بروزرسانی در سایت ساز پوپش – بخش همکاران و چند امکان کاربردی دیگر

بروزرسانی در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش - بخش همکاران و چند قابلیت دیگر

طی بروزرسانی انجام شده، چند قابلیت جدید به امکانات سایت ساز پوپش افزوده شده است که به شرح ذیل می باشد.

افزوده شدن بخش همکاران

طی بروز رسانی انجام شده، بخش همکاران به پنل مدیریت سایتهای زیر مجموعه پوپش (تمامی بسته ها بجز بسته شماره ۱) افزوده شد.از طریق این بخش ، می توانید برای پنل مدیریت خود همکارانی را با سطح دسترسی مشخص تعیین نمایید.

مدیران سایت ها می توانند با فعال کردن دسترسی های پایه در این بخش امکان ثبت نام را برای همکاران فراهم کنند. همکاران می تواند فقط به بخش هایی که مدیر سایت مجوز دسترسی آنها را تعیین کرده دسترسی داشته باشند مانند : یک همکار می تواند فقط مطالب بلاگ را مدیریت کند، یا فقط به فروشگاه دسترسی داشته باشد و یا اینکه فقط به بخش مدیریت قالبها دسترسی داشته باشد و …

امکان تغییر آدرس ورود به پنل مدیریت

در بخش اطلاعات حساب امکان تغییر آدرس ورود به پنل مدیریت نیز فراهم شده که مدیران سایت ها می توانند آدرس دلخواه برای ورود به پنل مدیریت سایت خود تنظیم نمایند.

استفاده مستقیم از تصاویر سایت unsplash

در بخش مدیریت تصاویر و فایلها، بخشی به نام کاوشگر افزوده شده است که در این بخش مدیران سایتها می توانند تصاویر سایت unsplash.com را بصورت مستیقم به مدیریت تصاویر و فایلهای سایت خود اضافه کنند. Unsplash یک وب سایت اشتراک گذاری تصاویر بدون کپی رایت می‌باشد که کتابخانه تصاویر آن بیش از ۵۰۹٬۰۰۰ تصویر دارد و تا حدودی نیاز مدیران را جهت انتخاب تصاویر برای سایت برطرف می کند.

2 thoughts on “بروزرسانی در سایت ساز پوپش – بخش همکاران و چند امکان کاربردی دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *