. مصاحبه گران مطالبی ارائه خواهند کرد که به محتوای شما غنا می بخشد.

14

از بازاریابی ایمیلی غافل نشوید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بسیاری از کسب و کار بر جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوایی تمرکز می کنند که روش های سنتی بازاریابی را به فراموشی سپرده است. بازاریابی ایمیلی می تواند که ابزار قدرتمند باشد و حتی یک انفجار ایمیلی نسبتاً موفق می تواند به چشم انداز مثبت چشمگیری در ترافیک منجر شود. مواظب باشید که افراد را با ایمیل های بی امان در مورد هر به روزرسانی کوچکی در کسب و کارتان بمباران نکنید. همچنین از قدرت بازاریابی دهان به دهان چشم پوشی نکنید، مخصوصاً از افرادی که قبلاً از محصولات و خدمات شما استفاده کرده اند. یک ایمیل دوستانه جهت یادآوری محصولات و خدمات جدید می تواند به شما کمک کند که ترافیک خود را افزایش دهید.

مطمئن باشید که سایت شما پاسخگو است  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

مطمئن باشید که سایت شما پاسخگو است – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

زمانی که مرورگر اینترنت منحصراً روی  کامپیوترهای شخصی اجرا می شد بسیار گذشته است. امروزه بسیاری از مردم نسب به گذشته از ابزارهای موبایلی برای دسترسی به شبکه استفاده می کنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما قابل دسترس و است و مشاهده آن در تمام وسایل، شامل تلفن های هوشمند کوچک هم به آسانی انجام می شود.

مطمئن شوید که سایت شما سریع است  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

مطمئن شوید که سایت شما سریع است – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

آیا تا به حال  ۳۰ ثانیه برای لود شدن یک صفح وب منتظر مانده اید؟ من که نه. مطمئن شوید که صفحه شما تا جای ممکن از لحاظ تکنکیکی بهینه شده است، شامل اندازه های فایل تصویری، ساختار صفحه، قابلیت افزونه های شخص ثالث. هرچه سایت شما سریعتر لود شود بهتر است. سایت ساز و فروشگاه ساز بدلیل استفاده از سرور هایی SSD ایران و همچنین استفاده از تکنولوژی ajax از سرعت بالایی در بار گذاری صفحات برخوردار می باشد.

حس مشارکت در انجمن را تقویت کنید  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

حس مشارکت در انجمن را تقویت کنید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

مردم عمدتاً دوست دارند نظراتشان را ارائه دهند،  و بر اساس موضوعاتی که نسبت به آنها احساس عشق می ورزند سنجیده شوند، بنابراین ایجاد یک انجمن در سایت شما یک روش عالی برای شروع گفتگو است و ترافیک وبسایت شما را بالا می برد. یک سیستم قوی برای نظر گذاشتن یا یک فروم اختصاصی ایجاد کنید که در آن بازدیدکنندگان بتواند سوالاتشان را بپرسند. مدیریت انجمنتان را فراموش نکنید تا مطمئن شوید که حداقل استانداردهای ادب رعایت شده است.

خودتان را در بخش نظرات معرفی کنید  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

خودتان را در بخش نظرات معرفی کنید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

شما احتمالاً حداقل تعدادی سایت را که به کسب و کارتان مربوط می شود، به طور مرتب بازدید می کنید؟ خب چرا در گفتگوها مشارکت نمی کنید؟ نظر دادن لزوماً به طور مستقیم به افزایش ترافیک ارجاعی (referral traffic) سایت شما منجر نمی شود اما خودتان را با ارائه نظرات اندیشمندانه در سایت های و وبلاگهای صنعت به دیگران بشناسانید، این امر متعاقباً به ایجاد ترافیک بیشتر در سایت شما منجر خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید که به عنوان یک پست مهمان، کیفیت و ارتباط نکته کلیدی است- شما نباید با افرادی که در niche شما هستند مشغول شوید، لینکهای اسپم در وب سایت های نامربوط نگذارید.

داده های تحلیلی خود را محاسبه کنید.  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

داده های تحلیلی خود را محاسبه کنید. – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

Google Analytics یک منبع ارزشمند از داده در مورد هر جنبه ممکن از سایت شما است. از محبوب ترین صفحات تا ویژگی جمعیتی بازدیدکنندگان را شامل می شود. روی داده های تحلیلی بررسی دقیق انجام دهید و از این اطلاعات برای استراتژی های محتوایی و ترویجی استفاده کنید. به پست ها و صفحاتی که بیشترین محبوبیت را دارند توجه کنید. اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان را بررسی کنید تا ببینید ترافیک سایت شما  چگونه، از کجا و در چه زمانی نشئت می گیرد.

در رسانه های اجتماعی فعال شوید - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در رسانه های اجتماعی فعال شوید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

تبادل محتوا از طریق کانال های اجتماعی کافی نیست و شما نیاز به مشارکت فعال در انجمن ها نیز دارید. یک حساب کاربری در تویتر ایجاد کنید. سپس به بحث های گروهی با هشتگهای مرتبط بپیوندید. آیا مخاطبان شما نظرات خود را در مورد پست های فیسبوک شما می گذارند؟ به سوالات پاسخ دهید و با خوانندگانتان در ارتباط باشید.

 

ترجمه شده توسط : بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *