روش های ساده برای بهبود امنیت وب سایت

روشهای ساده برای بهبود امنیت سایت شما - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

روشهای ساده برای بهبود امنیت سایت شما – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

گاهی اوقات بهترین روش ها برای مقابله ساده ترین آنها است .شما نیاز دارید وب سایت خود را در برابر حملات ایمن نگه دارید و برای اینکار نیاز به سرمایه گذاری و راه حل های پیچیده و دشوار است .با این حال بهترین روش های  اولیه برای بهبود امنیت وب سایت شما وجود دارد.در این مطلب روش ساده ای که شما می توانید برای ایمن کردن وب سایت خود استفاده نمایید ذکر شده است.در ادامه این مطلب را در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش مطالعه فرمایید.

استفاده از رمز قوی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

استفاده از رمز قوی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

استفاده از کلمه عبور قوی بسیار مهم است .هکرها اغلب از روشهای پیچیده برای شکستن کلمات عبور استفاده می کنند.برای محافظت در برابر این حملات باید از رمز عبور پیچیده ای استفاده کنید که حاوی حروف بزرگ و کوچک، اعداد و کاراکترهای خاص و حداقل ۱۰ کاراکتر داشته باشد.

استفاده از یک میزبان امن - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

استفاده از یک میزبان امن – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

انتخاب یک میزبان وب امن و معتبر برای امنیت وب سایت شما بسیار مهم است .اطمینان حاصل کنید که میزبانی که انتخاب میکنید در برابر تهدیدات مطمئن و آگاه است و فضای امن برای وب سایت شما اختصاص داده است .میزبان شما باید بک آب اطلاعات را در یک سرور ریموت قرار دهد تا در صورت نیاز به آسانی به آن دسترسی داشته باشد. و همچنین میزبانی که انتخاب می کنید باید پشتیبانی فنی و تمام وقت داشته باشد.سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش از چنین قابلیتی برخوردار است.

سایت خود را تمیز نگه دارید - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سایت خود را تمیز نگه دارید – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

هر پایگاه داده ، برنامه، و یا پلاگین در وب سایت، خود یک نقطه نفوذ هکرها است. شما باید هر فایل، پایگاه های داده، یا برنامه های کاربردی که دیگر در حال استفاده نیستند را از وب سایت خود حذف نمایید. همچنین مهم است که یک ساختار سازماندهی شده برای سایت خود در نظر داشته باشید تا آسان تر برای دسترسی و حذف فایلهای قدیمی اقدام کنید.

پشتیبان گیری از اطلاعات - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

پشتیبان گیری از اطلاعات – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بطور منظم از وب سایت خود پشیبان گیری نمایید.شما باید از تمام فایلهای وب سایت خود پشتیبان داشته باشید تا در زمان غیر قابل دسترس بودن و یا از دست رفتن اطلاعات بتوانید آنها را بازیابی نمایید. ارائه دهنده میزبان نیز باید از سرور خود پشتیبانگیری نماید.در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش از کلیه سایتها نسخه پیشتیبان تهیه می گردد . پشتیبانگیری در برخی از برنامه های مدیریت محتوا ، پلاگین یا برنامه های افزودنی بطور خودکار انجام می شود.همچنین شما باید قادر به بازگردانی بک آب پایگاه داده و محتوای دستی باشید.

اسکن وب سایت در برابر آسب پذیری - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اسکن وب سایت در برابر آسب پذیری – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

این مهم است که به طور منظم وب سایت خود را اسکن امنیتی کنید. اسکن امنیتی را علاوه اجرای وب باید در یک برنامه بعد از هرگونه تغییر در وب خود انجام دهید.از ابزارهای رایگان برای اندازه گیری امنیت وب خود استفاده نمایید .این ابزارها می توانند بررسی مختصر و مفید انجام داده و تمام نقص های امنیتی ممکن را تشخیص دهند. یک اسکن حرفه ای بررسی عمیق کرده و توضیحی برای آسیب پذیری در وب سایت ارائه می کند.

استخدام یک مختصص امنیت - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

استخدام یک مختصص امنیت – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

برای بسیاری از اقدامات امنیتی باید توسط یک مختصص بکار گرفته شود. افراد متخصص در زمینه ارائه خدمات امنیتی به طور منظم می توانند اسکن سایت شما را برای آسیب پذیری، انجام ممیزی های کامل اینترنتی وب سایت، مانیتور کردن برای فعالیتهای مخرب در دست داشته باشند.

هرگز از حمایت امنیتی برای وب سایت خود دست نکشید و اجازه ندهید هکرها به آن نفوذ کنند.

ترجمه شده توسط : بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *