ساخت سایت شخصی

ساخت سایت شخصی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت سایت شخصی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

تا چند سال قبل اگر در مورد داشتن سایت اینترنتی صحبت می کردیم، شرکت ها، ادارات، سازمان ها و مراکز تجاری و آموزشی دارندگان سایت به شمار می رفتند. کمتر کسی بود که صاحب یک سایت شخصی باشد. اما امروزه به دلایل مختلف گرایش به داشتن سایت شخصی بسیار بیشتر شده است. برخی سایت را محلی برای بیان نظرات خود می دانند. برخی دیگر نیز تخصص خود را در سایتشان معرفی کرده و به صورت غیر مستقیم درآمد زایی می کنند. اما برخی دیگر سایت را دقیقا به هدف کسب درآمد ایجاد می نمایند. ساخت سایت شخصی می تواند بسیار ساده انجام شود.

اگر خود صاحب سایت دانش برنامه نویسی داشته باشد به راحتی سایت خود را طراحی می کند. اما سپردن طراحی سایت به یک طراح برای ساخت و برنامه نویسی نیز راهی است که می تواند انتخاب شود. مشکل اصلی این روش هزینه بالاست. خوشبختانه سیستم سایت ساز پوپش نیز امکان ساخت سایت شخصی توسط خود شما بدون نیاز به داشتن سواد برنامه نویسی را می دهد. در ادامه مطلب بیشتر در مورد این روش توضیح خواهیم داد.

برخی افراد هستند که اقدام به راه اندازی سایت شخصی برای بیان دیدگاه ها و مسائل مربوط به خود می نمایند. به عنوان مثال افراد صاحب نظر علمی، سیاسی، ورزشی و … دیدگاه های خود را در سایتشان بیان می کنند. برخی دیگر سایت را برای بیان دل نوشته های خود استفاده می نمایند. گروهی دیگر نیز هستند که مثلا تجربیات سفرهای خود و سفرنامه هایشان را با دیگران در سایتشان به اشتراک می گذارند. این افراد انگیزه تجاری از ایجاد سایت ندارند. در حقیقت سایت آن ها ویترین عقاید و تجربیات آن ها است.

اما برخی افراد برای درآمد زایی از سایت، اقدام به راه اندازی سایت شخصی می نمایند. از داشتن یک سایت پر بازدید می توان درآمد زایی خوبی کرد. اگر بازدید سایت بالا برود و رتبه الکسای خوبی پیدا کند، صاحب سایت می تواند بنرهای تبلیغاتی سایت های دیگر را در ازای دریافت وجه در سایتش قرار دهد و ماهانه از این راه کسب درآمد کند. همچنین اگر اتوریتی سایت بالا رود، سایت های دیگر می توانند برای رشد در کلمات کلیدی خود از سایت، بک لینک و رپرتاژ آگهی خریداری کنند. این نیز یک روش دیگر درآمدزایی از طریق سایت می باشد. البته روش های کسب درآمد از سایت اینقدر محدود نیست و بسیار گسترده تر می تواند باشد.

برخی دیگر از سایت شخصی خود برای آموزش دانش خود به دیگران و بعضا کسب درآمد از این طریق بهره می برند. برخی می توانند سواد علمی، موسیقی و … خود را در سایت معرفی نمایند. از این طریق افرادی با رزومه آن ها آشنا شده و خریدار خدمات آن ها خواهند بود. همچنین در زمینه تدریس دانش خود، برای کلاس های خصوصی نیز می توانند برای خود شاگرد جذب نمایند.

با این مواردی که ذکر شد خیلی واضح به نظر می رسد که داشتن و ساخت سایت شخصی، دیگر یک امر لاکچری به  شمار نمی رود و بسیار لازم نیز هست. از این رو نباید این مساله جدی را کم ارزش شمرد. حال روش ساده ساخت سایت شخصی از طریق سیستم پوپش را خدمتتان معرفی و مزایای آن را ذکر می نماییم.

سیستم سایت ساز پوپش، با امکانات ویژه ای به شما امکان می دهد سایت خود را شخصا و بدون تسلط به دانش برنامه نویسی طراحی فرمایید. امکان استفاده از Drag & Drop به همه افراد بدون داشتن سواد برنامه نویسی امکان می دهد سایتشان را همان شکلی که می خواهند طراحی کنند و در هر جای صفحه سایت  خود هر چه می خواهند قرار دهند و محصولات خود را در داخل سایت قرار دهند. همچنین اگر از سایت ساز پوپش استفاده کنید دادن تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد.

در مورد سیستم Drag & Drop لازم به ذکر است که این سیستم به این گونه است که ساخت سایت شخصی فقط با جابجایی المانها در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید.

همچنین این سایت یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. این موارد باعث می شود ساخت سایت شخصی توسط خود شما انجام شود و به هیچ کسی وابسته نباشید. همچنین صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها برای شما ایجاد خواهد شد. یک سایت شخصی عقلا نباید با صرف هزینه خیلی زیادی ایجاد شود و سیستم پوپش دقیقا شما را در رسیدن به این هدف یاری می نماید.

پس از طراحی و ساخت سایت شخصی، باید برای سایت خود محتوا تولید کرده و به صورت پست در سایت قرار دهید. پنل مدیریت فوق العاده ساده و جذاب و در عین حال پیشرفته سیستم پوپش به شما امکان می دهد پست های روزانه خود را به راحتی و بدون نیاز به کمک و وابستگی دیگران، خودتان در سایتتان قرار دهید.

یک سایت موفق از پایه باید بر اساس اصول سئو طراحی شود. خوشبختانه قالب های سیستم پوپش بهینه سازی شده هستند. اما غیر از این باید در تولید محتوا و پست های سایتتان نیز اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را رعایت فرمایید تا سایت شما در رقابت با رقبا بتواند در جستجوهای گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بهتری بدست بیاورد. اگر سایت شما در صفحات اول و رتبه های برتر نتایج موتورهای جستجو قرار نگیرد، بازدید کننده ای نخواهد داشت و حداقل در زمینه درآمدزایی سایتی بی فایده خواهد بود. پس اگر می خواهید سایتتان مخاطب داشته باشد و بتوانید عقاید خود را بیان کنید یا از سایت درآمدزایی فرمایید، حتما باید غیر از طراحی اصولی به سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *