ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید حرفه ای

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید حرفه ای - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید حرفه ای – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

می دانیم بسیاری از افراد امروزه خرید خود را از طریق اینترنت و یا اپلیکیشن فروشگاهی اندروید انجام می دهند. البته برای بهتر فهمیدن این موضوع باید روند رشد خریدهای اینترنتی را بررسی نماییم. شاید در ۳ سال قبل تعداد افرادی که خرید اینترنتی انجام می دادند به مراتب کمتر از امروز بود. اما امروز این تعداد بسیار بیشتر شده است. با توسعه گوشی های موبایل هوشمند، سرعت رشد در این زمینه بسیار بیشتر شده است و هر روز نیز این سرعت بالاتر می رود. از این رو شرکت ها و کسب و کارهایی که این موضوع را درنیافته باشند قطعا در بازار در مقابل رقبایشان حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

برای ورود به فروش اینترنتی اولین پلتفرم لازم یک سایت فروشگاهی اینترنتی است. اما همان طور که عرض شد با توسعه استفاده از اینترنت از طریق موبایل های هوشمند، نیاز به داشتن اپلیکیشن فروشگاهی نیز برای کسب و کارها کاملا حس می شود. همچنین باید در نظر داشت که اکثر موبایل های هوشمند در دست مردم از سیستم عامل اندروید بهره می برند. پس ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید باید در اولویت کاری کسب و کارها باشد تا بتوان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش قرار داد.

گام اول برای ورود به فروش آنلاین

گام اول برای ورود به فروش آنلاین

ابتدا برای ورود به فروش اینترنتی باید یک سایت فروشگاهی مناسب برای کسب و کار خود ایجاد نمایید. همچنین باید به فکر گرفتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز باشید. این نماد از این نظر لازم است که شما با داشتن آن می توانید درگاه بانکی مستقیم و بدون کارمزد دریافت نمایید. همچنین خریداران با دیدن این نماد به سایت شما اعتماد کرده و خرید می نمایند. اما یادتان باشد هزینه زیادی برای طراحی سای فروشگاهی خود در نظر نگیرید. زیرا با یک فروشگاه ساده که به خوبی محصولات شما را نشان دهد و مشتری را گیج نکند نیز به هدف خود خواهید رسید.

موفقیت شما در گرو رسیدن به صفحات اول موتورهای جستجو است. پس بهتر است هزینه اصلی را در سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام دهید تا بتوانید مخاطب و در نتیجه خریدار بیشتری جذب کنید.

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید نیاز امروز و فردای کسب و کارها

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید نیاز امروز و فردای کسب و کارها

واضح است که امروزه بیشتر مردم دنیا و طبیعتا کشور عزیزمان ایران، در طول روز از طریق گوشی های موبایل خود وارد اینترنت شده و وب گردی می نمایند. این مساله لزوم رعایت چند نکته را برای کسب و کارهایی که فروش آنلاین دارند اثبات می کند. اول اینکه باید سایت های خود را واکنش گرا طراحی کنند تا برای باز شدن در سایز موبایل مناسب باشد. مساله دوم داشتن اپلیکیشن فروشگاهی است که می تواند در جذب مخاطب بیشتر و فروش بیشتر بسیار کمک کند.

مساله مهم در اینجا ولویت بندی است. قطعا می دانیم که بیشتر شرکت های بزرگ تولید گوشی تلفن همراه در دنیا از سیستم عامل اندروید بهره می برند. پس کسب و کارها هم باید ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به منظور افزایش فروش را در اولویت کاری خود قرار دهند.

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید موفق

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید موفق

می دانیم هر اپلیکیشنی نمی تواند برای رشد کسب و کار بازده مدنظر را داشته باشد. در حقیقت باید اپلیکیشن شما در استانداردی باشد که مارکت های اصلی خارجی و داخلی به ویژه گوگل پلی و کافه بازار آن را تایید نمایند. اگر اپلیکیشن شما در این مارکت های معروف و پر کاربر قرار نگیرد نمی توان توقع داشت که مخاطبی برای کسب و کار شما جذب کند. از این رو باید در طراحی اپلیکیشن این مساله مد نظر قرار گیرد. راهکاری که ما خدمتتان ارائه می نماییم استفاده از خدمات اپلیکیشن ساز پوپش است. اپلیکیشن های ساخته شده در این سیستم استانداردهای لازم را برای تایید درمارکت های معتبر دارا می باشند.

یک اپلیکیشن موفق لزوما نباید با هزینه سنگین تهیه شود. اما می دانیم هزینه های طراحی اپلیکیشن بسیار سنگین است و بسیاری از کسب و کارها را از داشتن آن منصرف می کند. پس از پیشنهاد ویژه پوپش استفاده کرده و با کمترین هزینه اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی خود را طراحی فرمایید.

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید طراحی شده در سیستم پوپش

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید طراحی شده در سیستم پوپش

سیستم سایت ساز و اپلیکیشن ساز پوپش به شما امکان می دهد سایت فروشگاهی و اپلیکیشن خود را با کمترین هزینه بسازید. اپلیکیشن فروشگاهی اندروید طراحی شده در سیستم پوپش با استانداردهای بالا ساخته شده و در مارکت های بین المللی و داخلی تایید می شود و می تواند برای کسب و کار شما نتیجه بخش باشد. این یک امتیاز برای کسب و کار شماست که با کمترین هزینه همچین اپلیکیشنی با استاندارد و کارایی بالا داشته باشید.

معمولا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بسیار هزینه بر است و از این رو بسیاری از کسب و کارها از داشتن آن منصرف می شوند. گاها طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی می تواند تا چند ده میلیون هزینه را نیز بعضا برای شما تحمیل نماید. اما سیستم پوپش امکان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ارزان با کمترین هزینه را برای شما فراهم کرده است.

سفارش اپلیکیشن فروشگاهی اندروید از سیستم پوپش

سفارش اپلیکیشن فروشگاهی اندروید از سیستم پوپش

سیستم پوپش نه تنها امکان طراحی سایت فروشگاهی با کمترین هزینه را به شما می دهد، بلکه امکان داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید با کمترین هزینه را نیز بریتان فراهم کرده است. هنوز تعداد کسب و کارهایی که در هر صنف دارای اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی خود هستند آنقدر زیاد نیست. پس می توانید با ورود هر چه سریع تر به رقابت با آن ها بپردازید. همچنین اگر امروز اپلیکیشن فروشگاهی اندروید خود را بسازید از هزاران رقیب خود که هنوز اپلیکیشن ندارند جلوتر خواهید بود. با توجه به اینکه شاید ۳ سال دیگر درصد بالایی از خرید های مردم از طریق اینترنت انجام شود، می توانید از حالا برای آن زمان سرمایه گذاری نموده و کسب و کار خود را بیش از پیش رونق دهید.

برای انجام این کار باید فقط اراده کرده و شک را کنار بگذارید و بدانید هر روزی که زمان را از دست دهید شاید شما را از تعدادی بیشتر از رقبایتان عقب بیندازد. برای ساخت سایت و اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی برای کسب و کار خود میتوانید به سایت پوپش مراجعه کرده و از طریق شماره های تماس این گروه با کارشناسان مجرب این گروه تماس حاصل فرموده و از مشاوره کامل و دلسوزانه بهره گرفته و اپلیکیشن و سایت خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *