بروزرسانی در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش – افزودن شدن چند قابلیت جدید

بروزرسانی

طی بروزرسان انجام شده، چند امکان و قابلیت جدید به امکانات سایت ساز و فروشگاه پوپش افزوده شده است که به شرح ذیل می باشد.

قابلیت افزودن زیر دسته های بیشتر در دسته بندی های فروشگاه و بلاگ

در دسته بندی های فروشگاه و  سرویس بلاگ امکانی فراهم شده که مدیران سایتها بتوانند تا ۵ ردیف زیر دسته به دسته اصلی اضافه کنند.

قابلیت افزودن محصولات در بخش فروشگاه و مطالب در سرویس بلاگ به چندین دسته بندی

می توانید برای هرکدام از محصولات فروشگاه و یا مطالب بلاگ چندین دسته بندی انتخاب نمایید تا همزمان در همان دسته بندی های انتخابی نمایش داده شوند.

افزوده شدن توضیحات سئو به مطلب بلاگ

در صفحه افزودن یا ویرایش نوشته جدید امکان درج توضیحات برای مطلب افزوده شد. این توضیحات در متا description صفحه آن مطلب قرار می گیرد.

امکان تغییر دامنه

در پنل مدیریت و در صفحه ارتقاء بخشی با عنوان اتصال یا تغییر دامنه افزوده شده است که از طریق آن مدیران سایتها می توانند دامنه سایت خود را تغییر دهند.

 از این به بعد تغییر دامنه فقط از طریق بخش ارتقاء در پنل مدیریت انجام می شود.

امکان استفاده از موتور جستجوی محصولات ترب

در این بروزرسانی امکان استفاده از موتور جستجوی هوشمند خرید ترب برای مدیران سایتهای زیر مجموعه پوپش فراهم شده است. برای آشنایی نحوه استفاده از این موتور جستجو  این راهنما را مطالعه نمایید.

6 thoughts on “بروزرسانی در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش – افزودن شدن چند قابلیت جدید

    1. پـوپـش نویسنده

      با تشکر از ثبت نظر
      سایت ساز پوپش یک cms بومی است و کلا ارتباطی با وردپرس و cms های دیگر ندارد بنابراین امکان استفاده از افزونه های آنها نیز در سایت ساز پوپش وجود ندارد.
      در مورد اسکریپت در سایت ساز هم شاید بهتر باشد که بیشتر توضیح دهید که چه اسکریپتی مد نظر شما است.
      در مورد بهینه سازی سئو نیز موارد مربوط به بهینه سازی سئو در سایت پیاده سازی شده است و خود شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه بهینه سازی را انجام دهید. اما در صورت سفارش بهینه سازی کارشناسان ما بصورت اصولی بهینه سازی را برای شما انجام و بهترین موارد را نیز برای بهبود سئو به شما پیشنهاد می دهند.

  1. مریم

    افزودن این امکان بسیار عالی بود. خیلی مفید و خیلی کاربردی. من از بچه های پوپش متشکرم. خیلی خوب دارید کار میکنید. من دو سایت از شما دارم و واقعا از خدمات و مخصوصا پشیتیبانی راضی ام.

  2. محمد

    با سلام
    به عنوان کاربری که سالها از خدمات شما استفاده می کنم اضافه شدن این امکانات برایم بسیار خوشایند بود زیرا مدت زیادی انتظار آن را داشتم.
    با اضافه شدن امکان دسته بندی فکر می کنم امکان قرار دادن منو آبشاری یک مرحله ساده تر شده باشد، امیدوارم در بروزرسانی های آتی شاهد اضافه شدن منو آبشاری دسته بندی محصولات همراه با قابلیت های شخصی سازی قابل قبولی باشیم.
    تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *