درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

احتمالا تا به حال به کسب درآمد اینترنتی آسان فکر کرده اید. درآمد اینترنتی آسان مقوله بسیار جذابی در این روزها است. چرا که اینترنت به صورت یک بستر قدرتمند ارتباطی در نزد همه انسان ها جا باز کرده است. بستری که می تواند همراه با چند کلیک ساده درآمد معقولی برای شما داشته باشد. راه های گوناگونی برای کسب درآمد اینترنتی آسان وجود دارد.

فروش کالا، عرضه خدمات، ارائه تبلیغات و… . اما همان طور که می دانید برای داشتن تمام این کسب و کار های اینترنتی شما نیاز به یک فضای کلی با نام سایت خواهید داشت. سایت جایی است که شما می توانید در آنجا همراه با یک فضای کاملا مجازی اقدام به فعالیت های اینترنتی نموده و در درازمدت به کسب درآمد اینترنتی آسان اقدام کنید. از این رو شما باید برای هر هدفی در فضای اینترنت اقدام به راه اندازی یک سایت نمایید. اما احتمالا به خوبی می ‌دانید که تاسیس یک سایت چه فرآیند پیچیده، زمانبر و پرهزینه ‌ای می باشد.

چگونه به درآمد اینترنتی آسان برسیم ؟

در حالت عادی وقتی از همه ترفند های اینترنتی بی خبر هستید و می‌ خواهید برای خودتان یک سایت داشته باشید؛ اصولا به سراغ شرکت ها در زمینه طراحی سایت می ‌روید و آنچه از سایت تان را می خواهید به آنها سفارش می ‌دهید. طراحی سایت توسط این شرکت ها ممکن است از یک روز تا چند هفته زمان ببرد تا در آخر ماجرا طراح، سایت  مورد نظر شما را سروقت و به همان شکلی که خواستید تحویل بدهد.

در انتهای کار هم شما ملزم به پرداخت هزینه ای سنگین بابت دستمزد برای شرکت های طراح سایت خواهید بود. تازه اگر شانس بیاورید و با سایتی رو به رو بشوید که کمترین پیچیدگی داشته باشد، همه جوانب در آن در نظر گرفته شده باشد و در حدی حرفه ای طراحی شده باشد که موجب کلافگی و خستگی مخاطب نشود.

اما آیا می دانید که این همه برای طراحی سایت را غالبا شرکت های بزرگ برای پروژه های سنگین انجام می دهند. شما که می خواهید برای خودتان یک سایت ساده را راه اندازی کنید شاید لازم نباشد که به سراغ این روش وقت گیر و پرهزینه برای طراحی یک سایت ساده باشید. شما می توانید همراه با دانش اینترنتی اندکی از طریق یک سیستم سایت ساز با کمترین هزینه ممکن اقدام به تاسیس و راه اندازی یک سایت ساده تا پیشرفته داشته باشید!!!

سیستم سایت‌ ساز چیست؟

شما که به دنبال داشتن یک سایت برای خودتان هستید و از هزینه های تاسیس آن نگران شده اید، با دانستن اینکه می شود خیلی ارزانتر به داشتن یک سایت رسید؛ احتمالا خواهید پرسید که سایت ساز چیست؟ چطور می شود از آن استفاده کرد؟ چگونه می توان آن را یاد گرفت؟ و یا اصولا چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ سایت‌ ساز ابزاری است که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت یک وب ‌سایت را بدون نیاز به دانش خاصی از برنامه ‌نویسی برای کاربر فراهم می ‌نماید. هدف کلی از طراحی این ابزار، آسان سازی  مراحل طراحی سایت برای کاربر بوده است. با بهره گیری از یک سایت ‌ساز هر شخصی می ‌تواند به آسانی سایت دلخواهش را طراحی کرده و آن را مدیریت نماید و به این طریق کسب درآمد راحت از اینترنت خود را شروع کرده باشد.

شاید نتوانید به سادگی متوجه این آسانی در طراحی سایت باشید. چگونه می ‌شود اقدامی را که یک برنامه نویس با صرف زمان و انرژی بسیار بالا انجام می ‌دهد، شما به آسانی و طی مدت زمان اندک انجام بدهید؟

نرم افزار های سایت ساز به شیوه آنلاین کار می‌ کنند. آنها نرم‌ افزار هایی تحت وب هستند که عموما توسط یک شرکت به گونه ای اختصاصی طراحی شده اند و در اختیار کاربران قرار گرفته اند. این شرکت ‌های سازنده،  غالبا سایت‌ ساز ها را به صورت اشتراک سالیانه یا ماهیانه معرفی می ‌کنند. شرکت های طراح سیستم های سایت ساز با پیش بینی روند کلی در اکثر سایت ها سناریو های تعریف شده ای را در نظر می گیرند و شما با ادغام این سناریو ها به راحتی می توانید به خلق یک سایت استاندارد برای رسیدن به درآمد اینترنتی آسان خود اقدام نمایید.

مزایای استفاده از  سیستم سایت ساز

تا اینجای ماجرا متوجه شدیم که برای داشتن درآمد اینترنتی آسان باید به نوعی صاحب یک سایت برای فعالیت های خود باشیم. از طرفی متوجه شدیم که برای طراحی سایت خود علاوه بر شرکت های مهندسی در طراحی سایت، روش های ساده تری مانند استفاده از یک سایت ساز مثل پوپش نیز وجو دارد. حالا  که متوجه سایت ساز شده ایم، خیلی خلاصه به مزایای استفاده از یک نرم افزار سایت ساز خواهیم پرداخت:

  • پکیج کامل: شما در هنگام استفاده از یک سایت ساز، همه امکانات لازم برای طراحی سایت را یکجا در اختیار دارید. این یعنی دیگر لازم نیست دامنه، هاست و طراحی به صورت جداگانه ای انجام پذیرد. شما خدمات متنوعی همچون ساخت ایمیل بر روی دامنه اختصاصی خود نیز خواهید داشت.
  • کیفیت مطلوب: سایت ساز های معتبر مثل پوپش که توسط شرکت‌ های مطرح معرفی می ‌شوند، عموما از کیفیت بالاتری به نسبت دیگر روش‌ های طراحی سایت برخوردار هستند.
  • بدون نیاز به دانش فنی:  در هنگام کار با یک سایت ساز شما هیچ گونه الزامی به فراگیری دانش فنی خاصی ندارید. به گونه ای که همه چیز به شکلی ساده در اختیار شما خواهد بود. این در حالی است که در روش های متداول دیگر، غالبا لازم است که شما کمی تا حدودی منطقی سررشته از کارهای مربوط به طراحی سایت را داشته باشید.
  • پشتیبانی دائمی: یک حسن عالی در سایت ساز ها  این می تواند باشد که شما با صرف همان هزینه اندکی که می ‌کنید، پشتیبانی همیشگی هم خواهید داشت. از این رو اگر در بحث طراحی سایت مهارت کافی را ندارید، پشتیبانی می تواند بسیار برای سایت شما و در ادامه درآمد اینترنتی آسان شما سودمند باشد.

برخی از امکانات سیستم های سایت ساز

شما همراه با سایتی که توسط سایت ساز ها خواهید ساخت به راحتی به ساختاری کامل و استاندارد از یک سایت دسترسی پیدا خواهید کرد. امکاناتی مانند:

  • حذف و ویرایش صفحات وب‌ سایت، وبلاگ، فروشگاه و گالری تصاویر
  • مشاهده و مدیریت پیام‌ های بازدیدکنندگان، ایمیل مشترکان خبرنامه و فرم‌ های پر شده
  • مشاهده آمار های بازدیدکنندگان و گزارش فعالیت‌ ها.
  • امکان ایجاد مدیریت برای افرادی غیر از خودتان همراه با تعیین سطح دسترسی
  • و امکانات بسیار عادی تا تخصصی دیگر

استفاده از یک سایت ساز برای مقدمات رسیدن به کسب درآمد اینترنتی مطمئن که نیازی به هزینه ی سنگینی نداشته باشد می تواند یک ابزار کارآمد و مفید واقع شود. از این رو برای درآمد اینترنتی آسان خود سیستم سایت ساز را از یاد نبرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *