بروز رسانی در پوپش

بروز رسانی در سایت ساز پوپش

باز هم طی هفته های گذشته بروز رسانی هایی متعددی در جهت بهبود کارایی سرویس پوپش اعمال شده است که در زیر برخی از آنها را ملاحضه می فرمایید:

سئو تصاویر :

درکنار بهبود در ساختار سئوی سایتها، تنظیمات جدیدی در رابطه با سئو برای تصاویر در گالری ، اسلایدر و تمام تصاویری که از طریق ویرایشگ قالب در سایت خود قرار میدهید ، افزوده شده که می توانید از طریق آن اطلاعات مربوط به عنوان عکس ( Title ) و متن جایگزین عکس ( Alt ) را برای تصاویر خود تعیین کنید که تاثیر بسزایی در سئو خواهد داشت.

ارتقا به سرورهای سریع  SSD :

در ماه گذشته برای افزایش سرعت سایت ها ، سرویس پوپش سرور های خود را به هارد دیسک های سریع و قدرتمند SSD مجهز نمود که علاوه بر افزایش سرعت لود صفحات سایت ها ، سرعت کار شما در پنل مدیریت نیز افزایش داشته است.

زیر منو :

در منوی اصلی سایت می توانید زیر منو ایجاد کنید. این کار به سادگی در بخش ( صفحات سایت )  در هنگام افزودن صفحه قابل انجام است. تنها کافی است صفحه ایجاد شده را به عنوان زیر مجموعه یک صفحه دیگر انتخاب کنید.( راهنمای ایجاد صفحات )

ما در پوپش در کنار تلاش دائمی برای افزودن امکانات جدید برای رفع نیاز های کاربران ، با بررسی و آنالیز امکانات موجود و رفع مشکلات و باگ های احتمالی ، همیشه  سعی در افزایش کارایی و سرعت سایت ها داریم .

One thought on “بروز رسانی در پوپش

  1. mohammad

    به نظر من شما هرکاری که انجام بدین خوبه ولی یه مدل سایت و فروشگاه رو کلا فراموش کردین اون هم فروشگاه هایی که اشتراکی هستند و باید هزینه اشتراکشو بدیم تا از محصولات سایت بتونیم استفاده کنیم.اگه توجه داشته باشین الان این نوع فروشگاه های دانلودی رو بورسن و استقبال زیادی ازشون میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *