تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

تأثیر شبکه های اجتماعی بر سئو - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

تأثیر شبکه های اجتماعی بر سئو – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

رابطه بین رسانه های اجتماعی و موتور های جستجوگر مدت زیادی است که مورد اختلاف نظر است. موتورهای جستجو ادعا می کنند که سیگنال های اجتماعی را عامل فاکتور رتبه بندی نمی دانند. با این حال، ارتباط شبکه های اجتماعی و موتور های جستجوگرها آشکار است؛ با استفاده درست از شبکه ای اجتماعی ، شما می توانید  از مزایای آنها استفاده کنید. بدون تردید شبکه های اجتماعی نقش مهمی در بهینه سازی موتور های جستجو دارند. موتورهای جستجو مانند گوگل اجازه نمی دهند که شگردهای شبکه های اجتماعی بر رتبه بندی تاثیر بگذارد. با این حال متخصصان شبکه های اجتماعی راههای زیادی برای قرار دادن کسب و کار در نتایج جستجوی موتور های جستجوگر می دهند. در ادامه مطلب در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش نگاهی به راه های مختلفی که رسانه های اجتماعی شما بر روی  نام تجاری شما و همچنین رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو گر خواهند داشت می اندازیم .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

لینکهای ارسالی به محتواهای با کیفیت می تواند نظرات و پسندها را به خود جلب کند و همچنین باعث می شود کاربران شبکه های اجتماعی را به سمت وب سایت کسب و کار رسمی شما مهاجرت کنند. با هدایت ترافیک های شبکه های اجتماعی به وب سایت رسمی خود می توانید باعث بهتر دیده شدن در جستجو و آشنایی بیشتر با موتور های جستجو با وب سایت خود شوید.بطور منظم محتوای خود را از طریق شبکه های اجتماعی مناسب به اشتراک بگذارید از جمله شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری محتوا می توان به LinkedIn اشاره کرد.

پروفایل های رسانه های اجتماعی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

پروفایل های رسانه های اجتماعی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اگر نام یک کسب و کار را در یک موتور جستجو تایپ کنید، نام کاربری های او در شبکه های اجتماعی ، به احتمال زیاد به همراه وب سایت رسمی آن پاپ آپ خواهد شد.اگر یک شرکت بتواند نه تنها وب سایت خود را رتبه بندی کند، بلکه مشخصاتش در شبکه اجتماعی آن نیز، به عنوان یک دارائی ارزشمندی در  SERPs قرار خواهد داد. این امر می تواند به کسب و کارها کمک کند.

SERP مخفف عبارت search engine results page و به معنی صفحه نتایج موتور جستجو می باشد به عبارت دیگر به نتایجی که با جستجوی یک کلمه کلیدی در صفحه نتایج نشان داده می شود می گویند.

استفاده از + google  - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

استفاده از + google – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

گوگل به فعالیت حساب کاربری Google+ می پیوندد و کاربران را با نتایج شخصی سازی، با فرض اینکه آنها به سیستم وارد شده اند، فراهم می کند. دقیقا این برای شما چیست؟ اساسا این بدان معنی است که اگر شما مقاله ای در  Google+  در مورد گل و گیاه، منتشر کردید،  و یک کاربر مرتبط با شما برای همان موضوع در Google جستجو می کند، پست شما در نتایج آنها برجسته خواهد شد. به این ترتیب، دید شما با شیوه ای بسیار هدفمند افزایش می یابد.

استفاده از کلمات کلیدی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

استفاده از کلمات کلیدی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ترویج هدفمند کلمات کلیدی از طریق شبکه های اجتماعی بطور فعالانه و مداوم باعث جذب ترافیک و در نتیجه افزایش موقعیت وب سایت شما در موتور جستجوگر خواهد شد.

آگاهی از نام تجاری - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

آگاهی از نام تجاری – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

حضور گسترده رسانه های اجتماعی کمک می کند تا آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهیم، این واقعیت غیرقابل انکار است. هنگامی که کاربران با نام تجاری شما از طریق شبکه های اجتماعی آشنا هستند، بیشتر احتمال دارد که نام دامنه خود را جستجو کنند. بنابراین در افزایش دید شما در رسانه های اجتماعی تمرکز می کند و دید شما در جستجوی آلی نیز افزایش خواهد یافت.

سیگنالهای شبکه های اجتماعی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سیگنالهای شبکه های اجتماعی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

به اتفاقاتی که در یک شبکه اجتماعی بر روی مطلب شما می افتد مثل لایک، اشتراک گذاری، ریتوئیت، فالو، کامنت و … سیگنالهای شبکه اجتماعی می گویند. هر چه تعداد لایک ها و اشتراک گذاری های پستهای شما در شبکه های اجتماعی بیشتر باشد بیانگر این است که چه تعداد کاربر به مطالب شما علاقه دارند و آنها را دنبال می کنند. و این سیگنالهای اجتماعی مطمئنا رتبه بندی شما در موتور های جستجو را قوی تر خواهد کرد.

بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *