برند سازی و انتخاب نام تجاری

برند سازی و انتخاب نام تجاری- سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

برند سازی و انتخاب نام تجاری- سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

یک نام تجاری یا برند، نماد، علامت، لوگو، نام، کلمه، جمله یا ترکیبی از این موارد است که صاحبان کسب و کار برای تشخیص محصول خود از سایر رقبا در بازار استفاده می کنند. نام تجاری یا برند باعث ایجاد اعتماد، کیفیت و رضایت در مشتری می شود . نام تجاری خدمات یا مفهومی است که بطور عمومی یک محصول را از سایر محصولات، خدمات متمایز می کند بطوری مشتری بتواند براحتی با آن ارتباط برقرار کند.بدین ترتیب، برندها به مصرف کنندگان در بازار شلوغ و پیچیده کمک می کند تا محصول مورد نظر خود را براحتی پیدا کنند.

لطفا ادامه مطلب را در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش مطالعه فرمایید.

نام تجاری شما تأثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. هنگام کار بر روی استراتژی نامگذاری نکات زیر را مورد توجه قرار دهید تا شانس موفقیت کسب و کار خود را افزایش دهید.

توصیف کسب و کار یا خدمات با نام تجاری- سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

توصیف کسب و کار یا خدمات با نام تجاری- سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

کارشناسان برند اغلب توصیه می کنند نام تجاری ای را انتخاب کنند که محصول یا خدمات شما را توصیف کند. نام تجاری را توصیفی انتخاب کنید تا کنجکاوی را در مخاطب از بین ببرد.

سهولت و سادگی در تلفظ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سهولت و سادگی در تلفظ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سهولت تلفظ هنگام انتخاب یک نام تجاری یا برند باعث می شود تا نام تجاری یا برند شما به راحتی دهان به دهان شود .

علامت تجاری (لوگو) - سایت ساز و فروشگاه یاز پوپش

علامت تجاری (لوگو) – سایت ساز و فروشگاه یاز پوپش

در کنار نام تجاری علامت و لوگو نیز می تواند نقشی مهمی ایفا کند.علامت تجاری یا لوگو باید یک تصور ذهنی از کسب و کار شما در ذهن مخاطب بوجود آورد.

نامهای مشابه - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

نامهای مشابه – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اطمینان حاصل کنید که نام تجاری انتخابی شما قبلا وجود نداشته است. مطمئنا شما نمی خواهید مخاطبان خود را مجبور به انتخاب بین دو کسب وکار با یک نام کنید. نام های تکراری تجاری همچنین می تواند منجر به مشکلات حقوقی، به ویژه در صنایع مرتبط، منجر شود. اطمینان حاصل کنید که در مورد نامی که مورد نظر دارید، کاملا تحقیق کرده باشید. متفاوت باشید و نام معنی دار منحصر به فرد پیدا کنید.

کوتاه و مفید - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

کوتاه و مفید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

نام تجاری یا برند باید کوتاه و ساده انتخاب گردد تا براحتی بخاطر سپرده شود.

برند سازی چیست؟

برندسازی مجموعه ای از روش های بازاریابی و ارتباطی است که به تشخیص یک شرکت یا محصولات از رقبا کمک می کند تا یک تصور پایدار در ذهن مشتریان ایجاد شود. اجزای کلیدی که یک جعبه ابزار نام تجاری یا برند را تشکیل می دهند شامل هویت برند، ارتباطات با نام برند (مانند لوگو و علامت های تجاری)، آگاهی از برند، وفاداری برند و استراتژی های برند (مدیریت برند) است.

ترجمه شده در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *