ساخت سایت شرکت ساختمانی حرفه ای

ساخت سایت شرکت ساختمانی حرفه ای - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت سایت شرکت ساختمانی حرفه ای – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

شرکت های ساختمانی معمولا شرکت هایی بزرگ و با پرستیژ بالا هستند. از آنجا که امروزه دیگر داشتن سایت اینترنتی برای همه شرکت ها یک امر واجب به شمار می رود، قطعا این شرکت های بزرگ نیز باید این موضوع را اصلا دستکم نگیرند. از این رو باید برای خود به فکر ساخت سایت شرکت ساختمانی بیفتند. اما برخی شرکت های پیمانکاری و شرکت های تولید کننده و فروشنده وسایل به کار رفته در ساختمان نیز هستند که برای معرفی کالاها و خدمات خود به سایت اینترنتی نیاز دارند. پس ارائه دهندگان طیف وسیعی از خدماتی که در صنعت ساختمان استفاده می شود، برای معرفی خود نیازمند داشتن سایت اینترنتی هستند تا بیش از رقبا به چشم بیایند و بتوانند سهم بیشتری در بازار داشته باشند.

بسیاری از شرکت های ساختمانی امروزه کارهای خود را از طریق سایت اینترنتی شان معرفی می نمایند. پس شرکتی که هنوز تصمیمی برای داشتن سایت ندارد قطعا بشدت از رقبا عقب خواهد ماند.

خصوصیات سایت شرکت ساختمانی

خصوصیات سایت شرکت ساختمانی

اگر یک شرکت سازنده ساختمان صاحب سایت باشد، باید ساختمان های تولید شده توسط شرکت به خوبی در سایت معرفی شده و امکاناتی ویژه حتی عکس های متنوع از آن ها در سایت قرار گیرد. به نوعی سایت در این حالت می تواند بازاریاب فروش واحدهای ساختمان های شرکت شود. اگر پیمانکار یا سازنده محصولاتی هستید که در ساختمان سازی کاربرد دارد نیز سایت شما باید به خوبی محصولات شما را با تصویر و توضیحات کافی معرفی کند. اما برخی شرکت های طراحی داخلی نیز هستند که نمونه کارهای خود و سوابق کاری شان را در زمینه طراحی داخلی ساختمان در سایتشان ارائه می دهند.

غیر از اینکه نداشتن سایت در بازار رقابتی امروزی یک کسب و کار را به ویژه در صنعت ساختمان از رقبا عقب می اندازد، آن کسب و کار را از نظر پرستیژ نیز از رقبا در سطح پایین تری قرار می دهد. در واقع نداشتن سایت دیگر یک ضعف برای یک کسب و کار به شمار می رود.

مواردی که باید در سایت شرکت ساختمانی موجود باشد

مواردی که باید در سایت شرکت ساختمانی موجود باشد

در ساخت سایت شرکت ساختمانی همان طور که عرض شد باید بیش از همه و در بهترین جای صفحه پروژه ها و محصولات شرکت معرفی شوند. برای سازندگان حتما باید پروژه های در حال اجرا و پروژه های انجام شده به صورت کامل ذکر گردند. اما در صفحاتی ویژه باید به خوبی سوابق کاری و رزومه شرکت نیز معرفی شده باشد. اگر شرکت در زمینه فروش محصولات ساختمانی کار می کند امکان فروش اینترنتی نیز باید در سایت فراهم شده باشد. در ساخت سایت شرکت ساختمانی، حتما قسمتی که به خوبی در دید باشد برای معرفی روش های تماس با شرکت نیز باید در نظر گرفته شده و آدرس، ایمیل، شماره تلفن های ثابت و همراه نیز برای تماس مشتریان ذکر گردد.

در ساخت سایت شرکت ساختمانی باید بخشی از سایت، فرم ارتباط با مدیریت نیز برای تماس کاربران و مشتریان قرار داده شود. برای جذابیت بیشتر سایت بهتر است ویدئوهایی از پروژه های انجام شده و پروژه های در حال اجرا نیز در سایت قرار داده شود. برخی سایت های بسیار خوب در این زمینه امکان دیدن تور مجازی از پروژه های شرکت را نیز به کاربران سایت می دهند. مشارکت در ساخت می تواند یکی دیگر از قسمت های مهم وب سایت ساختمانی باشد. به طوری که با ارائه یک فرم آنلاین شبه به سفارش یا تماس با ما، کاربران آنلاین وب سایت می توانند راحت تر با شما ارتباط برقرار نمایند.

همچنین باید در ساخت سایت شرکت ساختمانی در نظر داشت که برخی دیگر از فعالان در صنعت ساختمان نیز بسیار در فضای مجازی فعال هستند. به عنوان مثال آژانس های املاک اکثرا دارای سایت های اینترنتی هستند و موارد خرید، فروش، رهن و اجاره خود را برای بازدید کاربران در سایت خود قرار می دهند.

ساخت سایت شرکت ساختمانی با سایت ساز پوپش

ساخت سایت شرکت ساختمانی با سایت ساز پوپش

خیلی خوب است که خود شما به عنوان صاحب سایت دارای دانش برنامه نویسی باشید و سایت خود را طراحی کنید. اما اگر این دانش را ندارید، سپردن کار طراحی سایت به یک فرد خارج  از مجموعه کاری خودتان ضررهای زیادی دارد. اولا طراحی به این روش بسیار هزینه بر است. همچنین برای هر تغییری در سایت به آن فرد وابسته خواهید بود و مرتب باید به وی هزینه پرداخت کنید. پس به شما سایت ساز پوپش را معرفی می کنیم تا با امکانات ویژه آن بتوانید خودتان سایتتان را بدون داشتن دانش برنامه نویسی طراحی فرمایید. این سیستم بر پایه مکانیزم Drag & Drop استوار است.

مفهوم Drag & Drop بدین معناست که همه افراد بدون داشتن سواد برنامه نویسی می توانند سایتشان را به همان شکلی که می خواهند طراحی کنند و ساخت سایت شرکت ساختمانی فقط با جا نمایی ارکان سایت در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. به عبارت بهتر تمامی بخش های صفحه سایت مثل متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و … به آسانی و فقط با کشیدن توسط موس در هر جای سایت که مد نظر شماست قرار می گیرد.

در این روش شما  برای ساخت سایت شرکت ساختمانی اصلا به کد نویسی و برنامه نویسی نیازی نخواهید داشت. چون تمام این کار طبق سلیقه خود شما انجام می گیرد، رضایت صد درصدی برای شما می تواند حاصل شود. این در صورتی است که اگر طراحی سایت توسط یک طراح انجام شود، با وجود صرف هزینه هنگفت برای طراحی سایت، باز هم این درصد رضایت برایتان حاصل نمی شود.

ویژگی های سایت طراحی شده در سایت ساز پوپش

ویژگی های سایت طراحی شده در سایت ساز پوپش

خوشبختانه سایت های طراحی شده توسط سیستم سایت ساز پوپش، واکنش گرا یا ریسپانسیو هستند و به خوبی در هر سایز و در هر دستگاهی توسط مرورگر ها نمایش داده می شوند. از این رو کاربران زمان زیادی در سایت های طراحی شده توسط این سیستم می توانند باقی بمانند و بلافاصله پس از ورود از آن ها خارج نمی شوند. این مورد باعث ارزشمند شدن این سایت ها در دید موتور جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو می شود و به فرآیند سئو و بهینه سازی سایت ها بسیار کمک می کند تا بتوانند بهترین رتبه ها را در نتایج جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجو بدست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *