راه کارهای عملی افزایش فروش اینترنتی بدون هزینه اضافی تبلیغات

راه کارهای عملی افزایش فروش اینترنتی بدون هزینه اضافی تبلیغات

هدایت کردن ترافیک ورودی به شکل هدفمند به داخل سایت

پیش از هر چیز در انجام راه کارهای عملی افزایش فروش ، باید دانست که هر ترافیکی به سود سایت شما نخواهد بود. صفحات فرود در سایت شما می بایست که ورودی هدفمندی را داشته باشند. روش های زیادی برای بالا رفتن بازدید سایت وجود دارد اما به هر قیمتی نباید که هر ترافیکی را وارد سایت خودتان بکنید.

بسیار مهم است که ترافیک وارد شده به سایت شما هدفمند و دارای کیفیت باشد. به همین علت نباید که روی هر کدام از کلمه های کلیدی که مرتبط با کسب و کارتان نمی باشد و فقط جست و جوی بالایی را دارا است ورودی دریافت نمایید.

در مقابل بازدید کنندگان سایت خودتان نباید بی تفاوت باشید

یکی از عواملی که خیلی از افراد نمی توانند روی بازاریابی کالاهای خود به خوبی عمل کنند این است که در مقابل بازدید کنندگان سایتشان بدون تفاوت هستند. در واقع آن ها در اجرای راهکارهای عملی افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی به شکل خوبی روی جذب کردن آن ها و تبدیل نمودن آن ها به یک کاربر سایت عمل نکرده اند.

دادن هدیه هیچ زمانی قدیمی نمی شود و یکی از برترین کارها برای تبدیل کردن بازدید کننده سایت به کاربر سایت، دادن یک هدیه جذاب و نیز کاربردی به آن ها است. اما سعی کنید از راه های دیگر هم جهت این که حداقل بتوانید ایمیل آن ها را دریافت نمایید هم استفاده کنید. برای مثال می توانید در صفحات سایت خودتان که پر بازدید هستند  مانند صفحات درباره ما و صفحه تماس با ما نیز ایمیل آن ها را دریافت نمایید.

برای مثال هدیه ای که می خواهید به آن ها اهدا کنید را می توانید در این صفحات پر بازدید هم عرضه کنید و یا در فروشگاه سایت خودتان یک کالا را به صورت مجانی قرار دهید تا با دریافت کردن رایگان آن هم چنین بتوانید اطلاعات مربوط به تماس شان را دریافت نمایید.

ایمیل مارکتینگ را به صورت هدفمندتر انجام بدهید

برای انجام دادن راه کارهای عملی افزایش فروش اینترنتی ، از بازاریابی ایمیلی به شکل درست استفاده کنید. سعی نمایید ایمیل های خود را به طور کامل شخصی سازی کنید. البته هدف از شخصی سازی تنها این نمی باشد که ایمیل را جهت هر کاربر شخصی کنید. نیت این است که شما مشتریان خود را بهتر بشناسید و ایمیل های فروش را مخصوص به همان دسته از اشخاص بفرستید.

حتما اولین خرید را راحت تر کنید

عموما خرید اول از سایتتان برای هر کاربری دشوار است. از جهتی با اولین خرید انجام شده از سایت شما آن فرد ممکن است که به مشتری شما تبدیل گردد. به همین علت بهتر است که راه اولین خرید در سایت خودتان را هموار نمایید. یکی از بهترین ایده های فروش برای این عمل نیز این است که جای دادن هدیه و یا تخفیف، محصولات با قیمت پایین را در سایت خودتان ارائه کنید.

محصولاتی که قیمت آن ها بین ۳ الی ۱۰ هزار تومان باشد که سبب شود افراد زیادی به انجام اولین خرید از سایت علاقه مند شوند. موضوع بسیار مهم این می باشد که محصول با قیمت ارزان شما باید مثل محصولات دیگرتان دارای کیفیت مناسب باشد. بسیار مهم است که اولین کالایی که از شما می خرند خیلی به دردشان بخورد. برای همین باید محصولی مناسب و کاربردی و البته به درد بخور به کاربر ها ارائه نمایید، حتی اگر آن محصول خیلی ارزان باشد.

جهت به کار بردن این ایده شما نیز می توانید بخشی از یکی از کالا های گران قیمت سایت خود را با قیمت بسیار پایینی ارائه کنید.

ارائه دادن یک محصول مکمل در زمان خرید

از دیگر شگردهای فروش بیشتر که بسیار ساده هم می شود از آن استفاده نمایید ارائه دادن محصولات مکمل است. از این مدل از راههایی برای افزایش فروش هم می توانید زمان خرید استفاده کنید و هم در زمان پس از خرید کردن. اگر که زنجیره محصولات شما درست باشد به آسانی می شود از این راه به عنوان راه کارهای عملی افزایش فروش در سایت خود بهره گیری کنید.

جهت ارائه محصول مکمل پس از خرید هم می شود که از سیستم ایمیل مارکتینگ سایت تان استفاده نمایید. استفاده از این راه در وب سایت هایی که وردپرسی است،  بسیار ساده است.

در راه کارهای عملی افزایش فروش اینترنتی، باید کاربران غیر فعال را، فعال نمایید

مشتریان شما مهم ترین سرمایه در کسب و کار شما هستند. باید که همیشه به آن ها اهمیت داده و از آن ها نگهداری نمایید. روی کاربران قدیمی سایت خود که زمان زیادی است که از سایت شما خریدی انجام نداده اند دوباره کار نمایید و از ترفندهای لازم در وفادار ساختن کاربر استفاده نمایید.

توضیحات مشخص را برای محصولات خودتان بنویسید

در روشهای افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی باید سعی نمایید در توضیحات محصولات خودتان بسیار واضح بیان نمایید که با خرید کردن آن محصول مورد نظر، کاربر دقیقا به چه چیز خاصی دست می یابد؟ برای مثال به جای این که خصوصیات محصولات خودتان را اعلام کنید باید بیشتر به مزیت محصولات اشاره نمایید.

تلاش کنید همه چیزهایی که کاربر قرار است با خرید کردن محصول شما به دست بیاورد را به صورت تیتر عنوان نمایید  و نیز در مورد هر یک از آن ها هم می توانید که به صورت جداگانه توضیحات لازم را بنویسید. هم چنین از عکس نوشته ها و نیزعکس های با کیفیت بالا در میان پاراگراف ها استفاده نمایید. هر مقدار که می توانید به صورت دقیق و روشن درباره آن محصول سایت توضیحاتی را بنویسید.

جمع بندی و سخن آخر

اگرشما می خواهید که میزان فروش سایت تان همواره بالا باشد تلاش کنید محصولاتی با برترین کیفیت و پشتیبانی عرضه کنید. همواره پشتیبانی خوب برای کاربر ها مهم بوده است. البته که از طریق پشتیبانی مناسب شما می توانید که مشتریان راضی و خوشحال زیادی را داشته و آن ها همیشه از سایت شما خرید می کنند.

به کار گرفتن و نیز پیاده کردن راه کارهای عملی افزایش فروش واقعا دشوار نیست. ولی همین راه کارهای عملی افزایش فروش  که ساده هستند، فروش محصولات در سایت شما را تا حدود خیلی زیادی بالا خواهند برد.

اگر از یک فروشگاه ساز استفاده کنید در برخی از سیستمهای فروشگاه ساز این موارد بطور پیش فرض در سایت فروشگاهی گنجانده شده است. فروشگاه ساز نیز می تواند در زمینه راه اندازی سایت فروشگاهی، افزایش فروش و هم چنین راه کارهای عملی افزایش فروش و نیز ترفندهای فروش به شما کمک شایانی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *