بروزرسانی در فروشگاه ساز پوپش – امکان تعیین واحد پولی ریال یا تومان

امکان تعیین واحد پولی ریال یا تومان

با توجه به درخواستهای اعلام شده از طرف کاربران و همچنین روند رسیدگی به اولویت بندی های لیست توسعه پوپش، طی بروزرسانی انجام شده در فروشگاه ساز، امکان تعیین واحد پولی ریال یا تومان در فروشگاه های کاربران فروشگاه ساز پوپش فراهم گردیده است.

طی این بروزرسانی کاربران بسته های فروشگاهی ( ۳ و ۴ ) پوپش می توانند از طریق بخش تنظیمات فروشگاه واحد پولی فروشگاه خود را به ریال و یا تومان تغییر دهند.

ضمن تعیین واحد پولی در بخش تنظیمات فروشگاه تمامی بخشهایی که در آنها مبلغ نمایش داده می شود، ( در سایت : صفحه محصولات یا فروشگاه،ماژولهای فروشگاهی، سبد خرید، روال سفارش یا خرید، پیگیری سفارش و … و در پنل مدیریت : تخفیفات، سفارش ها، گزارش کالا، جزئیات سفارش، میزکار و … ) به واحد پولی انتخابی تغییر خواهد کرد.

ضمنا کاربرانی که از بسته ۴ و اپلیکیشن ساز پوپش نیز استفاده می کنند و اپلیکیشن آنها فعال و قبل از این بروزرسانی ساخته شده باید حتما نسخه اپلیکیشن خود را بروز نمایند ( با بروز شدن اپلیکیشن، کاربرانی که اپلیکیشن را نصب کرده باشند ملزم به بروزرسانی خواهند شد.)

4 thoughts on “بروزرسانی در فروشگاه ساز پوپش – امکان تعیین واحد پولی ریال یا تومان

  1. ناحی

    سلام
    بنظر منم امکانات بیشتری با الویتهای مهمتر هستند که بنده بالشخصه بارها درخواست دادم.مهمتر از همه امکان ایجاد صفحات شخصی برای فروشندگان و صاحبان کالا در سایت بطوریکه هر صاحب کالایی خود بتنهایی روی صفحه خودش کارکنه…این از امکاناتیست که سایتهای دیگه چندین ساله دارند اما متاسفانه پوپش همچنان اصرار داره که این امکان در اولویت قرار نداره
    یکی دیگه از امکانات ، امکان استفاده از فضای تمام صفحه می باشد.پوپش می تواند برای قالبهای خود با امکانات متنوع قیمتهای متفاوتی در نظر بگیرد و مشتری خود تصمیم گیرنده بوده و با توجه به نیاز خود صفحه مورد نظر خود را انتخاب خواهد کرد.
    با سپاس
    ناحی از سایت بازاریا

    1. پـوپـش نویسنده

      باسلام
      ضمن تشکر از ارسال نظر
      به علت اینکه در پوپش بیش از ۱۰۰۰ مشتری فعال وجود دارد و هر کدام با توجه به نیاز خود مواردی را برای لیست توسعه مطرح میکنند، ما در پوپش چاره ای جزء اجرا و پیاده سازی درخواست هایی با تعداد بیشتر را نداریم مورد درخواستی شما مشتری عزیز حتما در لیست توسعه از درخواست کمتری برخوردار میباشد و در زمان مناسب اجرایی خواهند شد .
      فضای تمام صفحه خیلی وقت است که در پوپش ممکن است و شما با استفاده از ماژول نوار واکنشگرا می توانید سایت خود را به صورت تمام صفحه طراحی نمایید . برای آموزش استفاده از ماژول نوار واکنشگرا این مطلب را مشاهده نمایید . نمونه سایت هم مانند : zarsee.com

  2. امین

    باسلام
    خیلی ممنون وبا تشکر از دست اندرکاران سایت ساز بزرگ پوپش
    این امکانی که اضافه شده خوبه ولی واجب تر از این هم وجود داشت
    لطفا از سایت ساز های دیگه عقب نمونید و با امکانات هیجان انگیز دیگه ای بهمون انرژی بدین با تشکر

    1. پـوپـش نویسنده

      سلام
      تشکر از ارسال نظر
      افزوده شدن این قابلیت به درخواست کاربران پوپش و بر اساس اولویت بندی لیست توسعه بوده است. در سیستم پوپش درخواستهای کاربران بر اساس تعداد درخواستها اولویت بندی و نهایتا اجرایی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *